globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/638 moc kouří
 
30.7.2007 v 17:21
Čaute všichni. Mám menší problém, a proto uvítám každou radu. Vlastním motorku JAWA 350/638. Problém je v tom, že až nehezky moc kouří. Jezdím na NATURAL 95 a na olej VALVOLINE COMPETITION 2T(asi 200,-/litr). Zprvu jsem si myslel, že si bere olej z převodovky, ale motor mám po půlení. Vlastnoručně jsem měnil komplet všechna ložiska a gufera. Pro utěsnění carterů jsem použil tmel PAULIN. Po zkompletování motoru a novém zaběhnutí vůbec nezakouřila, ale po pár dnech to začlo na novo. Ptal jsem se už spousty známých, ale na řešení tohoto problému jsme zatím nepřišli. Už opravdu nemám tušení, čím by to mohlo být. Pokud teda jeden z předchozích majitelů nenavrtal cartery :thmubup: Předem díky moc za rady.

Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 17:30 | Nahoru | #1
A není to prostě tím, že je to 2T?? :D každej hulí o sto šest...

Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 17:33 | Nahoru | #2
v jakym pomeru mazes?

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 17:35 | Nahoru | #3
rydlas>No to si nejsem jistej, spíš si myslím, že ne. Pár známejch co mají Jawy, tak jezdijou na olej M2T a téměř vůbec jim to nekouří, kdežto mě to zatím takhle kouřilo na každej olej stejně. Je to mazec, když se mrknu do zpětnýho zrcátka a zamnou zůstává oblak mlhy... :|

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 17:36 | Nahoru | #4
Susak11>Motor je zaběhlej, takže mažu v poměru 1:50 a zkoušel jsem i 1:60. Bohužel bezezměny.

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 17:37 | Nahoru | #5
ZedGate>kamarad ma taky tuhle jawu a ma ji moc pekne udrzovanou zadnej vehykl a taky mu to huli ja fabrika.Uz jsme s tim laborovali a zkouseli ruzny oleje i mensi pomer a stejne huli

Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 17:43 | Nahoru | #6
mozna co bych zkusil vyndat a vycistit laufy

Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 17:53 | Nahoru | #7
Susak11>Laufy jsem už jsem čistil, je ale fakt, že už můžo bejt zase zaneřáděný. Asi to vyzkouším.

David GSX Inazuma>No abych pravdu řek, tak jsem ještě takhle kouřit motorku neviděl. Fakt nevím, to bude určitě jenom nějaká malá blbost, Jawu musí člověk pořád seřizovat.

Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 18:04 | Nahoru | #8
chlupaci s timhle olejem maz klidne 1:80

Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 18:54 | Nahoru | #9
Mě třinda hulila jen za studena. Lil jsem tam tsf 1:50.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 19:14 | Nahoru | #10
ZedGate> tak to ti reknu na 100000000000000000000000procent cim to je ze ti to huli jako kanec aaaaaaaaaa pozor je to tim ze jsi pouzil genialni tmel Paulin cca 40KC uplne to samy jsem mel i ja s cz 175 pulil jsem vsechno poradne odmastil namazal Paulinem ujel cca 500 km a pulil jsem znovu protoze mi to taky prostrelilo tesneni do klikovy skrine a sel mi olej do valce. Tak ze znovu rozpulit motor a kup si tmel je takovej oranzovej stoji asi 250kc a je vynikajici jezdim s nim dlouho a nic porad drzi jako beton. Ja jsem to poznal ze mi tesneni prostrelilo tak ze kdyz das na vicko na dolejvani oleje do prevodovka kus mykrotenovyho pytliku toho tenkyho treba od rohliku a namazes chemoprenem tu diru okolo nalejvaciho otvru a nalepis tam ten kus igelitu musi tam bejt volne aby se mohl hejbat. A proslapnes startovaci pakou tak ti bude ten pytlik pulzovat a mas to na 10000procent jisty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 19:58 | Nahoru | #11
petr z depa> nejak mi nedochazi jak muze mit tesneni pulek kartru vliv na unik oleje z prevodovky pres gufero

edit: sry, nedoslo me ze to muze jit primo pres spoj kartru. s tim tmelem zkusenost nemam, pouzivam vyhradne cerveny silikon od denbravenu a nemuzu si stezovat. myslim ze ten silikon je i na vyzsi teploty nez ten paulin.

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 20:46 | Nahoru | #12
honza kr.>pres gufero ten olej neunika ale unika mezi karterama jak se dava tmel kdyz pulis motor tak tam a jak tam vznika podtlak pri sani tak to tesneni profoukne a pak si to prisava olej z prevodovky

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 21:30 | Nahoru | #13
Kdyby to byl převodák tak to poznáš, kouř pude spíš do modra a převodák bude ubývat, nebo cítit po benzínu.
Mě 638 taky strašně hulila (nepomohla nová gufera, ani ředění 1:80 a lepší oleje, ani vyndání klingeritů z výfuků, převodák neubýval, manualní vypálení pomohlo jen krátce). Zkrátka jsem jezdil furt po městě a většinou do 3000ot, výfuky se takhle nevypálí a kouří. Muselo se ject tak 10km přes 110 než to ustalo. Někdy to vypadalo jak přídavné dýmovnice, nebo tryskové letadlo, fakt síla :P .
A tady je důkaz:
http://video.google....-1112793508084709982

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 21:43 | Nahoru | #14
bledemon>Ty woe, to je šílený. Ty si měl v tom benzínu vyjetej olej z náklaďáku, nebo co???

ZedGate>ten competition mám teď v nádrži taky a kouř po zahřátí skoro nepostřehnutelnej ať to točím, jak to točím :P
Ale předtím sem koupil motul 510 a zdál se mně ještě o chlup lepší, takže se k němu asi zase vrátím. Mažu zatím 1:50 -mám něco kolem 2500 km po výbrusu.

Jinak k tomu problému-přidávám se k tomu přisávání přes kartery. Takže buď znovu rozpůlit atd. nebo se na to prostě vy.... :rolleyes:

Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 21:52 | Nahoru | #15
:) já měl shell sx2 1:70 a v nekouřivé 640 bylo m2t 1:50 . Mě ale jela líp,mín žrala a pěkně tahala od spoda.
Zedgate: zkus to protahnout rychlou jízdou (vysokýma otáčkama) a uvidíš že se to zlepší (jestli ne, může to být třeba ten převodák - poznal bys taky podle zaolejovaných svíček)

3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 22:20 | Nahoru | #16
petr z depa>Ty jo, no já si to myslel pořád, že to musí bejt ten převoďák. JJ Paulin - Shit tmel za 40Kč. Mohl by si mi prosimtě zjistit přesnej název toho tmele, co jsi mi doporučil? Ať mám trochu jistotu. Jinak zkusím to ještě propálit rychlou jízdou a uvidíme. Nový půlení mě ale stejně asi nemine. Na prd je to, že 1.srpna jsem chtěl jet na sraz, ale nevím, nevím. Při nejhorším, to tam přijedu trochu začoudit ;)

bledemon>Ano, to je přesně ono, takhle podobně mi to dýmí taky... Kouř se mi taky barví spíš do modra...

škepa46>Je to tak, na ten Valvoline to nemůže tak kouřit, je to motorovej olej za dva kiliány, to bych tam mohl lejt rovnou nějakej Mogul, nebo M2T za symbolickej krejcar a vyšlo by mě to skoro na stejno :)

To All> VŠEM DÍKY MOC ZA RADY :thmubup:

Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 22:30 | Nahoru | #17
mě se barvil spíš do šeda.
Kdyby si to měl převodákem splníš tyto podmínky:
-kouří stále i po divoké jízdě
-svíčky jsou zaolejované (já měl suché)
-ubývá převodák a je cítit po benzínu
-motor nemá výkon
-kouř je modrý

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 22:52 | Nahoru | #18
bledemon>To je divný. Já mám po jízdě svíčky taky suché. Jinak z výfuků mě při volnoběhu stříkal trochu bordel, takže možná to fakt není vypálený, ale stejně se mi zdá ten dým na nevypálený výfuky až moc hustej. A ten výkon by mohl bejt určitě taky lepší, třinda musí pálit jako ďábel, když jí trochu rožnu...

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

30.7.2007 v 22:57 | Nahoru | #19
ZedGate>Prubni Lukopren, má ho v Kawě a těsním s ním dost roků různé motory a stoprocentní spokojenost.

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

31.7.2007 v 01:10 | Nahoru | #20
ZedGate>
ja pouzivam Gasket Sealant http://www.denbraven.cz/produkty/0453.htm , konkretne i na 638 motor, kterej jsem loni pulil nekolikrat, nejprve kvuly GO, a pote 2x kvuli spatnemu celu klikovky. koupit se to da v kdejakym bauhauzu nebo hornbachu a myslim ze naposledy za to male baleni chteli asi 200kc, ted cumim na tu doporucenou cenu na webu.
na tech CZ strankach neni spravnej obrazek baleni, tak mrkni na http://www.denbrave...w%20Gasket%20Sealant
a tesnim tim uspesne i prechod mezi valcem a vyfukovym kolenem na starsich jawach, kde neni kvalitni uchyceni jako u 638.

Jawa 350/638 moc kouří

31.7.2007 v 07:09 | Nahoru | #21
v příručce MZty byl popsán jeden servisní úkon , vyčištění výfuku.
a to jízdou asi 20km na plný plyn , jo tenhle servis mě bavil , tak jsem ho opakoval každou vyjížďku :D .
350ky který kouřily, měly zasraný vejfuky, buď rozebrat a pořádně vyčistit , nebo koupit nový pajšle, nebo celý laufy včetně kolen, dřív to nebylo až tak drahý.
Taky jsem řešil kouřící jawku a pomohly až nový laufy, který jsem sehnal přes inzerát. borec si dával do kupy jawku , jenže než to stihl dát do kupy tak ji rozstřelil na mraky , tak koupil japonca a já od něj spousty dílů za velmi pěkný love.

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

31.7.2007 v 09:12 | Nahoru | #22
ZedGate> ta znacka co vyrabi ten tmel se jmenuje BERNER stal me 230Kc . Jo a jeste mrkni kolik mas prevodovyho oleje v motoru jestli se ti ztraci a az ho vypustis tak jestli nebude smrdet benzinem. Tak to je vsechno :)

Jawa 350/638 moc kouří

31.7.2007 v 21:32 | Nahoru | #23
já bych to taky viděl na prosakovaní převod. oleje.Je fakt že ten paulin stojí za hovno,ale taky to tam může jít přes gufero.A nebo ti nalélo nějaké pako nalélo brzdovku do výfuků,to už jsem viděl,a je fakt,že taký dým jsem ještě neviděl....

Jawa 350/638 moc kouří

2.8.2007 v 14:14 | Nahoru | #24
Já mažu 1:50 - 1:60 Shell Advanted a vubec mi to nekouri, jen kdyz nastartuju a je to studeny z garaze se syticem, ale ujedu 300 m z meho města a vypínám sytič a proste ani dýmek, a to i kdybych jel dýl na sytič.

Jawa 350/638 moc kouří

2.8.2007 v 14:17 | Nahoru | #25
A když jedu n plnej plyn takovej 130 - 140km/h, tak se z toho kouri jako cigareta svátečního kuřáka

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

11.8.2007 v 09:19 | Nahoru | #26
ZedGate>>
Kupuj si TSF od mogulu nebude ti to kouřit.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638 moc kouří

27.6.2016 v 11:15 | Nahoru | #27
mám taky 638 jezdí na ní kolega, ale ten motor to je kurva zakuřovač výhul jak prase, pokud někam jezdíme musel jezdit zamnou protože bych po pár kilometrech upadl do bezvědomí, bez svíčáku a náhradnách svíček ani rána,

zkoušel jsem kde co předstih na setiny milimetru, svíčky, cívky, kladiva, čístit laufy, ubrat oleje, jehla, gufera,dal jsem všechny oleje, stihl, husgvarna, plná polosyntetika, založil si tééma na foru, nic nepomohlo,

sdělám karbec a plný benálu

hodil jsem hladinu dva milimetry pod nálitek tonda ujel asi 3OO km a ted jede předemnou a necítím ho je jedno jestli dám husgvarna, TSF nebo obyč M2T, dávám 1:50 a je dokouřeno jen trošku kouře po startu než shodí sytič

(reakce na) Jawa 350/638 moc kouří

27.6.2016 v 11:19 | Nahoru | #28
felixxx> si mel jeste pockat rok a mel bys to vyrocni prispevek

Naposledy editováno 27.06.2016 11:19:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist