globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zvýšení výkonu Yuki RS 125
 
18.6.2013 v 17:14
Zdravím loni jsem si koupil motorku Yuki RS 125 a jelikoš jsem z jízdními vlastnostmi relativně spokojen při předjíždění nebo kdyš vezu někoho sebou tak jí chybí výkon tak se ptám jestli nevíte zda se dá otevřít je to 1 válec 125 má 8,5 Kw ale chce to víc aspoň tak těch 11 děkuji

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 17:33 | Nahoru | #1
Smiř se s tím že je to 4t dváca... víc to nepojede. Samozdřejmě že když do toho narveš sto tisíc, tak to určitě pár koní přidá, ale furt to bude 4T dváca. Jezdi a jestli chceš výkon, tak kup silnější moto.

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 17:34 | Nahoru | #2
daší,zkus nálepky MONSTER a rychlé pruhy

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 17:35 | Nahoru | #3
další co chce votevírat Džukinu

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 17:47 | Nahoru | #4
Že néé Racingovej olej a svíčky, proužky na kolech +10HP

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 17:48 | Nahoru | #5
odhadem za 20k zvedneš výkon o 1-2 koně, když budeš mít kliku

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 17:52 | Nahoru | #6
No jasně. Vy jste v šestnácti sežrali všechnu moudrost...Jak psal Makakumba, nemá to smysl. Maximálně tam dej vejfuk kvůli zvuku, s výkonem nic neuděláš.

(reakce na) zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 18:00 | Nahoru | #7
Horten> dik aspoň sem to skusil

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 18:00 | Nahoru | #8
znám jeden způsob jak celkem levně zvednout výkon, co třeba taková dietka

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 18:01 | Nahoru | #9
Jediný smysluplný způsob zvýšení výkonu je zvednout objem výměnou válce za nějaký tuningový válc ovšem jestli se na to nějaký vyrábí

(reakce na) zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 18:08 | Nahoru | #10

keto píše: Jediný smysluplný způsob zvýšení výkonu je zvednout objem výměnou válce za nějaký tuningový válc ovšem jestli se na to nějaký vyrábí

Jedinej smysluplnej způsob je koupit 2T, popř.yzf-125, ta na 4T prej taky docela letí.

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 18:10 | Nahoru | #11
Škoda peněz za nějaký pokusy,vyjezdi se na yukině a potom kup něco silnějšího....

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 18:15 | Nahoru | #12
Měl bys bejt rád, že na dváce je předjíždění kamiónů trochu více adrenalinové, o tom přece motorka je. Už mám na to vypracovaný postup:
1. pomodlit se
2. zalehnout
3. plnej plyn

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 18:49 | Nahoru | #13
Podívej se, zda neprodávají jinou čínskou moto s motorem, který má stejné držáky na rámu, třeba můj čínačopr má stejný i válec /zvenku/ s 125 ccm karburátorovým vzducháčem, a "trochu" se od něj liší zbytkem motoru, ve válci větším objemem, kanály vodního chlazení, před sacími ventily domečkem vstřikování, za výfukovými ventily 2 katy a lambdami
Řídí to celé jednotka Delphi, prostě celý automobilový svět vyrábí v Číně, takže se vstřikováním konečně dostáváš moderní spolehlivý motor, výkonný, startující na drc, nežeroucí zbytečně palivo.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 18:51 | Nahoru | #14
... ten motor nemusí mít napsáno na deklu Yuki, může tam být honda, lifan, cokoli ... lifan vyrábí i jednoválce pro BMW ...
na STK nikdo nepozná, že je úplně jiný objem, výkon atd. - u číňana NE

(reakce na) zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 19:10 | Nahoru | #15
rrss> Na STK pokud vím neřeší objem, dívají se akorát na typ motoru. Ten se dá taky nějak přerazit?

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 19:30 | Nahoru | #16
Hele jestly chces trochu toho vykonu tak nejlepsi varianta bude koupit 150ccm kit a koupit lepsi karbec,pripadne si se starym trochu pohrat.Ale stejne to za ty prachy nestoji...Dej na rady ostatnich.Budes tech penez cos do toho navrazel litovat,protoze stejne si casem koupis neco silnejsiho a prachy cos do toho dal se ti nikdy nevrati...
Tady mas odkaz na te kit: http://www.dily.tod...-na-tr-suzuki-4-500/

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 19:53 | Nahoru | #17
Je mi jasné, že se mi tady teď spousta zkušených borců vysměje do xichtu, řekne co jsem to za kreténa a že je to blbost (ano, četl jsem "Technické mýty kolem motocyklů"), ale po cca 2 týdnech používání OMV MaxxMotion 100 mi ten můj krutostroj táhne o poznání lépe a do vyšších rychlostí se mu chce snáz (na úseku, kde mi motorka končila někde v 80-90, se teď dá ta 100 udržovat). Navíc mi teď reaguje plynuleji a motorka jde celkově líp za plynem.

Samozřejmě pořád se bavíme o 4t dváce, takže nečekej, že když ti to jede teď 100, tak s MaxxMotionem pofrčíš 150 :D

Naposledy editováno 18.06.2013 19:55:40

zvýšení výkonu Yuki RS 125

18.6.2013 v 21:02 | Nahoru | #18
já jsem Kentuse taky zkusil trochu "optimalizovat" (katy ven, úprava přepážek, filtr, trysky, recirkulace pryč). Peněz to moc nestálo, spíš práci.
výsledek je trochu (!) lepší reakce na plyn a zvuk. jinak maximálka stejná, spotřeba taky.

motor je o něco radostnější

(reakce na) zvýšení výkonu Yuki RS 125

19.6.2013 v 06:32 | Nahoru | #19
carlosac> nevysměje, protože tomu nikdo rozpuštěcí a čistící vlastnosti nebere. Jestli si měl třeba zanesený bordely v palivový soustavě, nebo kýho výra, možná ti to pomohlo. Taky u 8kW motoru poznáš koně líp než u 100kW ... ale osobně si myslím, že ten motor jede plynuleji a rovnoměrněji, než že by byl silnější (třeba ti zrovna na tom rovným úseku foukalo do zad)
Jen, aby se ti zvedl výkon a využil ten potenciál paliva s vyšším okt. číslem, musel bys přenastavit komprese a předstih - což u prvního lehce nejde a u druhýho bys potřeboval automatickej systém s čidlem detonací motoru a to má snad v serii zatím jen BMW.

zvýšení výkonu Yuki RS 125

19.6.2013 v 11:15 | Nahoru | #20
125/150 ccm skoro nepoznáš, proto zkus prostě sehnat motor 250/350, pokud se s identickými úchyty vyrábí
u číňana stejně jako u starých hond prostě nejsi omezen - jedna fabrika vyrábí kupu motorů, vývoj mají velmi rychlý, ale proč měnit úchyty, když fungují, a třeba modernizuješ motor kvůli emisím, což je dnes podmínkou do EU, tj. potřebuješ z něj udělat vodník a stříkačku, jinak vyšší Euro normy nesplníš (ani BMW je nesplní)

zvýšení výkonu Yuki RS 125

19.6.2013 v 11:19 | Nahoru | #21
čísla? dnes kupa lidí bere zboží přímo z číny, náhradní motory už za totáče byly běžně v mototechně, a čísla neměly
nevidím důvod, proč mít problém s čísly :) není to přeražení, ale vyražení, což je velký rozdíl

zvýšení výkonu Yuki RS 125

19.6.2013 v 17:53 | Nahoru | #22
pasuje tam motor nebo válec 200ccm, ale je to něm odlito a vyražený typ motoru je myslim jiný

zvýšení výkonu Yuki RS 125

20.6.2013 v 23:16 | Nahoru | #23
nic nezvyšuj,radši ty prachy dej do benzínu a jezdi,časem koupíš něco silnějšího jako všichni

zvýšení výkonu Yuki RS 125

21.6.2013 v 10:32 | Nahoru | #24
Prachy co bys nacpal do pochybneho ziskani kone nebo dvou vraz na nejaky sporeni, uc se na motorce to co jde bez velkyho vykonu (utazeny sikany, klickovani mezi kuzelama, brzdeni po prednim, proste co te bavi), a za 2 roky to posli dalsimu na nauceni a kup si silnejsi masinu z nasporenejch penez. Je to jedina rozumna vec co muzes udelat. Vrazet prachy do 4t dvacky nema smysl. Me je lito i za 2 litry koleno vejfuku bez katalizatoru, pojede to skoro stejne ...

zvýšení výkonu Yuki RS 125

21.6.2013 v 16:57 | Nahoru | #25
Souhlasím s ozzym,měl jsem cbr 125 R 4T a větší výkon nedosáhneš ani laděnym svodem a laďákem,mně to u dváci akorát zvýšilo spotřebu a rychlost byla tak o 5km/h vyšší

zvýšení výkonu Yuki RS 125

21.6.2013 v 19:08 | Nahoru | #26
Dobře děkuji za rady aspoň jsem to skusil :D

zvýšení výkonu Yuki RS 125

23.6.2013 v 07:04 | Nahoru | #27
viz bledemon - nejsem sám, kdo tvrdí, že můžeš pohodlně výkon zdvojnásobit
objem ničím nenahradíš, a u číňana nemáš problém sehnat 2x objemnější motor za doslova jen pár tisíc Kč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist