globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535
17.6.2013 v 13:33
Mám problém se svíčkou na 1.válci, cca po 100 km mi odchází a nevím čím to múže být.
Díky za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

17.6.2013 v 13:48 | Nahoru | #1
A kam jde ?
Jak vypada kdyz prestane palit ? cerna bila ? opalena, mechanicky poskozena./ Z toho bych vychazel.

Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

17.6.2013 v 13:55 | Nahoru | #2
Jak píše gugo, prvně mrkni na svíčku, jak vypadá a podle toho poznáš, po čem jít. Nejspíš bude chyba v karbci, že by se rozhodil předstih, je u této motorky dost nepravděpodobné.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

17.6.2013 v 14:04 | Nahoru | #3
Obecně, možností by se nabízelo několik ... Od špatné volby svíčky, horší VN kabel, nebo fajfku, případně cívku (nevím jak je na této moto přesně řešena zapalovací soustava). Dále taky nastavení směsi, pokud má ještě karby, až přes nedovírající ventil(nebo špatnou kompresí obecně). Taky mi někdo kdysi říkal, že se mu na dvouválci ucpal jakejsi odvodňovací kanálek a držela se mu voda v prostoru fajfky v hlavě válce a za deště motorka nejela.

Takže bych prošel elektriku, změřil vůle na ventilech (já měl jeden bez vůle a foukal i zavřenej, tudíž nepálil jeden válec) , kompresi ve válci atd :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

17.6.2013 v 14:15 | Nahoru | #4
petr.machy> Zapalování u XV535 je klasické TCI s řízením předstihu dle otáček. Cívky jsou nad hlavou předního válce. Karbce jsou membránové a kouknout na ventilovou vůli není problém - jen u výfuk. ventilu zadního válce je horší přístup.
Jinak na to ucpání odtokového kanálku a následné promáčení fajfky trpí hlavně přední válec u SV650, možná i TL1000. U XV535 jsou svíčky po stranách hlav pod těmi chromovanými kryty a na "zaplavení" netrpí.

(reakce na) Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

17.6.2013 v 14:18 | Nahoru | #5

J.M.K. píše: petr.machy> Zapalování u XV535 je klasické TCI s řízením předstihu dle otáček. Cívky jsou nad hlavou předního válce. Karbce jsou membránové a kouknout na ventilovou vůli není problém - jen u výfuk. ventilu zadního válce je horší přístup.
Jinak na to ucpání odtokového kanálku a následné promáčení fajfky trpí hlavně přední válec u SV650, možná i TL1000. U XV535 jsou svíčky po stranách hlav pod těmi chromovanými kryty a na "zaplavení" netrpí.



Aha, díky za vysvětlení

Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

17.6.2013 v 16:22 | Nahoru | #6
Dej fotku svíčky.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

17.6.2013 v 17:55 | Nahoru | #7
Jezdíš patrně opravdu kochací jízdy a svíčka bude myslím NGK. Dej tam Brisk a mělo by být po problému. NGK se opravdu snadno odrovnaj když motor podtáčíš a jezdíš na malý otáčky. Brisk tohle zvládá bez problému. A jak to vím? Měl sem Virgla 1100 a to samí 500 kiláků 4 svíčky než sem si nechal poradit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

19.6.2013 v 06:50 | Nahoru | #8
gugo> Svíčka je úplně černá a zdá se mi že se ulejvá(např. jedu 90 ,zavřu plyn a pak zase přidam tak zakucká a pak zase dobrý).A zdá se mi i nějak velká spotřeba. Na 70 km cca 5L .

Naposledy editováno 19.06.2013 07:06:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

19.6.2013 v 06:53 | Nahoru | #9
Lucky-Jarda> Díky, prosim tě a jaké označení té Brisky si tam dával?

(reakce na) Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

19.6.2013 v 07:21 | Nahoru | #10
PETRKARBULA> Brisk LR 15 YC. Mám je v obou Virglech, a bez problémů. Nevycucal sem si to z prstu, je to přímo typ doporučenej jako náhrada za původní NGK. Vyčteno z webu pro 535kaře.

(reakce na) Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

19.6.2013 v 10:22 | Nahoru | #11

PETRKARBULA píše: gugo> Svíčka je úplně černá a zdá se mi že se ulejvá(např. jedu 90 ,zavřu plyn a pak zase přidam tak zakucká a pak zase dobrý).A zdá se mi i nějak velká spotřeba. Na 70 km cca 5L .



PRvne bych kontroloval hladinu na karburatoru pro prvni valec. POdle me bude vysoka, takze bud seklej/deravej plovak, rozhozena hladina, ale to se jentak znicehonic nestane, a nebo netesnici jehlovej ventil.

Edit: zkus kontrolu pruhlednou hadickou na namontovanym karbecu, orientacne je to dostacujici.

Naposledy editováno 19.06.2013 10:22:29

Problém se svíčkou na 1. válci na Virago 535

19.6.2013 v 14:17 | Nahoru | #12
Je to jak píše Yura
Edit: než začneš řešit spotřebu udělej ty svíčky, ono když to pojede na dva válce a né na jeden tak bude spotřeba podle mě zpátky na normálu. Mě to taky žralo i tůristy u cest.

Naposledy editováno 19.06.2013 14:19:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist