globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: voda v sání
15.6.2013 v 15:03
Zdar všem, měl jsem vyndaný karbece, který jsem přetěsnil a upravil hladiny, měnil jsem vzducháč a měl sundaný víko ventilů (možná jsem ho nasadil opačně, než bylo, má to vliv?).Motorka pak jela hezky, žádnej problém. Pak jsem ještě proved samodomo synchronizaci karbeců pomocí hadic, jak je k vidění na YouTube. Nemám s tím žádný zkušenosti, takže než jsem do toho pronik, nalítala mi do sání voda, cca tak půl deci. Od tý doby mi motor nad 5000 ot. na všechny kvalty změní zvuk do takovýho ostrýho vrčení, je jakoby přiškrcenej a jemně vibruje, to předtím nebylo. Ale vytočí se bez problému do červenýho. Může za to ta voda? A co s tím? Nebo to ventilový víko? Moc dík za rady!

Uzavřeno 26.06.2013 v 00:03 uživatelem Fejk

2 reakcí na tento příspěvek voda v sání

15.6.2013 v 15:34 | Nahoru | #1
A neslysis nahodou travu rust ? Jestli to to motor vypil postupne a na volnobeh tak by se nemelo nic stat. Kdyz jsem delal podtlaky hadicovym vakuometrem, tak me to vypilo asi 2 deci cervenyho vina a taky to nejezdilo nakrivo .

Jak se da otocit tesneni pod vikem ? jako ze to co bylo dole je ted nahore ? To by na zvuk taky nemelo mit vliv. Jestli ti tam nikde netece olej tak bych to neresil.

(reakce na) voda v sání

15.6.2013 v 16:23 | Nahoru | #2
gugo> Otáčky byly +- 1800 podle manuálu, vlítlo to tam najednou... To červený asi budu muset aplikovat sobě, aby mi nejeblo. Neotočil jsem těsnění, to ani nejde, ale nejspíš celý víko, i když to nevím jistě a nechci to zbytečně zas rozebírat, jestli to nemá na motor vliv!

Naposledy editováno 15.06.2013 16:24:08

(reakce na) voda v sání

15.6.2013 v 16:47 | Nahoru | #3
gugo> Neznam GS, ale obvykle tyhle veci bud otocit nejdou (nesedej diry nebo je tam nekde na nejaky strane vystupek navic). Ja se snad na ten motor jdu podivat.

voda v sání

15.6.2013 v 16:55 | Nahoru | #4
NO me to viko prijde as istejny, takze jestli sedlo na tesneni tak asi no problem. A co to vicko dil 7 ? To je predpokladam nejakej odfuk, kterej jde na nejakou hadici, to kdyz si to otocil tak ti k tomu ta hadice dosahla ?

voda v sání

15.6.2013 v 18:41 | Nahoru | #5
To víčko odfuku se právě musí sundat, aby ses vešel pod rám. A protože jsem takovej hurámechanik, tak je možný, že jsem to pak sesadil obráceně. Koukal jsem teď na jůtub a mám pocit, že tam právě na správný usazení upozorňujou, ale s mojí angličtinou... A jestli to pak ovlivní mazání...

voda v sání

15.6.2013 v 19:27 | Nahoru | #6
Ja to z toho obrazku moc nepoznam, ale predpokladam ze to je odfuk. Otoceni pokud ti tam dosahne hadice a neni ohnuta by ne funkcni nemelo mit vliv. Ale ja myslim ze nejlepsi bude, dat to tak jak to ma byt , tak to otoc a nemusis spekulovat. Zas takova prace to nebude ne ? Jestli je to podobny jak u ER5 tak staci popustit motor dolu.

voda v sání

15.6.2013 v 21:06 | Nahoru | #7
Takovej problém to samozřejmě není, akorát budu po pátý během pěti dní rozebírat mašinu, z čehož mám fakt radost! :*) Ale práce kvapná hovno platná, jak praví lidový moudro. Hlavně aby to vyřešilo problém, pak budu spokojenej! Každopádně dík za podporu v těžký životní situaci , dám vědět, jak to dopadlo!

2 reakcí na tento příspěvek voda v sání

17.6.2013 v 22:22 | Nahoru | #8
Tak jsem to rozebral, prohlíd a vím furt prd. Nasazený to bylo správně. Ještě mě napadá, že jak jsem chtěl měřit vůle na ventilech, tak jsem motorem točil ne klíčem na hřídeli, ale prostě jsem otáčel zadním kolem. Nemoh jsem rozhodit časování ventilů? Jo, a když jsem vyndal vzducháč, byl airbox plnej kouře, nejspíš vejfukovýho. A ty jemný vibrace asi budou spíš rezonance airboxu, jak tam letěj odfukem ty plyny. Rezonuje to mezi 5 a 6 tis., nad šest se to buď zas ztrácí, nebo to prostě přebijou vibrace motoru. Ale táhne parádně až do červenýho. Tak co s tím? Do servisu, kde už to mělo bejt dávno před tím, než jsem do toho začal vrtat, co?

(reakce na) voda v sání

17.6.2013 v 23:02 | Nahoru | #9
Fejk> dobres to zkurvil..tak ti to nacucclo vodu...a sam dobre vis co udela voda v motoru...ze se jen tak neztlaci jak vzduch

voda v sání

17.6.2013 v 23:11 | Nahoru | #10
No jo, to je mi oboje jasný. Ten kouř se do airboxu dostane dojebanejma kroužkama, co? Takže výměna kroužků, popř. výbrus...?

(reakce na) voda v sání

18.6.2013 v 10:29 | Nahoru | #11

Fejk píše: Tak jsem to rozebral, prohlíd a vím furt prd. Nasazený to bylo správně. Ještě mě napadá, že jak jsem chtěl měřit vůle na ventilech, tak jsem motorem točil ne klíčem na hřídeli, ale prostě jsem otáčel zadním kolem. Nemoh jsem rozhodit časování ventilů? Jo, a když jsem vyndal vzducháč, byl airbox plnej kouře, nejspíš vejfukovýho. A ty jemný vibrace asi budou spíš rezonance airboxu, jak tam letěj odfukem ty plyny. Rezonuje to mezi 5 a 6 tis., nad šest se to buď zas ztrácí, nebo to prostě přebijou vibrace motoru. Ale táhne parádně až do červenýho. Tak co s tím? Do servisu, kde už to mělo bejt dávno před tím, než jsem do toho začal vrtat, co?



Casovani je dany prevodem / retezem. Tocenim zadniho kola si ho rozhodit nemohl. Ja nevim myslim ze slysis travu rust a jeste te tady z-x-r strasi, decka vody udela prd, protoze ma kolem sebe more prostoru. Nehlede nato ze tou malou hadickou to asi nenasoslo na jeden zatah.
Jestli si chces bejt jistej tek to klidne dej do servisu, nebo me to privez gs sice neznam, nejbliz tomu tak ER5ku, ale muzem zmerit komprese a podivat se na synchronizace a zjistit co se ti tam klepe.

voda v sání

19.6.2013 v 12:00 | Nahoru | #12
No tak to teda nechám tak, budu víc jezdit a míň pozorovat, ale stejmě mi to vrtá hlavou. Vejfukovej kouř se do odfuku dostane buď špatnejma kroužkama (ale to by zároveň znamenalo pokles výkonu, ne?), nebo přes EX ventily rozhozeným časováním a špatnejma guferama, přičemž by se zvedla spotřeba oleje, ale to jsem zatím taky nezaznamenal.

1 reakcí na tento příspěvek voda v sání

19.6.2013 v 12:41 | Nahoru | #13
A ještě jedna kokotina mě teď napadla-jak jela ta pára vejfukem ven, nemohla urvat nějaký úsady, který by pak vejfuk přiucpaly? Nesehnal jsem bohužel žádnej nákres nebo průřez, tak pořádně nevím, jak je zevnitř řešenej...

(reakce na) voda v sání

19.6.2013 v 12:47 | Nahoru | #14

Fejk píše: A ještě jedna kokotina mě teď napadla-jak jela ta pára vejfukem ven, nemohla urvat nějaký úsady, který by pak vejfuk přiucpaly? Nesehnal jsem bohužel žádnej nákres nebo průřez, tak pořádně nevím, jak je zevnitř řešenej...



Hele jestli chces uklidnit tak ja dam klidne alpovi vypit decku pred tebou .

K cemu ti bude informace jak ma vejfuk prepazky? rozrezes ho a budes koukat ?

Uplne nejlepsi rada, jestli chces mit uplnou jistotu , zavolej speedymu a domluv si snim prohlidku motorky. PRedpokladam ze kdyz mu reknes o co ti jde tak si za takovouhle prohlidku moc nerekne ...tedy spis nic.

voda v sání

19.6.2013 v 13:19 | Nahoru | #15
OK, zkusím teda speedyho, doufám, že mi řekne to samý, co ty a pak už budu úplně klidnej! Díky moc!

voda v sání

26.6.2013 v 00:03 | Nahoru | #16
Sůzu jsem o vejkendu na srazu řádně potrápil a přežila to bez úhony, přítomný odborníci pazvuky zhodnotili jako blíž neurčenou rezonanci čehosi, co stačí najít a donutit s pazvukama přestat, takže tohle vlákno můžu s klidným svědomím uzavřít. gugo- dík za účast a rady!
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist