paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500e otevreni
 
31.5.2007 v 14:01
Borci jak poznam ze je otevreny motor na 33kw? Pristi tyden jedu jednu kupovat a v papirech mam 25kw ale pry je otevrena tak me zajima jak nejlip to poznam.. Napada me jen tak ze to pujde tocit pres 9000 ot/min. POradte dik!

Suzuki GS 500e otevreni

31.5.2007 v 15:00 | Nahoru | #1
pokud jede aspoň 160 je otevřená (170má jezdit když je ok reálnejch tzn 180 , někdy i víc na tachu - dle větru)

Suzuki GS 500e otevreni

31.5.2007 v 15:30 | Nahoru | #2
Když je otevřena,tak táhne i od 120, když má 25kW, tak je to jen takový plynulý zrychlování...Jinak mně jela zavřená 160 a otevřená teď jede 175...

Suzuki GS 500e otevreni

31.5.2007 v 15:30 | Nahoru | #3
taky by me to zajimalo, mam gs500e z 93, v papirech ma 25kw, maximalku 140. Ja sem s ni jela uz 140 a v pohode by valila dal, ale ja na to zatim nemam. Takze to je asi otevrena???

Suzuki GS 500e otevreni

31.5.2007 v 16:45 | Nahoru | #4
zdravim ja taky kdysi kupoval otevřenou a moc jsem tomu nevěříl ,ale 180 jela a rad na ni vzpomínam *yes*

Suzuki GS 500e otevreni

20.7.2007 v 09:27 | Nahoru | #5
Jo tak pro vsechny co si nejsou jisti zda ji maji otevrenou - mela by jit vytocit na kazdy rychlosti stupen k 10 000 ot/min a opravdu z ni jde vyzdimat v zalehu 180 km/h

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500e otevreni

20.7.2007 v 09:44 | Nahoru | #6
já jel tachometrových 190 "v zálehu"... :thmubup: Mám ji otevřenou z výroby *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e otevreni

20.7.2007 v 14:54 | Nahoru | #7
pd>>
A jel jsi po rovine za bezvetri? :)
Ja ji zkousel na dalnici Brno - Olomouc, usek kde nebylo klesani, nebylo vetrno tak myslim ze celkem idealni...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500e otevreni

20.7.2007 v 16:28 | Nahoru | #8
..Chci si taky ted nekdy kupovat GS500..Poradte mi sim na co bych si mel dat nejvic pozor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e otevreni

20.7.2007 v 18:01 | Nahoru | #9
GS je celkem spolehliva ! Normalně klasika studenou nastartovat po chvilce stahnout sytič nesměj se ozyvat divny zvuky bacha na ventily seřízení muže bejt drahy jedna podložka je asi za 400Kč ram je venku takže kdyby byla položena tak je to vidět sahni na kotouče jestli nejsou moc vodrbany, gumy, řetěz a není co řešit jdi do ní *yes* ja s ní byl spokojenej

(reakce na) Suzuki GS 500e otevreni

20.7.2007 v 21:55 | Nahoru | #10
Johny_F>po rovince a vítr ani nevím jestli foukal,fičelo to i tak dost.Ale i tak je to hodně s vypětím sil.Já říkám že do 160 v poho,takže co je navíc je jako bonus.

(reakce na) Suzuki GS 500e otevreni

21.7.2007 v 15:29 | Nahoru | #11
tulish>Ne to není všechno, já si svoji kontoloval asi hodinu. Přišel jsem na to, že není zámek sedla (prej vada všech GS :D ), řětězovka, mírně vyrezlý rám, zpuchřelé stěrky vidlí, sedlo se trochu hýbe do stran a další blbosti. :cool: Takže pozor, pak vám ještě slevý. :thmubup:

(reakce na) Suzuki GS 500e otevreni

22.7.2007 v 23:25 | Nahoru | #12
Toni> No kdyz budu mluvit ze sve zkusenosti tak ram byva casto chytly rezi tak na to se mrkni, jestli neni vule v rizeni a HLAVNE zkus zjistit jestli nejsou vychozene karburatory, muzou byt vychozene pouzdra ve kterych jezdi soupatka a to pak musis sehnat NOVY KARBEC !!! Poznas to snadno, v pasmu otacek cca 5-7000 to bude pocukavat, takze chce to projet a vyzkouset na kazdou rychlost zda je akceleraci plynula az po 9000 otacek, v zadnem pasmu by to nemelo zastavit ani pocukavat! JInak znacka IDEAL je vzit si ssebou nejakeho zkuseneho GSaka co uz ma na tehle masince par tisic najet a ten to projede a urcite pozna vic nez nekdo kdo na tom sedi poprve v zivote. Jina GS je super stroj! ;) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500e otevreni

23.7.2007 v 12:44 | Nahoru | #13
Mate nekdo zkusenosti s otevrenim zavrene verze? Z 25kw na 33kw ? CO vsechno se muselo vymenit v karburatorua kde jeste? Mam sice otevrenou verzi ale mam pocit ze je otevrena spatne... Odelavaji se i nejake vlozky ve vyfuku? Co se meni v karburatoru?? Diky

(reakce na) Suzuki GS 500e otevreni

23.7.2007 v 22:08 | Nahoru | #14
udajně je jen zuženej vstup do karburatoru (je tam restriktor) aby tam šlo míň vzduchu s vejfukem nic není jen chce pak seřídit karburatory to je za par kaček
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist