globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záhada
29.5.2013 v 00:27
Zdravím, mám ač dementní otázku, tak už to prostě nejde vydržet. S mojí šunkou mám nalítáno dohromady 33 tisíc (jak tu všichni na ty číňany nadávají a furt to jezdí jak za mlada:D) koupeno to bylo ve stavu 22 tisíc plus nějaké drobné.. Tak že pojem "vyběhaný motor" je irelevantní.. ale každopádně k dotazu. Řeším to už od tý doby co jsem jí koupil doteď a furt jsem to nevyřešil.. Prostě to nechce jet víc jak 83+- km/h, měřeno na radaru, těch 83 sem tam měl skoro u omezovaču a skoro v červených.. Podotýkám, že motorka jde do otáček uplně normálně, 1-5 a pětku vytočím i do omezovače, ten motor má síly habaděj naskládaný to tam mám hned. Ale prostě s cestovní rychlostí 70 km/h se moc nedá prostě jezdit nedá mimo město.. Pro dementy "je to čína, je to 125tka.." to je sice hezký, ale tohle udělá i polazený simson a větší rychlost je i v TP myslím.. Prostě lidi s tím lítaj kolem tý stovky a netáhaj to do červených.. což je u 125 4t normální. Tak že to vezmem po pořadě. Řetězová sada D.I.D, stará jednu sezónu, řetěz v pořádku, kolečko i rozeta není ohlodaný, v pořádku (ve předu 16z (původní 15) ), v zadu rozeta 51z originální). Karburátor seštelovaný, směs seštělovaná (cihlová barva svíčky), jehla na prostředním zářezu, benzín jde v pořádku do karburátoru, nikde nic neteče, plovák by měl být v pořádku. Všude nové těsnění, na levém víku u magneta a na pravém na spojce k tomu i těsnící tmel na motory, na karburátoru u příruby na karburátor i u příruby na hlavu. Jediný co mě napadá je, že příruba má na povrchu maličké praskliny, nedávno tu bylo téma jak to měl kluk u aprilky RSa trošku popraskané, ale je to jen na povrchu, uvnitř příruby žádné díry nejsou tak že je vyloučené že by to někde sálo falešnej vzduch. Molitan v airboxu je napuštěn olejem na filtry. 600 km zpátky byla dělaná generálka vršku (výbrus, pístní sada na 2 výbrus, zabroušené ventily, gufera..) podotýkám že vačka, vahadla jsou v pořádku, ventily seřízené, hlava zkontrolovaná a vyčištěná od karbonu v servisu. Asi 400 KM po zajíždění byl půlen motor u odborníka kvůli převodovce, při tom se všechno zkontrolovalo a všechno je v pořádku. Složeno a do dneška dalších 200 km. Ano jsem si vědom toho že zajíždím, ale už tomu trochu nakládám a furt se prostě přes těch 85 nevyšplhám a před výbrusem sem to vytáhnul do omezovače skoro sotva na 80!! a to to tahám už v omezovači skoro a v červených otáčkách! Podotýkám ještě, že motorka má "podomácku" dělanej Laďák, ale to by tomu nijak vadit nemělo, ještě jsem zjistil, že mezi motorem a svodem od koncovky výfuku není měděný těsnění (takový to kolečko) to už jsem samozřejmě objednal. Tak že, vyběhaný motor? i ty maličké praskliny na přírubě které by neměli sát falešnej vzduch? Ještě připomínám, že motorka drží otáčky na volnoběh. Těsnění mezi svodem a motorem? Zaráží mě, že motorku vytočím na 5 do omezovače a vytáhnu z toho sotva 85 km/h!! Omlouvám se za sloh, ale musel sem tu vše vypsat.. Tak a teď, babo raď. Kdo přijde na příčinu, má u mě basu piv.
EDIT: Ještě jsem si vzpoměl.. tachometr mě ukazuje na 5tce skoro tak v 9 tis přes 100km/h, avšak motorka prostě jede cca těch 83 km/h, měřeno na tom radaru.. vím, že každé tacho přeměřuje, ale tolik? Já jen, jestli to s tím nemá něco společného..


Naposledy editováno 29.05.2013 01:04:31
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Záhada

30.5.2013 v 18:45 | Nahoru | #31
tak já napíšu svoje poznatky z Yukinou. Měl jsem Yuki CROSS 125 stejnej motor, jak na TR, SM, ale starší. Každopádně co si pamatuji, tak mi to jelo nevytočený v klidu na čtvrt plynu asi 60 km/h Je to dost málo, maximálka nikdy nešla přes 100 km/h Byla někde tuším u 90 - 95 km/h možná ani to ne. Z origo převodu jsem dal větší kolečko přední o dva zuby tuším, ale motorka byla ještě línější a horší. Způsobeno to bylo tím, že převod byl sice dlouhej, ale motor už tohle neutočil!!!! Nevim, jak to napsat, ale prostě motor točil, jak blbý (respektive kolečka v převodovce), ale otáčky byli vlastně nízké díky tomu dlouhému zpřevodování. Jak jsem si to tady přečetl, tak mě tohle napadlo jako první. Mohl jsem motor vyhnat do vysokých otáček, ale rychlost se nezvětšovala, protože to prostě převodovka už nedokázala dále roztočit = moc dlouhý převod. Nemyslim si, že by byl tvůj případ. Zkus tu spojku a potom napiš. Ale je známo u těhle čínských strojů, že jedou hůře, jak japonské stejného typu. Měl jsem tu Yuki a teďka mám XR 125, které s origo převodem má maximálku z kopce na 120 km/h což je neuvěřitelné oproti Yuki, která nejela ani kilo!!!
Jinak když jsem ladim minulý týden fichtla měnil jsem převody, jen přední kolečko 11z., 12z. a 13z. kolečka. A jezdim stím na radar. Paradoxně byl nejkratší převod (11z. kolečko) nejrychlejší!!! Usuzuji, že to bylo způsobeno tím, že se motor vytočil do mrtva a jel prostě max!!! Zacož u delších převodů 12 a 13z. té převodovce už docházel dech a nenechala se dále točit...
Ještě si myslim, že na 5, když jedeš, tak ani nemusíš poznat, že spojka prokluzuje, jestli prokluzuje jen malinko, tak to vté rychlosti ani nepoznáš a může prokluzovat tak, že vlastně bude klouzat pořád malinko, takže ti ani nepřijde, že vlastně klouže.... a teďka ani nevíš, jak to jede bez klouzání spojky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada

30.5.2013 v 20:02 | Nahoru | #32
Sally06> Cross má jinej motor než SM/TR. (a SM/TR má těch kW víc) To s tím japoncem taky není vždycky pravda, ale to už je jiná debata. Sorry, nechal jsem se unést.

1 reakcí na tento příspěvek Záhada

30.5.2013 v 20:21 | Nahoru | #33
Jak říká JEZDEC, Yuki Cross má jinej motor než SM/TR z fabriky QuinQi (kopie suzuki dr), ta cross má myslím podobnej od pitů.. Jinak kluci moc děkuju za poznatky, dnes sem tam byl dávat nový těsnění mezi kolenem a hlavou a zkoušel sem to zrovna projet. Vaše teorie se potvrdila, zkoušel jsem to na všechny kvalty a hlavně na tu jedničku a dvojku to jde poznat, tak že to bude snad ta spojka! Basu piv si v zasloužíte všichni, protože jste mi tu ochotně poradili a i dobře, tohle by mě nenapadlo a moc vám děkuji ! (jinak vyhrál červík, kam to mám poslat PPLkem? ) Jinak se chci ještě zeptat, ¨za komplet spojku bych dal přes 2 tisíce, za lamely jen litr.. jaký je váš názor? Koupit jen lamely? Jak poznám že je koš v prd. nebo ta pružina? Na koši nesmí být žádné rýhy, nebo jak?

Záhada

30.5.2013 v 20:29 | Nahoru | #34
Ahoj nemáš bráchu nebo sestru? Nechej jim to a kup si motorku a nebudeš se trápit

1 reakcí na tento příspěvek Záhada

30.5.2013 v 20:39 | Nahoru | #35
Ahoj, sestřičku mám, ale 10 letou moc by nepochodila.. a nevidím nic špatného na čínské 125tce, která je uplně na jiné úrovni než ostatní čínské motorky na silnic v této kubatuře. A dokavaď nebudu mít papíry na 35 kw si opravdu nic jinýho kupovat nebudu, leda že by si mi potom zaplatil tu pokutu 25-50 tisíc za řízení motorového vozidla bez řidičského oprávnění a vynahradil mi nějak ten 2 letý odklad. a řekněme si na rovinu, na 2 roky si nemá cenu kupovat nic drahýho, sice jsem do toho už nějaký penízky narval, ale to už je jen moje rozhodnutí. To víš, až mi bude hen 21 nebo 24 let nevím jak to teď je, tak taky budu mít třeba v avataru nějakýho litra a budu sem psat mladším klukům se 125tkama ať si koupí motorku a tohle hoděj do škarpy.

1 reakcí na tento příspěvek Záhada

31.5.2013 v 06:26 | Nahoru | #36
Kup si motorku a tohle hoď do škarpy...Pochop tohle je nejlepší rada, takže mám u tebe basu piv.

(reakce na) Záhada

31.5.2013 v 12:54 | Nahoru | #37

Mts píše: Ahoj, sestřičku mám, ale 10 letou moc by nepochodila.. a nevidím nic špatného na čínské 125tce, která je uplně na jiné úrovni než ostatní čínské motorky na silnic v této kubatuře. A dokavaď nebudu mít papíry na 35 kw si opravdu nic jinýho kupovat nebudu, leda že by si mi potom zaplatil tu pokutu 25-50 tisíc za řízení motorového vozidla bez řidičského oprávnění a vynahradil mi nějak ten 2 letý odklad. a řekněme si na rovinu, na 2 roky si nemá cenu kupovat nic drahýho, sice jsem do toho už nějaký penízky narval, ale to už je jen moje rozhodnutí. To víš, až mi bude hen 21 nebo 24 let nevím jak to teď je, tak taky budu mít třeba v avataru nějakýho litra a budu sem psat mladším klukům se 125tkama ať si koupí motorku a tohle hoděj do škarpy.



to sem neřekl já do škarpy!Nevěděl jsem že máš málo let v tom případě jestli motor trochu táhne tak přidej nějaký zub na předu nebo uber v zadu a neřeš to musíš pochopit že jestli je motor v červeném tak dál už točit nebude a tím pádem už moto nezrychlí!!Musíš to napřevodovat ale pak už to nebude tak tahat Bud zábavu nebo rychlost malý obsah na to abys měl obojí tak at se ti to podaří

Záhada

31.5.2013 v 15:19 | Nahoru | #38
Ale to byla reakce na tebe, ještě před tím než sem chytrák Mike70 napsal svůj příspěvek.. a k uživateli Mike.. přečti si to co jsem napsal Pepovi, odpověď na tvůj komentář.

(reakce na) Záhada

1.6.2013 v 09:44 | Nahoru | #39
Mts> rozeber to a uvidíš jak vypadá koš, lamely a pružiny bych vzal každopádně nakonec třeba zjistíš že jsou jenom unavený pružiny a spojka nemá přítlak

(reakce na) Záhada

1.6.2013 v 11:20 | Nahoru | #40

Mike70 píše: Kup si motorku a tohle hoď do škarpy...Pochop tohle je nejlepší rada, takže mám u tebe basu piv.



Sakra, vyhrál jsi. Taky jsem měl takovou skvělou radu

Jinak to neřeš, jezdi. Za rok koupíš jinou, co už to kilo pojede

Záhada

1.6.2013 v 14:55 | Nahoru | #41
U mě maximální rychlost u SM-ka s 16z kolečkem byla ve 2 lidech po rovince rovné kilo a když jsem jel sám tak z prudkýho kopce skoro v omezovači 116. Měřeno digi-tachometrem na kolo. Přeměřoval max o 5.

Záhada

1.6.2013 v 17:43 | Nahoru | #42
Víš do těchto motorek se dávají dva typy spojek. Jedna je se čtyřma pružinama a druhá má pružin šest. Ty motory se čtyřma byly vždy tak trochu línější a brzy odcházejí lamely. Ale stejně si myslím, že jsi tímto záhadu nevyřešil.

Záhada

1.6.2013 v 21:47 | Nahoru | #43
Když to dáš na stojan a točíš na místě, tak bys při prokluzující spojce a odlehčenym kolu měl natočit to, co ti chybí při jízdě, ne? Divil bych se, že bys nezjistil prokluzující spojku, když jí trochu naložíš, tak ti bude klouzat i dřív jak na 5. stupeň než zase zchladne.

Záhada

2.6.2013 v 00:41 | Nahoru | #44
Taky si myslím, že spojkou to nebude. Zažil jsem to v autě a nešlo si toho nevšimnout, musel bys to jasně cítit.

Záhada

6.6.2013 v 18:46 | Nahoru | #45
Píšeš, že jsi motorku nekupoval novou, je tedy dost možný, že pokud se v motoru někdo hrabal mohl něco přehodit na převodovce nebo použil jinej primár. SM 125 musí kilo jet, takže pokud to jede na 5-ku 85km/h a otáčkoměr je v červeným, spojka neprokluzuje, sekundární převod má správný počet zubů na rozetách, tak bych to viděl na nějakej neodbornej zásah do převodovky. Za prvé bych se pokusil najít někoho, kdo má SM 125 a zkusil bych při nějaké konstantní rychlosti např. 50km kolik otáček to na 5-ku točí tobě a kolik na druhém motu, pak by to mělo být úplně jasný.

Záhada

7.6.2013 v 00:31 | Nahoru | #46
Pár postů nahoru jsem psal že jsem to zkoušel a že ty lamely jsou opravdu špatný jde to poznat i na páčce spojky, nejde pořádně dotahnout na hoře, má vůli když to dotahnu špatně zabírá.. a prokluzuje to ve vysokých otáčkách, a taky to, že motor byl půlený a při půlení tam byl původní silikon (bílý) tak že opravdu bych to na žádný neodborný zásah do převodovky neviděl :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada

10.6.2013 v 22:55 | Nahoru | #47
JEZDECnamopedu>
Mts>

Chlapi nevim přesně jaký je rozdíl v motoru u CROSS a TR/SM. Vim jen, že CROSS má prostě starší typ motoru než TR/SM. CROSS 6,9 kW a TR/SM 8,5 kW nebo kolik. Ale jinak CROSS mělo ve velkém TP značku QINCHI MOTO a NE Yuki, takže Mts jsi se splet. Motory to jsou stejný, jen tam bude něco pozměněno, ale minimálně, skoro bych řekl, že jsou to totožné motory jen v jiných kartrech... ale to je jiná písnička... Jsem zvědav co to nakonec bude...

Záhada

11.6.2013 v 14:29 | Nahoru | #48
Motory každopádně nejsou stejný!!!
Typ motoru Yuki Cross 125 je 156 FMI - poznáš ho podle toho že má startér za válcem tzn. pod karburátorem, typ motoru u Yuki TR 125 je K 157 FMI - startér má v před motorem a celkově je hranatější.

(reakce na) Záhada

17.6.2013 v 19:48 | Nahoru | #49
Sally06> Jak píše honza.honda. Ty motory jsou úplně jiný . Ten z Crossu mi připomíná motor od Hondy, kdežto SM/TR je evidentní Suzuki DR. A SM/TR je Qingqi, Qinchi je nějakej Pakistán ne(pokud si se nepřepsal )? A abych nekřivdil, samotnej princip fungování je u obou téměř totožnej .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yuki 125 sm Yuki SM 125 Myr9n 2 21.4.2024 v 08:25 Radek2107
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526
Yuki sm 125 problém zo štartérom Yuki SM 125 Ertekiller 1 25.7.2022 v 20:45 karavanista
Otáčkoměr yuki 125 sm 2009 Yuki SM 125 gryca 1 12.2.2022 v 09:40 combust
Jaký "lepší" karburátor Yuki sm (15... Yuki SM 125 včelkaalex 1 3.8.2021 v 00:01 combust


TOPlist