paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..Bandit 650
30.5.2007 v 20:01
Tak se divam, ze tady neni prilis mnoho informaci o teto motorce.
Jake mate zkusenosti s Banditem 650? (myslim vzduchac, ne ten vodnik :puke: :marod: )

No proste dojmy, zazitky, zkusenosti, jak to jede, spotreba, jak se na tom cestuje, jak casto se meni olej (6000km?), ventily atd.

Dik

1 reakcí na tento příspěvek ..Bandit 650

30.5.2007 v 20:14 | Nahoru | #1
esi se nepletu, tak 600 je vzduchac, pri prechodu na vodnik prekopali motor a pridali mu fichtla navic... takze 650 vzduchac neni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

30.5.2007 v 20:17 | Nahoru | #2
Sime byla 600 klasika a předminulej rock tomu dali 650 a zase klasika vzduch....ale letos voda... *no*

loupežník už není to co bejval.... :marod: :(

..Bandit 650

31.5.2007 v 07:53 | Nahoru | #3
Moc informací o banditech tady skutečně není na to jak je to rozšířená motorka.
Vzduch 650 se dělal tuším od r.2005 . Pro letošní rok je motor celej překopanej
a změněnej na vodu (zvýšen i výkon). Bandit je skvělá motorka, jediný co bych
jí vytknul je její váha. Ta bohužel u vodníka v roce 2007 ještě narostla. Ta hmotnost
je nejvíc znát při manipulaci na místě - při jízdě ne. Jinak poslední modely loňského
roku se prodávaly za přímo skvělé ceny, kdo koupil neprohloupil.
Výměna oleje klasicky po 6 tis.km. Motor je téměř nesmrtelný. Ventily nevím- asi na
30 tis.km. Bandiťáci mají své stránky : www.suzukibandit.cz s oblíbeným a hojně
navštěvovaným fórem- asi proto se moc na motorkářích nevyskytují. Pokud chceš
nějaké informace, tak se obrať tam. Můj brácha má bandita, tak jsem se několikrát
svezl a je to za cenu, za jakou se dá sehnat přímo skvělá motorka.

..Bandit 650

31.5.2007 v 08:15 | Nahoru | #4
Před dvěma lety jsem na 05ce jela a můžu říct, že to bylo svezení, které se mi pak dlouho nepoštěstilo... :thmubup: Zřejmě to taky bylo tím, že jsem vlastnila staršího eNkovýho Bandita, takže jsem si nemusela zvykat na jiný posaz a padl mi bezvadně do ruky. Byl opravdu nádherně ovladatelnej a výborně se vodil v zatáčkách, zároveň mi připadal i lehčí než ten můj z 96. Vzhledově se mi tedy oproti starším modelům moc nezamlouval (hlavně ty plastové budíky :/ ), ale co... Jel bezvadně! :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 10:02 | Nahoru | #5
HartDěda125> jo, ted si to vybavuju, mi to uplne uteklo z pameti. Pritom jsem se tomu este divil, jak je mozny, ze se jim vyplatilo udelat modernizaci tak rychle po sobe.

..Bandit 650

31.5.2007 v 10:53 | Nahoru | #6
Jasně, že Bandit 650 je o něco horší než nové šestkové nakedbiky, ale nesmíš
zapomenout, že jeho prodejní cena je min. o 30 tis. Kč nižší . Nový vodou chlazený Bandit 650 stojí jen 165 tis. Kč a i když staromilci budou nějakou dobu tvrdit, že ten
starý byl nej, tak já tvrdím, že za pár let už bude nej ten nový se vstřikováním a chlazeným vodou. Opět tvrdím, že za tu cenu je snad bezkonkurenční. Není ani
tak malinkej jako ostatní šestky. Prostě za tu cenu pořádnej kus motorky.

..Bandit 650

31.5.2007 v 13:56 | Nahoru | #7
Někdo mi říkal, že místo aby se čínské motorky podobaly japonským tak se japonské začínají podobat čínským!!!!!!!!!! (kvalita, plasty,zpracování)
Když vidím ten cenový propad nových moto tak na to něco bude.

(reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 14:01 | Nahoru | #8
neznamy(monsterD)>O jakejch kvalitách mluvíš?o tý plastový jebačce vod yamahy co má motor na dvě sezońy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 14:04 | Nahoru | #9
Sim>nevadí, občas člověk zapomene, ale máš pravdu.....ted poslední doba byla pro bandita hooodně mordenizovací :)

jináč sem tě viděl na TA srazu na stvořidlech....byl si to ty ne s tou CB 500 adventure? *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 14:35 | Nahoru | #10
neznamy(monsterD)> Myslel jsem oficiální ceny u značkových dealerů a ne ceny
u šedých dovozců (těch 165 tis. Kč je ofic.cena u Suzuki ČR a FZ6 S2 72 kW stojí
oficiálně 195 tis.Kč). GSR ofic. stojí 195 tis. Kč, H6 model 2007 stojí u ofic. dealera
205 tis. Kč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 17:08 | Nahoru | #11
HartDěda125> jasne ze jsem to byl ja :shy: jen nevim kterej jsi ty :rolleyes:

(reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 19:03 | Nahoru | #12
Sim>no my sme tam přijeli a vy už ste byli rozjetí.....tak sme se byli projet a pak sme tam k večeru zase zavítali a právě si se vracel s nějakaou skupinkou...a pak stála tvoje motka před chatkou....

mě si asi tam neviděl...višší, bradka, vocas na hlavě, bílé MX boty.....

(reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 20:30 | Nahoru | #13
neznamy(monsterD)> tim 72kilowattovym myslis Nko nebo Sko?
(za tech 170)
((a pripadne kde maj takovou cenu))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 20:32 | Nahoru | #14
PetrP> a v cem je lepsi koupit u oficialniho dealera?
mne to prijde lepsi koupit napr u PRI..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

31.5.2007 v 20:43 | Nahoru | #15
yeuop> u šedých dovozců někdy bývá problém se zárukou. Někdy ofic. dovozce
uznává jen reklamace u motek koupených a servisovaných u autorizovaného
dealera. K těm cenám bych se ještě vrátil :
Pokud se prý FZ6 ve verzi S2 nechá sehnat za 170 tis, což nemám ověřeno, ale
možné to je, tak je docela dobře možný, že i Bandit se nechá někde koupit mimo
oficiální síť taky levněji, když u dealera Suzuki stojí 165 tis. Kč. Navíc se loňský
modely doprodávaly u dealerů za 150 tis. Kč.

1 reakcí na tento příspěvek ..Bandit 650

5.6.2007 v 20:23 | Nahoru | #16
monster : fakt miluju kecy typu: jedine R1, bandit je pro zensky, jak to nema 160 koni neni to masina, nebo jeste lip, ze japonci jsou tuctvy a jedinne guzzi a podobne, se divim ze jeste nedostali nekde na sraze na drzku

(reakce na) ..Bandit 650

5.6.2007 v 22:37 | Nahoru | #17
TombaRider>>
jj, pro baby je R6 (takova mala lehka motorka) prip. CBR600F, Bandit je pro poradny chlapy :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

5.6.2007 v 22:50 | Nahoru | #18
Bandita 650 měli nechat Banditem, tak jak byl se vzduch motorem, a komu by to bylo málo, tak mohl sáhnout po GSR s vodou chlazeným motorem, teď to totálně zmrvili, lidi co mají/měli rádi Suzuki a jejich nesmrtelný vzduch-olej motory teď nemají po čem sáhnout, a GSR taky nechce každej, takže co teď? Prostě konec, nebo jít jinam, a tam taky nění lepší výběr... :mad: :puke:

Já osobně patřím mezi ty, co mají rádi starou klasiku(vzduch/olej chlazený stroje) a neřeší výkon o několik koní dolů, ani váhu, ani supr zrychlení.......

(reakce na) ..Bandit 650

5.6.2007 v 23:01 | Nahoru | #19

MaraTT-R píše: Bandita 650 měli nechat Banditem, tak jak byl se vzduch motorem, a komu by to bylo málo, tak mohl sáhnout po GSR s vodou chlazeným motorem, teď to totálně zmrvili, lidi co mají/měli rádi Suzuki a jejich nesmrtelný vzduch-olej motory teď nemají po čem sáhnout, a GSR taky nechce každej, takže co teď? Prostě konec, nebo jít jinam, a tam taky nění lepší výběr... :mad: :puke:

Já osobně patřím mezi ty, co mají rádi starou klasiku(vzduch/olej chlazený stroje) a neřeší výkon o několik koní dolů, ani váhu, ani supr zrychlení.......


Presne tak , vzduchem chlazenej Bandit je, teda vlastne uz byl, posledni poradna klasicka motorka...

1 reakcí na tento příspěvek ..Bandit 650

5.6.2007 v 23:02 | Nahoru | #20
RomanX: :thmubup: presne amigo
maraTTR- souhlas, udelali druhy a tezsi GSR, a to ten motor ml takovy kouzlo... :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Bandit 650

5.6.2007 v 23:04 | Nahoru | #21
Zas musim rict ze i ten novej bandour je krasnej ale uz je proste jinej no...

(reakce na) ..Bandit 650

6.6.2007 v 00:13 | Nahoru | #22
TombaRider>
Pěkněj je, to jo, ale vodníka do baráku nechci ani ho*no.... :puke: už to ztratilo to kouzlo - však víte o co jde, teď si můžete pořídit motorku s trapným vodou chlazeným motorem kdekoliv... už to prostě není ono *no* Otázka je, kdy se přestane vyrábět GSX 1400 a XJR 1300... to by totálně pomrvili... ale to snad né, když už to napěchovali elektronikou...

Dobré znamení je, že se výrobci pomalinku začínají vracet ke klasickým motorům vzduch olej, a daávaji do toho vstřikováni atd *yes*

1 reakcí na tento příspěvek ..Bandit 650

6.6.2007 v 10:52 | Nahoru | #23
MaraTTR-jaky treba?

(reakce na) ..Bandit 650

6.6.2007 v 13:20 | Nahoru | #24
TombaRider>

Tak třeba novinka od Yamahy, YBR 250, je to starej dobrej motor který makal v XT 250 i TT-R 250, pro Evropu je to zázrak že to sem dali, má to už vstřikování. Prakticky stejný motor ale bez stříkačky se dává do Tricker 250, ten se tu už ale neprodává. Pak třeba XJR 1300 - aby tento motor "neumřel" kvůli podělaným Euro normám - Emise, tak do něj pro rok 2007 taky nacpali vstřikování. Suzuki GSX 1400 se už sice nějakou dobu prodává, ale žije taky díky vstřikování. A je to dobře, motor vzduch-olej, prostě nesrmtelnost sama :mad:
Když zabrousíme k BMW a jejich GSka, stroje napěchovaný elektronikou, a přeci chlazený vzduchem, a oni vědí proč to tak maj *yes* Je to zkrátka nenáročný a maximálně spolehlivý -ale BMW se taky už vyrábí nějakou dobu.

A plno motorek vzduch/olej se ještě objeví do budoucna.

Viz třeba oživení motoru DR200SE v Yuki TR/SM 200 *yes*

Nebo oživení motoru DR 350 SE u BETA Alp 350 *yes*

Ale jedno je jistý, je moc škoda že zrušily Bandita 1200 a 650 vzduch/olej :( Dyť třeba Bandit 1200 byl supr stroj, jede ukrutně, spolehlivost a životnost neskutečná, motory zkrátka držáci a přesto nenáročný na údržbu... :/ Tak nějak mi to hlava nebere proč rušili něco, co je odzkoušený a velmi oblíbený, pro ty, co prahnou po výkonu, mohli udělat paralelně model s vodou chalzeným motorem a prodávat dál klasiku Bandita.

1 reakcí na tento příspěvek ..Bandit 650

6.6.2007 v 13:55 | Nahoru | #25
To mohi no, kdyz pominu za je zase tezsi a tim padem pomer hmotnosti a vyonu skoro stejny... ja na bandasku nikd nezapomenu byla to nej masina...a na yamahu xj slysim taky samouchvalu tak doufam ze s ni neprohloupim... sice min vykonu ale proste nemam money no a krasna je to jo

(reakce na) ..Bandit 650

6.6.2007 v 14:11 | Nahoru | #26
TombaRider>
S XJ určitě neprohloupíš! *yes* Vše je jen v rukou majitele, když měniš pravidelně olej a děláš servis, tak není co řešit. Sice má míň koní XJ 600, ale je to opravdu držák *yes*
Bandit 600 zase na druhou stranu jede o hodně líp ne XJ...ať tak nebo tak, škoda že se tyto stroje umřeli :|

Ty teprv budeš kupovat? Nechá se sehnat i pěkný bandit... No uvidíš sám, co zrovna bude k mání za ty peníze co do toho chceš vrazit, můžeš narazit na XJ i Bandita v pěkným stavu, a pak se rozhodnout :)

..Bandit 650

6.6.2007 v 14:57 | Nahoru | #27
No víš jde o to že XJ stoji kolem 50 tisic nahy krasny a slusny, bandit tak o patnact dvacet víš a to dohromady do zimi nedam jinak bych do nej sel asi znovu jeste se mi libi SV chtel sem zkusit dvouval ale asi zustanu u 4 hrnku bandit, xj(r) jsou nejlepsi masinky.. jen na gsfko mit.. ale na druhou stranu mamjeste celkem malo najeto, cca 8000 na dvacce od yukiny a tak 5000 na bandasce, sice asi 40 tacu v aute ale jak vime, to ti na masine moc nehelfne.. tak si myslim ze by xj bylo dobry na zdokonaleni a pak kdo vi, treba z xj i B12... *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit Fíla9 24 29.11.2023 v 19:35 konas89
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Prosím poradit,,, shaním manuál v č... Suzuki GSF 650S Bandit Davekel 3 22.3.2022 v 09:48 zdenysrx6
Rozšíření stojánku Suzuki GSF 650S Bandit Fíla9 8 25.8.2021 v 20:11 kratkej01


TOPlist