globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A furt nestartuje.
No potom co jsem prověřil všechno a je to vpořadku až na vysmaženej alternator.

Jde oto že moto nestartuje, nehazi jiskra, cdi - civky dou, obvody ok, nikde zkraty, vše ok.

Pan z ignitechu mi poradil ať mrknu na spinač stojanu, že to taky muže mit vliv, kdyby se spalilo to spinani zařazeni rychlostniho stupně ...kdy motorka při zařazeni jedničky zdechne .. chova se to vlastně stejně, jako teď...... až nato že nevim kde to mam hledat a co to ma davat :)





Naposledy editováno 15.05.2013 15:41:56

A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:20 | Nahoru | #1
Co tomu je nevim, ale máš dobrej nick

A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:28 | Nahoru | #2
nick je brutalni

A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:28 | Nahoru | #3
Dik, taky podle toho taky jezdim

Naposledy editováno 15.05.2013 15:32:59

2 reakcí na tento příspěvek A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:30 | Nahoru | #4
Ale neřešim nick sakra XD potřebuju nějakýho super elektrikaře praha okoli....nejspiš...u jednoho to už bylo a poměsici čekani sem to vezl na vozejku dom :D

(reakce na) A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:40 | Nahoru | #5

KapitanMasakr píše: Ale neřešim nick sakra XD potřebuju nějakýho super elektrikaře praha okoli....nejspiš...u jednoho to už bylo a poměsici čekani sem to vezl na vozejku dom :D



sorry nepomuzu ti ale hrozne me bavis Buhvi jestli ti ten odbornik neudelal vic skody nez uzitku. Snad ti nekdo z mistnich borcu poradi

A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:43 | Nahoru | #6
Vyvíječ vodíku už máš nainstalovaný?

A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:45 | Nahoru | #7
Ne XD to bych musel mit těch alternatoru asi 10 tam

(reakce na) A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:46 | Nahoru | #8

KapitanMasakr píše: Ale neřešim nick sakra XD potřebuju nějakýho super elektrikaře praha okoli....nejspiš...u jednoho to už bylo a poměsici čekani sem to vezl na vozejku dom :D



Chceš jednu radu za všecky?

Zbav se tý Hondy a kup si MOTORKU

1 reakcí na tento příspěvek A furt nestartuje.

15.5.2013 v 15:49 | Nahoru | #9
Jak motorku? Ja nevim, jedeto 290 - převod original a ještě by to jelo vpohodě vic...až nato, že ja asi ne a na tachač přitom zrovna nekoukam.............ale, jestli toto neni motorka tak netušim, co podle tebe je :D

1 reakcí na tento příspěvek A furt nestartuje.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2013 v 16:04 | Nahoru | #10
Koukni se na schéma elektriky a zjisti si, který drát zapalovací jednotku napájí. Pokud na něm před startem nebude napětí, je to jasné a musíš jít po drátu dál, abys zjistil, kde se napětí "ztrácí". Spínač na stojanu to může zapříčínit také - koukni opět do schémátka, jak jsou "hlídací obvody" (stojan/spojka/neutrál) zapojneé a z toho poznáš, na co se zaměřit. Dalé je třeba se podívat na snímače polohy kliky a kabeláž k nim.

Pokud už jsi měnil zapalovací jednotku, cívky, VN kabely s fajfkami a svíčky (nic z toho ale obvykle neodejde všechno najednou), tak už může být chyba jen buď v napájení zapalování, nebo ve snímačích polohy kliky (jednotka nedostává impulsy a neví, kdy dát jiskru).

Pozor také na to, že zapalovací jednotka bývá obecně označována jako "CDI", což jest chyba. Je třeba rozlišit, zda jde o TCI, CDI, nebo komplexnější procesorovou jednotku (ECU).
Zda je zapalování TCI, nebo CDI, se dá poznat už podle způsobu připojení primárů zapalovacích cívek:

TCI (Transistor Controlled Ignistion):



CDI (Capacitor Discharge Ignition):

A furt nestartuje.

15.5.2013 v 17:23 | Nahoru | #11
Wow je videt ze se vyznas ;)

(reakce na) A furt nestartuje.

16.5.2013 v 04:20 | Nahoru | #12
KapitanMasakr>
nechtels napsat jezdilo to..

(reakce na) A furt nestartuje.

16.5.2013 v 08:20 | Nahoru | #13
J.M.K.> Ahoj. Klobouk dolů. Tak tomu říkám profi odpověď.

A furt nestartuje.

16.5.2013 v 13:06 | Nahoru | #14
Tak zatim je na ceste jednotka do ignitechu na prezkouseni protoze mi dnes volal opravar ze tam mozna dal trochu jinej rok.

A furt nestartuje.

16.5.2013 v 13:13 | Nahoru | #15
Takovému "opraváři" bych se pro příště vyhnul obloukem. Jestli tam nacpal jinou jednotku, než tam má být, tak se může stát, že štekr sice bude stejný, ale vývody budou zapojené jinak. Čili budou přeházené přívody k jednotce a to může v kritickém případě jednotku po zapnutí zničit.

A furt nestartuje.

16.5.2013 v 15:42 | Nahoru | #16
Jo byl sem u typka pro novou a pryj je u tohodle modelu vice zamenitelnych tipu ze tam byl kluk kerymu sla 1 z 5ti kdyz to zkousel.............. celkem pakarna.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist