Téma: Prosím radu - Wales
13.5.2013 v 21:14
Zdravím.
Letos se chystáme na asi sedmidenní výlet do Anglického Walesu. Cesta a trasa má zatím jen hrubé obrysy. Chtěl bych požádat o rady a doporučení ty z vás, kteří Wales už procestovali nebo kteří se tam vyznají. Budu vděčný za každý typ na hezkou trasu, hezká místa, typy na noclehy - spíš menší penziony než velké hotely nebo campy a tak.
Díkiy předem za všechny konstruktivní příspěvky

Uzavřeno 19.08.2013 v 21:33 uživatelem Spot

Naposledy editováno 13.05.2013 23:26:13

14.5.2013 v 04:53 | Nahoru | #1
Neodpustim si co se dozvedel kamarad od Taxikare co nas vezl z Bristolskeho letiste ( z anglie) pres most do Walesu/Newportu:

Kamarad: Do you understand Wales ?
Taxikar suse: Noone understand Wales.

14.5.2013 v 06:10 | Nahoru | #2
Ozzy_>

14.5.2013 v 10:11 | Nahoru | #3
Na hezká místa se můžu poptat jednoho Welšana,co máme v rodině, ale ubytování asi vědět nebude...

14.5.2013 v 13:09 | Nahoru | #4
Hellborn> Díky. S ubytováním si moc starosti nedělám, vždycky něco seženeme.
Pokud může poradit, kam stojí za to zajet a co vidět, bylo by to super
Díky předem

14.5.2013 v 13:36 | Nahoru | #5
Hele ja byl jen na vylete do hlavniho mesta (Cardiff) a mel jsem radeji zustat na hotelu a chlastat. Newport je taky tragickej ...

14.5.2013 v 21:57 | Nahoru | #6
Ozzy_> No, my chceme jezdit spíš po venkově a přírodě. Velký města nás moc nelákají. Noproti tomu chlastání v penzionku nebo venkovské hospůdce se určitě taky nebudeme bránit

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2013 v 22:32 | Nahoru | #7
byl jsem tři měsíce pracovně v Magoru (jižní wales), hezký to jo, parky na západě walesu atd.. roztomilý vesničky.. takže to chce ject a koukat a ject a koukat...

a nebo bristol, tam je ve Filtonu k vidění např. jeden z Concorde.
kousek tam odtud je vesnička Portishead, jestli znáš tu kapelu tak stojí za to se mrknout odkud jsou...

a jinak welšština.. .no maji tam dvojjazyčný názvy na cedulích ale neztratíš se...

Naposledy editováno 14.05.2013 22:32:53

2 reakcí na tento příspěvek Prosím radu - Wales

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2013 v 12:20 | Nahoru | #8
My tam byli loni a nejhezci to bylo na tom severu a v Snowdonii, ten jih Walesu uz byl takovy vic mastnacky.
Cestopis

My spali na jedny farme a jezdili okolo, coz bylo to super (pokoj stal 60liber pro max. 6 osob), ale jestli jedes sam, tak to bud horsi, pokud nechces do stanu. Nad Barmouthem bylo u more vic kempu s mobilhoumama, ceny bohuzel nevim... Jinak Anglie celkove mi prisla dost draha a docela fest provoz (hodne aut, uzky silnice bez krajnic, zato s zivym plotem a furt nekde pevny radary), proti Francii na zpatecni ceste urcite. Navic diky castymu jezdeni v desti a navic vlevo jsem byl trochu v pernamentnim stresu

15.5.2013 v 13:00 | Nahoru | #9
faudy>Cestopis je super, akorát už od prosince čekám na jeho dokončení.

15.5.2013 v 13:25 | Nahoru | #10
No jo, to pise JiB. A on se asi stydi, jak mu v Cambrai zahaprovala baterka a zbytek cesty jsme museli Kcko pekne nekolikrat denne roztlacovat Varadero nesvitilo uz z Walesu, takze zbytek cesty jsem svitil jenom ja
Pokud tam jeste nekdy pojedu, tak si to asi hodne rozmyslim, ten vylet me stal asi tricet tycek (za GB jsem utratil bez benzinu cca 10 tisic nasich, ty BB strasne lezou do penez). BTW my tam byli v pulce cervna a byla tam docela kosa, odhadem teploty tak kolem deseti stupnu, zadnej hicak. V noci jsem spacak mel poradne zapnutej, to cestou zpet ve Francii uz nehrozilo.

15.5.2013 v 13:35 | Nahoru | #11
Áha A díky za další informace.

15.5.2013 v 14:15 | Nahoru | #12
Jinak my jeli trajektem Hoek - Harwich (cca 100E) a zpet Newhaven - Dieppe (55E) a v obou pripadech chteli mit na karte povolene internetove transakce. V Hoeku jsme je jeste ukecali na zaplaceni normalne kartou pres magn. ctecku, ale v Newhavenu jsem musel platit cash.

15.5.2013 v 16:02 | Nahoru | #13
s tou kosou i v létě je to pravda, byl jsem tam od začátku května do konce srpna a když v praze byly pařáky 30°C tak tam bylo kolem 16-20st. často foukal dost silnej vítr s deštěm. fičí jim to tam od atlantiku a zeshora od irska. hnus velebnosti . jako na dovolenou by jsem tam tedy nejel ale třeba chytnete ok počásko a výlet se vyvede

15.5.2013 v 21:13 | Nahoru | #14
faudy> Díky moc, já věděl, že se můžu spolehnout
Určitě se budu inspirovat a po návratu se pokusím taky sepsat pár typů.
No a počasí určitě nenaplánujeme, tak se budeme muset spokojit s tím, co přijde

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2013 v 21:50 | Nahoru | #15
Zdar, jizni Wales nic moc, ja jezdim vic na sever kde je mensi provoz a vice k videni. Doporucuji Horseshoe Pass, potom prujezd udolim od Llangolen do Corwen(pokud budes mit stesti potkas parni vlak) a dale do hor k dalsim jezerum. Je to tam moc hezke, jezdim tam parkrat do roka kdyz se urvu z prace. Tady mas mapu http://goo.gl/maps/gUVKX , nebo sjet az k mori do Porthmadog a po A496 pres Harlech(je tam fajn hrad)az do Barmouth, pak Dolgellau a do Bala. Doporucuji kteroukoliv verzi a nejlepe to projet cele!!
Kdyby jsi chtel na neco se zeptat, tak pm, ja bych te prijel pozdravit, kdyby jsi to jel

Cus

16.5.2013 v 19:05 | Nahoru | #16
Tak mám slíbeno, že to o víkendu zkusí hodit do mailu (pokud ho neodvolají do práce).

18.5.2013 v 10:49 | Nahoru | #17
CzechBiker to popsal vcelku pěkně, s tím souhlasim, ještě bych přidal Colwyn Bay na severu. Silnice sou ve Walesu úžasný skoro všechny. Projet co se dá po A470, hlavně sever a pak pokud chceš moře, tak okolo pobřeží po A487. Krátkou zastávku v Aberystwyth a pokračovat dál.
No a pak na jihu je Brecon Beacons, to je taky fajn, ale počasí je tam naprd.

Ono v celým UK je počasí obecně celoročně docela takříkajíc napiču.

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2013 v 15:22 | Nahoru | #18
Ja byl ve Walesu loni v zari a projeli jsme ho od severu na jih celej a nejzajimavejsi je urcite sever (Snowdonia - tam jsem si mistama pripadal jako v Alpach) a uplne nejvic se nam zalibilo misto, na ktery jsme trefili relativne nahodou. Ja o tom neco lehce nacetl predem, ze na takovem severo-zapadnim vybezku (Holly Island) ma byt krasne pobrezi, ale pak jsme jeli v podstate akorat "za nosem" a rekl bych, ze jsme meli pomerne stesti. S kamosem jsme se shodli, ze tam bysme mohli klidne jet na tejden a jen tam tak s knizkou rozjimat od rana do noci.

GPS pozice toho ostruvku s majakem (podle googlemaps) je: 53.306737, -4.699126
Fotky byly udelany na pobrezi v rozmezi 1 - 2 km od majaku smerem na jih.