globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nechce naskočit
11.5.2013 v 19:44

Ahoj kolegové,poradítemi?
Při nastartování nechám v klidu probublat na volnoběh a občas se stane, že chcípne a už
pak nechce nastartovat,jakoby to nechtělo natáhnout benzín a pak už zas nestíhá baterka
nechám ji cca 20min.odpočinou a pak bez problému naskočí.Čím to je?žeby zasviněnej karbec?
Moc dík za radu.

Nechce naskočit

11.5.2013 v 20:35 | Nahoru | #1
Spíš mě napadá, jestli se tím bubláním na volnoběh neulejou svíčky, klidně od rozhozené směsi. Každý klasický motor (bez elektroniky), co mi pod rukama prošel, se sice na volnoběh dokázal ohřát na provozní teplotu, ale stejně neběžel, jak by měl a musel se "prohnat" krátkou jízdou a pak teprve běžel na volnoběh pravidelně, jak má. Holt chce to "profouknout" svíčky, jak říkal kolega.
Jinak bych se v první řadě podíval na svíčky a podle barvy se dá leccos poznat. Potom bych šel po volnoběžné směsi.

Nechce naskočit

11.5.2013 v 22:00 | Nahoru | #2
nebo to muže dělat cívka

Nechce naskočit

12.5.2013 v 09:54 | Nahoru | #3
mě osobně to připadá, že se ti na volnoběh stíhá doplnit komora v karbeci, ale jek to otůruješ, tak se hladina spotřebuje, chcípne a nastartuješ až když se komory opět naplní.
Pročistit karbec a přívodní hadice od sajrajtu.

Nechce naskočit

12.5.2013 v 12:48 | Nahoru | #4
Moc dik za rady, zitra se podívám na ty svíčky a pak se uvidí,kdyžtak budu pokračovat dál s tím karbcem a jsem schopnej si to udělat doma v garáži?není na to potřeba něco špecl?abych tam něco ještě nepoďál.Ještě jednou moc dík za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Nechce naskočit

13.5.2013 v 13:42 | Nahoru | #5
Dříve než bych sáhnul na karbce, tak bych kouknul na svíčky a pokud tam máš NGK, tak je zahoď a dej tam naše BRIKS. Je mi to už skoro blbý, protože tuto radu dávám už asi potřetí a vypadá to, že dělám jim reklamu, ale mám to vyzkoušený. NGK se dělají v Číně, isolátor je pórovitý, stačí tochu víc bobatší směs a je to ulitý.

(reakce na) Nechce naskočit

13.5.2013 v 14:05 | Nahoru | #6
jezdec68> Houby reklama... NGK jsou pověstné mizerným izolátorem... stačí jednou je ulít a vypálí se v něm vodivé cesty, po kterých potom jiskry "utíkají" i po vysušení a svíčku nespasí ani vypálení nad plynovým hořákem.
Buď Brisk, nebo Denso - ty tímto netrpí. Zajímavé jest, že u aut zatím nevím o nikom, kdo by si na NKG stěžoval. I když tam jsou motory, kor dnes, zcela "jiná liga".

Nechce naskočit

13.5.2013 v 21:01 | Nahoru | #7
Tak jsem pracně vyndal ty svíce a jsou tam NGK a vypadaji celkem slušně,jedna byla trošku zasviněná,ale nebylo to tak hrozny a jiskru dávají pěknou,vyčistit a šup s nimi zpět že to vyzkouším a než to natáhlo bengoš tak zas kiksla baterka tak pokračovat budu zítra. Ale stejně koupím ty BRISK jak píšete a pak se dál uvidí.

Nechce naskočit

13.5.2013 v 22:31 | Nahoru | #8
Pozor na to, že svíčka může dávat jiskru venku na vzduchu, ale uvnitř válce, ve stlačené směsi, už ne. A navíc, pokud je izolátor narušen, tak venku, za sucha funguje a jiskra skáče, jak má, ale jak se na něj dostane směs, ve vypálených místech navlhne a jiskry tam utíkají po povrchu.
Takže ty NGK hoď otravné sousedce na hlavu a kup Brisk, nebo Denso a uvidíš.

Naposledy editováno 13.05.2013 22:31:21

Nechce naskočit

13.5.2013 v 22:45 | Nahoru | #9
ne že bych byl skeptikem, výměna za Brisk rozhodně prospěje, ale tohle se mi nejeví na svíčky.
Karbec jestli si nikdy nedělal, tak si k tomu někoho vem.
Když je jen vyndáš a profoukneš stlačeným vzduchem, nemusí se vše podařit jak má. Zbytečná práce potom. Jinak na výměně svíček nic nezkazíš a budeš mít jistotu, že to jima není

Nechce naskočit

14.5.2013 v 21:11 | Nahoru | #10
Dnešní zkouška dopadla asi takhle,přijdu z práce vyzkouším první start a naskočila na první otočení motoru,že to projedu, při zařazení jidničky mi zdechla, následny start dopadl dopadl špatne,zdálo se mi že bat.málo točí tak natáhnu start kabely od auta a naskočila na první otočení,že by to byla nakonec baterka?

Nechce naskočit

14.5.2013 v 23:35 | Nahoru | #11
Baterka to může být každopádně. Totéž jsem kdysi měl na XV535 - za studena chytla pěkně, ale zahřátou, pokud nestála alespoň 10 minut, byl porod ji natočit, jelikož starter neměl sílu při přidání plynu (vyšší komprese) motor pořádně utočit a na pomalé převalování těžko chytne. Baterka za této situace, i když byla paradoxně nabitá jízdou, měla zvýšený vnitřní odpor a starter tak neutáhla. Motorka šla bohužel pryč dříve, než došlo na novou baterku, takže přímý důkaz nemám, nicméně totéž jsem pozoroval při oživování zcela mrtvé baterky v GS500 po téměř dvouleté odstávce, než se vzpamatovala pořádně. Takže i v případě Virglu to muselo být to samé, takže baterku bys každopádně měl dát novou. Když je ve špatném stavu, tak nemusí být schopná dát potřebný startovací proud, i když je dle měření "plně nabitá". Odhalí ji proměření zátěžovým voltmetrem.

Nechce naskočit

15.5.2013 v 21:03 | Nahoru | #12
Mam ji danou na nabiješce přez noc, zítra ji vezmu do práce na proměření a pak uvidím jak na tom je.Jesli je bat.v čoudu,jakou mám koupit značku?Děkuji za radu

Nechce naskočit

15.5.2013 v 21:57 | Nahoru | #13
Zkus si taky proměřit dobíjení na té tvé krásce může ti odcházet regulátor nebo altík..

Nechce naskočit

16.5.2013 v 21:23 | Nahoru | #14
Takže baterka proměřena zátěžákem a je ok,po následovném dobití naskočila hned,projetá a pak asi třikrát po sobě v intervalu cca3 min naskočila a na počtvrté se ji už moc nechtělo, ale naskočila a jak říká petr1989 zkusím proměřít dobijení,zatim dik za rady

Nechce naskočit

3.6.2013 v 20:58 | Nahoru | #15
Nové svíčky nasazeny,dal jsem na vaše rady a koupil BRISK, ale vypadá to, že svíčkama to nebude. Ale mam ted vyzkoušeno před startem dvakrát vzít za plyn aby se tam dostal bengoš a naskočí pokaždy.PROČ ten bengoš tam není už při staru?

Nechce naskočit

8.12.2013 v 21:47 | Nahoru | #16
Ahoj. Píšu dost pozdě, ale přece. Měl jsem podobný problém. Motorka mi nechtěla naskočit a když už se na zhruba desátý pokus a to jedině bez sytiče podařilo, tak stačilo trošku vzít za plyn a chcípla, říkal jsem to kámošovi - mechošovi a ten mi taky radil, že budou mít svíčky nejlepší za sebou a pak mi jeden kámoš řekl ať tam naleju benzín Vervu 100 a pak to ještě zkusím. Od té doby nebyl jediný problém. Celej krám byl v tom, že mi benzín na pumpě říznuli ethanolem. Takže i na tohle opatrně pánové a dámy

Nechce naskočit

18.4.2015 v 17:45 | Nahoru | #17
Abych vysvětlil problém poruchy mého startování, je to blamáž, jediný problém byl v baterce
zakoupil jsem novou a je po problému, ale díky tomu problému jsem se naučil, před každým startováním
jednou zatáhnout za plyn, vstříkne se tam trošku benzínu a start je uplně bez problému.
Přeji mnoho štˇastných km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 ZaoM 20 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 StanleyPastucha 3 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 Kral111 2 17.6.2023 v 06:19 kokoška.
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 Vojtěchus 0 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus


TOPlist