globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Slovinsko - aneb přezout/ceny a jakou gumu?
7.5.2013 v 09:40
Ahoj lidi, čeká mě jízda na Slovinsko , moje stará sada, která probrázdila Rakousko (Alpy) a Rumunsko (co se dalo) se na to asi necítí, i když bych to chtěl zkusit dojet. Mám Michelin pilot road 2 a počítám že mají tak 9 000 km (nešetřil jsem je ani náhodou), na přední i zazní části v nejvyšším bodě pneu jsou 2 mm, ale ani směrem od středu se situace moc nemění. Rád bych gumy vzal na poslední cestu, protože dvojí přezouvání se mi nezdá ekonomické. Jak nahodím novou sadu, tyhle umřou uboze v garáži . Na kontrolním bodě je něco přes milimetr cca. půl k tomu (ale ten mě osobně nezastaví). Problém je v tom, že nevím jak se dá na Slovinsku přezouvat a hlavně o kolik mohou být ceny rozdílné. Nerad bych za špatnou gumu platil jak tady za PR2 a to by mě asi čekalo na přední i zadní. Máte někdo zkušenost kolik tahle guma dá než vyleze klubíčko nebo kolik má masa po dojetí vzorku?

Samozřejmě uvažuji i o výměně sady, ale výlet nebude lacinej tak bych dal levnější pneu...rozmýšlím mezi Metzeler Z6/normal a Michelin PR1. Myslím, že ty Michelinky daj asi víc km a chtěl bych zajet opět nejméně dva výlety za hranice.

Tak tohle mi teď vrtá hlavou......

Hodil jsem si třikrát korunou a panu zvolil pro dojet Micheliny a když tak přezout na Slovinsku, třikrát mi padla pana.......tak mám to nechat na koruně?

Slovinsko - aneb přezout/ceny a jakou gumu?

7.5.2013 v 10:09 | Nahoru | #1
Jen komentář k PR1-ty gumy nejdou sjet. Mám doma nachystané nové a na PR1 mám 13500km na 150PS motorce a furt tam je dost vzorku a mi je prostě líto je zhodit a dát do popelnice.

Slovinsko - aneb přezout/ceny a jakou gumu?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2013 v 10:11 | Nahoru | #2
No pokud jedeš do Slovinska, tak předpokládám, že jedeš přes Rakousko, a nevím jestli tam bych si troufnul jet se "sjetou" pneu. Rakušáci jsou na to docela psi, kord na cizince . Každopádně pokud bys přezouval tak doporučuji PR1, hele je to klasika jednosměsovka, já jsem jí obul na GSR (bez komentáře prosím ) a nemám s nima nejmenší problém, držej až na hranu a nikdy jsem necítíl, ani náznakem, že by trošku klouzla a to se nepovažuju za jezdce, který jezdí 70km/h do zatáčky, občas ta stupačka zazvoní taky . Jinak co se týče nájezdu, tak je dost brutální, bratr je má na CBF600S a rok výroby motorky je 2005. Má je tam ještě od série (samozřejmě, že ta guma už stojí za hovno je tvrdá jako prase, ale to je stářím), teďkon mění na PR2, abych se vrátil k tomu, co jsem ti chtěl říct, má najeto 20 000km a guma podle vzorku zdaleka není ve smrti , jen už má plošky no, ale rozhodně bych se jich nebál . Měj se a ve zdraví přežijte výlet ty i tvoje motka čágo

Slovinsko - aneb přezout/ceny a jakou gumu?

7.5.2013 v 12:59 | Nahoru | #3
Neriskoval bych, přezul bych pokuta v Rakousku nebo prožít skrz sjetou gumu bližší setkání...Něřešil bych.Navíc větší riziko defektu.

Slovinsko - aneb přezout/ceny a jakou gumu?

7.5.2013 v 15:24 | Nahoru | #4
Takže sada PR1 za 4875,-Kč i s poštovným, což je v celku hodně slušný. No jsem zvědavej, ale mě to šlo i na Continetalkách CF a to s odstupem času musím říct, že za moc nestáli a odešli za 4500 km.

Slovinsko - aneb přezout/ceny a jakou gumu?

12.5.2013 v 19:29 | Nahoru | #5
To jsou napady prezuj nez odjedes proc schanet cestou nekoho kdo ti proda a prezuje moto.Prezuj v CR a nevymejslej blbosti. Pneu kde je 1mm je uz taky ryziko ze ji muzes lehce pichnout.Navic kontrola hloubky vzorku v zahranici je pod velikou pokutou. Co se pneu tyce zalezi jak jezdis jestli chces jednosmes nebo dvousmes.

Naposledy editováno 12.05.2013 19:30:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist