globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čeho docílím ???
Co se stane když místo originálního 14 zubého kolečka na hnací hřídel dám 12 zubové???? Předem všem co mi odpoví děkuji


Uzavřeno 06.05.2013 v 20:39 uživatelem Dostalkouli

Čeho docílím ???

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2013 v 16:47 | Nahoru | #1
budeš mít "kratší" převod, takže víc do tahu, neboli více síly ale menší maximálka. Z osobní zkušenosti na 125 jsou dva zuby na pastorku už dost znát

1 reakcí na tento příspěvek Čeho docílím ???

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2013 v 16:49 | Nahoru | #2
Bouchne to!!! ....ty vole sorry, ale vy dnešní mlaďasové jste "motorkáři" jak noha teda.

Bude to mít větší sílu, ale pojede to pomaleji.

Čeho docílím ???

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2013 v 16:51 | Nahoru | #3
Víc síly, menší maximálka.. Si nikdy nejel na horském kole?

Čeho docílím ???

6.5.2013 v 16:53 | Nahoru | #4
Jj děkuji já jen že jsme se hádali s kamaradem. Tak jsem rád že už máme jasno :)

1 reakcí na tento příspěvek Čeho docílím ???

6.5.2013 v 16:54 | Nahoru | #5
Ty vole nevidíte, že dostal kouli? Tak asi nemůžete chtít zázraky... Jinak odpovědi máš výš. Na dvácu podle mýho zbytečný. Ale je pravda, že u dváci je znát každej zub :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čeho docílím ???

6.5.2013 v 17:05 | Nahoru | #6
Matess727x> tebe jsem tu dlouho nečetl, ale rád tě vidím

Čeho docílím ???

6.5.2013 v 17:09 | Nahoru | #7
do terénu to bude super, ale 14z, bacha aby ti řetěz nevydíral slider na kyvce víc než je zdrávo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čeho docílím ???

6.5.2013 v 17:13 | Nahoru | #8

DJwasabi píše: Ty vole nevidíte, že dostal kouli? Tak asi nemůžete chtít zázraky... Jinak odpovědi máš výš. Na dvácu podle mýho zbytečný. Ale je pravda, že u dváci je znát každej zub :)



Na dvácu naopak dobrý, protože už si konečně při vyjíždění kopce po větším obědě nebude muset pomáhat nohama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čeho docílím ???

6.5.2013 v 17:16 | Nahoru | #9

Enthropy píše: Na dvácu naopak dobrý, protože už si konečně při vyjíždění kopce po větším obědě nebude muset pomáhat nohama


Akorátže do toho kopce pojede 60 na vytočenou pětku...

A mimochodem XR má v origu 17 zubů...

Naposledy editováno 06.05.2013 17:18:43

(reakce na) Čeho docílím ???

6.5.2013 v 17:31 | Nahoru | #10

BagoBorec píše: Akorátže do toho kopce pojede 60 na vytočenou pětku...

A mimochodem XR má v origu 17 zubů...



No co? Ušetří za pokuty a dřív našetří na rozšíření papírů a nějakej pohodlnej blbuvzdornej půllitr

(reakce na) Čeho docílím ???

6.5.2013 v 17:41 | Nahoru | #11

dva_hrnce píše: Matess727x> tebe jsem tu dlouho nečetl, ale rád tě vidím


Dík. ...no jak příjdu tak lamentuju co?

To menší kolečko tak do nějakého terénu na endůro třebas.Já na Sachse MadAsse 125 jsem dal naopak o zub větší.

1 reakcí na tento příspěvek Čeho docílím ???

6.5.2013 v 17:45 | Nahoru | #12
No zrovna u dvácy je hodně těžký říct čeho skutečně docílí takhle od monitoru. U slabých motorů je možný dokonce i to že s menším kolečkem bude mít lepší jak akceleraci tak maximálku. To se stává v případě že je originální převod hodně težkej (cestovní) aby při nějaké rozumné cestovní rychlosti nemusel být moc vytočenej, pak po namontování lehčího převodu je motor schopnej se vytočit na poslední stupeň do vyšších otáček a motorka může jet rychleji než s těžším převodem.

(reakce na) Čeho docílím ???

6.5.2013 v 17:56 | Nahoru | #13
stráťa> jj,někdy dá pětka větší maximálku než na šestku,která to neutáhne a je spíš na úsporu

1 reakcí na tento příspěvek Čeho docílím ???

6.5.2013 v 19:31 | Nahoru | #14
první co jsem na fychtlu měnil místo 13 jsem dával 11.

(reakce na) Čeho docílím ???

6.5.2013 v 19:34 | Nahoru | #15

Dodo_Terra píše: první co jsem na fychtlu měnil místo 13 jsem dával 11.


...já měl na pařezu 9-tku.

Čeho docílím ???

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2013 v 19:50 | Nahoru | #16
dokážeš za jízdy vytočit na poslední kvalt motor do maximálních otáček? - Pokud ne, uber zub.
Ve výsledku to bude mít stejnou maximálku (protože dosáhneš díky lehčímu převodu maximálních otáček) a navíc bude motka živější

Čeho docílím ???

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2013 v 20:09 | Nahoru | #17
No, pod určitý počet zubů (myslím 13) se začíná víc kurvit řetěz, protože rozteč zubů na pastorku je už dost velká a tak může začít řetěz přeskakovat.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L Hugomela12273i3jek 12 11.1.2024 v 01:22 pps2
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L Ales5 3 7.1.2024 v 20:55 krokoš
Vynechava jiskru Honda XR 125 L Hugomela12273i3jek 8 4.1.2024 v 22:19 Slávek-TDM
Problem s hondou Honda XR 125 L Hugomela12273i3jek 1 27.4.2023 v 17:47 ja1
Honda XR 125 L - zníženie sedla Honda XR 125 L jurasek151 5 20.10.2022 v 14:02 chalka


TOPlist