1 reakcí na tento příspěvek Problém s přívodem benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s přívodem benzínu
EDIT: Ještě jsem zapoměl dodat že na polohu PRI to jede normálně :)
Naposledy editováno 02.05.2013 14:14:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s přívodem benzínu
tak máš něco s podtlakem, bo pri napousti karbece i bez podtlaku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s přívodem benzínu
1 reakcí na tento příspěvek Problém s přívodem benzínu
- nejezdit tak moc rychle
- když vim, že pojedu po dálnici, tak dám PRI
- koupit novej kohout, protože jak se to jednou posere, tak už se to nezpraví.
Taky mi to sem tam dělá, ale neřešim to, kohout je čistej, podtlak tam jde, nikde neutíká, ale přesto se občas ta membránka přilepí, nebo tam nejde dostatečně velkej podtlak na to, aby to přemohlo tu pružinku.. Srát na to. Je to jenn debilní kohout.
Jo a když budeš jezdit furt na pri, tak se motorce taky nic nestane..
1 reakcí na tento příspěvek Problém s přívodem benzínu
3 reakcí na tento příspěvek Problém s přívodem benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s přívodem benzínu
TC-Def píše: Mě poradil jeden frajer ať tu blánu vyhodím ven zaslepím podtlak a hadičku taky utěsním
Nátrubek podtlaku na sání zalespit, aby motor netáhl falešný vzduch, to je pravda... jenže tímto opatřením zcela znefunkčníš kohout v polohách ON a RES a budeš jezdit trvale na PRI.
DRN.> To není tak docela pravda... kohout, o němž je řeč, je chycen na rámu a je jako "provozní" a z něj vedou dvě přívodní hadice na spodek nádrže, na které je další, "dvojitý" kohout, po jehož zavření je možné bezpečně odpojit nádrž od hlavního kohoutu, aniž by benzin vytékal. Hlavně pak při montáží tyto dvě hadice nepřehodit, jinak se prohodí polohy ON a RES.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s přívodem benzínu
1 reakcí na tento příspěvek Problém s přívodem benzínu
Kohout na nádrži mám teda jen on a off, jde mi pootočit jen o 90°, tak nevim no
Jinak kohouty jsou jiný, když koukám na partsdepot.. ale kohout za 2800Kč ? Děkuju nechci..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s přívodem benzínu
V těchto dvou polohách právě závisí otevření kohoutu ještě na podtlakové membráně, která je napojena na sací přírubu pod jedním z karbců. Hadice, kterou je podtlak veden, může být zpuchřelá, ucpaná, zalomená... nebo může být chyba přímo v kohoutu - přilepená, nebo prasklá membrána.
Ohledně toho, že Ti někdo napsal, ať si seženeš kohout z novější verze, tak tam by neměl být problém - měl jsem r.1994 a r. 2003 (nelakovaný motor, větší nádrž) a pokud si dobře pamatuju, tak kohout byl na obou stejný.
A vzhledem k tomu, že pokud dáš kohout na polohu PRI, v které se podtlakové otevírání "přemostí" (je to kvůli napuštění karbců po delší odstávce, jinak bys musel dlouho trápit starter), závada zmizí, tak je jednoznačné, že chyba je právě v tom podtlakovém otevírání.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s přívodem benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s přívodem benzínu
1 reakcí na tento příspěvek Problém s přívodem benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s přívodem benzínu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |