globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusí se
10.4.2013 v 17:11
Ahojte, chtěl bych se zeptat jak nejlépe nastavit šroub bohatosti směsi (mám ho asi 2,5otáčky od utažené pozice) a šroub bohatosti směsi na volnoběh (mám ho 2otáčky od utažené pozice), motorka se v nízkých otáčkách dusí a nevím čím to je, zároveň je dost bohatá směs, svíčka je stále černá, přívěru jsem tam dal podtlakovou a ta se asi nijak nastavit nedá, napište prosím čím by to mohlo být, před čištěním karburátoru a výměnou výfukové přívěry to nedělalo! Takže bude vada někde v tom ale kde ?

Uzavřeno 12.04.2013 v 20:19 uživatelem Filippo16

Dusí se

10.4.2013 v 17:46 | Nahoru | #1
šroub by měl mít základ nastavení od utažení 1,5 ot. Projdi tu přívěru nic jinýho ti nezbývá. Proč sis nekoupil japončíka tady s tím máš jakorád samé problémy :D

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se

10.4.2013 v 18:39 | Nahoru | #2
no ale čím vic je utažený tím je směs bohatší ne? Teda teď nevím jestli to říkám správně ale až do teď jsem si to myslel jinak japončíka jsem nekoupil kvůli bráchy špatným zkušenostem ale je to asi u všech motorek stejný Ale přívěra je v pořádku, zítra se na to ještě jednou pořádně podívám.

Dusí se

10.4.2013 v 18:57 | Nahoru | #3
dej ji první pomoc

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se

10.4.2013 v 18:59 | Nahoru | #4
japončíka kvuli bráchy špatným zkušenostem,AHA co měl brácha?

Dusí se

10.4.2013 v 19:03 | Nahoru | #5
a cos čekal od toho že ji musíš do kopce točit? vždyť je to dvoutakt

(reakce na) Dusí se

10.4.2013 v 19:11 | Nahoru | #6
Filippo16>
ten šroubek bohatosti je jen na volnoběh.. vzduch bere steně kolem šoupátka,tak šrobkem to nevyléčíš...přečti si něco o té pneumaticé přívěře...

Naposledy editováno 10.04.2013 19:14:29

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se

10.4.2013 v 19:11 | Nahoru | #7
Tos tam jako z něčeho narouboval tu přívěru, nebo jak tomu mám rozumět? Ale nejspíš si rozjebal hladinu, když si to čistil.

Dusí se

10.4.2013 v 19:16 | Nahoru | #8
ten šroubek který je v rohu dole podle tvé fotky z minulýho vlákna v levo dole slouží na směs když dotahuješ přidáváš benoš když povoluješ dáváš víc vzduchu, na volnoběh je ten šroubek u prostřed nahoře a tím nastavuješ výšku šoupěte... možná sis to rozladil.. sezen manual a nastav to podle nej.. ono samo od sebe podtlaková přívěra musí bejt zlatá mechanika

Dusí se

10.4.2013 v 19:34 | Nahoru | #9
Jestli ti to nededlalo pred cistenim karburatoru, tak si ho jeste jednou rozhod a zmer hladinu, to by mohla byt pricina bohatosti.

Dusí se

10.4.2013 v 20:05 | Nahoru | #10
Ok. ale spíš to bude tím těsněním pod přívěrou (je na 2 půlky), objednal jsem nový tak potom uvidím, jinak mám doma obě přívěry jak elektronickou tak teď na motorce podtlakovou. Podtlaková je podle mě lepší. jinak v karburátoru jsem nic nerozházel, akorát jsem vyměnil plováky a pročistil trysky jinak jsem na nic nesahal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se

10.4.2013 v 20:06 | Nahoru | #11
mira008> Jak myslíš narouboval ? ta přívěra je originál, dělala se elektronická a podtlaková, já mám obě ale víc se mi líbí ta podtlaková

(reakce na) Dusí se

10.4.2013 v 20:08 | Nahoru | #12
Vojta150ETZ> Brácha měl Kawasaki KDX 125 a ihned po koupi do něj dal 14 000,- ale jak říkám u 2T je to úplně jedno kde se to vyrábí.

Dusí se

10.4.2013 v 20:22 | Nahoru | #13
tak proč tu zakládáš téma :D když si víš co s tím máš :D u podtlakovky je pochopitelný že musí být těsnění Ok. jinak tam ten podtlak nebude ? :D Jináč odsuzovat japonce jen kvůli tomu že tvůj brácha nerozumí motorkám a koupí motorku před smrtí (generálkou) je taky dobrá věc :D Co se týče spolehlivosti 2t endur-krosek je aprilia na spodních příčkách..

Dusí se

10.4.2013 v 20:32 | Nahoru | #14
jestli se dusí tak ji tak neškrt

jinak nastav karbec podle manualu na tovarni nastaveni

(reakce na) Dusí se

10.4.2013 v 20:36 | Nahoru | #15
Filippo16> Nevěděl jsem, že tam jdou obě. Znělo to jako bys to nějak bastlil. Zase jsem chytřejší.

Když jsi měnil plováky, tak jsi překontroloval hladinu?

Dusí se

11.4.2013 v 19:21 | Nahoru | #16
No to co s tím je vím až poté co mi psal Voodak SZ, jinak žádnou motorku neodsuzuji! Jen říkám že vůbec nezáleží na značce, Aprilia je sice náročnější na údržbu ale podívej se na výkon RX a ostatních dvacek ve 2T! A díly se na to daji sehnat za stejné (někdy i nižší) ceny jako u Japonských motorek.

Dusí se

11.4.2013 v 20:56 | Nahoru | #17
Utáhni šroubek bohatosti směsi, povol o 1,5 otáčky, nastartuj přidej volnoběh např. na 2tis/o a pak si hraj se šroubkem bohatosti směsi a odchyť to kdy bude nejvíc řvát na ten volnoběh.. potom už ten volnoběh jenom uber podle libosti.. takle mě to radily kluci

Dusí se

12.4.2013 v 20:18 | Nahoru | #18
to jsem udělal :D ale blbost byla bohužel na mí straně Jo jsem debil ale přišel jsem na to že jsem měl obráceně nůž přívěry trochu jsem zanadával sám sobě a v poho :D Už zase lítá
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Víko na rotax 123 Aprilia RX 125 Marekkkkkk 1 10.5.2024 v 21:40 Kohlstein
Víko na rotax 123 Aprilia RX 125 Marekkkkkk 0 10.5.2024 v 19:01 Marekkkkkk
Prasklá nakopávačka na aprillia rx ... Aprilia RX 125 Marekkkkkk 10 8.4.2024 v 18:47 Marekkkkkk
Aprilia RX 125 Aprilia RX 125 virusek 5 30.4.2023 v 19:26 krokoš
Aprilia RX nejde do otáček Aprilia RX 125 Apriliarx125 2 16.9.2022 v 21:19 Apriliarx125


TOPlist