globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti
5.4.2013 v 07:59
Zdar bikeři.
Mám informaci a zároveň dotaz.
Zatím nezveřejním motoservis u kterého mám motorku v péči je to v Olomouci(momentálně na reklamaci po serv.zásahu)jelikož jsou na ně dosut jen klaďasi, ale chtěl jsem přes ně zakoupit ukaz.zař.rychlosti.Cena za něj nebyla problém-2200 kč za PZ-Racing GT 400 ale za zapojení si servisák řekl 2500 KČ
To mi příjde jako docela brutální.Když jsem se ho zeptal co je na tom tak složité, tak mi odpověděl, že musí celou kapotáž odstrojit a zase poskládat.
To už jsem se docela nas..l a řekl jsem mu, že když jsem si montoval padáky tak mi trvalo odstrojení (i předku) a seskládání 30 min. Na to mi do tel.odpověděl Hmmm.
Obtelefonoval jsem ještě včera odpoledne pár z vás, motorkářů co se tím zabýváte a prodáváte ukazatele a kluci si řekli za zapojeni od pozvání na oběd po odvedené práci až po 2-3 stovky za cca 20 min. práci.Tak mu tam ještě dnes zavolám a sdělím co jsem sdělil vám a jsem zvědav jak se stím popere.Co vy na to?

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 08:09 | Nahoru | #1
Ja jsem jen sundaval nadrz kuli protazeni dratu k pristrojovce. Trvalo to cca max hodinu. Treba u hondy je to slozitejsi. I kdyz pochybuji. Zalezi take na provedeni ukazatele.

e: posledni dobou cenu dohaduji predem. Abych se po ukonceni prace nedivil

Naposledy editováno 05.04.2013 08:10:43

Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 08:13 | Nahoru | #2
Neexperimentuj a jdi do osvědčených řešení

Tedy Gipro DS. Připojeno přímo do diagnostického konektoru, montáž na 20 minut

Naposledy editováno 05.04.2013 08:15:45

Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 08:14 | Nahoru | #3
Před pár týdny jsem zapojoval gipro na KLVčku. cca 1-2 hodiny
Doma bys to sám nezvládl?
Akorát koukám na fotky a ono to nemá konektory? to je proti Gipru krapet amatérský...

(reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 08:32 | Nahoru | #4
Zx-10RCarlos>
To je právě to divné.
V půli loňské sezony mi odešel ukazatel který jsem již koupil s motkou a když jsem šel po příčině tak jsem zjistil ,že je zapojený do drátů ve svorkovnici což obsahuje stím spojenou práci ,,domontovat kapotáž,,Proto jsem se nasr..
A kluci mi to potvrdili ,že na mou hondici vfr-800-V-tec-2003 je to práce max.na půl hoďky.
Tak nevím co si mám myslet ,jestli to pro něj není kšeft drbat se s kapotáží a zkasírovat 2-3-kila tak to ať se pak na to vykašlou když si myslí že budou dělat jen ,,seř.ventilů,,.Asi to nastřelil ať mě odradí, protože tam mám reklamačku takže jim platit nebudu nic a to pro ně není žádnej kšeft.Uvidíme.

2 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 08:47 | Nahoru | #5
No pokud někdo sundá kapotáž z VFR za půl hodinky bez škrábnutí, tak je borec. Nasazení snad ještě horší než sundání. A pokud za oběd až 3 kilča, tak je přímo king! Jsem zvědavý, jak dlouho by se tím chtěl za ty peníze dotyčný šikula živit. Na druhou stranu 2500 v servise je fak celkem řacha.
Pokud kvůli tomu stačí sundat jen jeden boční plast, tak potom 3 kilča asi vpoho.

Naposledy editováno 05.04.2013 08:48:13

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 08:47 | Nahoru | #6
být tebou, tak se na PZ Racing vyseru a jdu do Gipro X-Type - stačí zapojit do konektoru a pak připojit k jednomu drátku před svorkovnicí u řídící jednotky. Já si to dělal sám a bez problémů, to samý jsem teď objednával kamošovi a budu mu to taky montovat za oběd a pivo Takže ať si tu montáž za 2500,- v servisu narvou do špic!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 08:53 | Nahoru | #7
StachoMacho> na sundávání a nandávání kapot nic není - pro mne je to už naprostá rutina. Navíc borec nemá funglovku, že by je musel sundávat s nějakou extrémně přehnanou péčí a opatrností.
Chápu, že servis to dělá pro to, aby si vidělal a uživil se, ale co je moc to je příliš. A pokud Biker1 není úplný kopito, tak to naprosto v pohodě zvládne doma sám. Ale na druhou stranu chápu trochu obavy toho, který ty kapoty ještě nikdy nesundával - mě to poprvé taky ukázal kamoš, kterou VFR kdysi měl a pak už si krom seřízení ventilů dělám na máši skoro všechno sám.

(reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 09:12 | Nahoru | #8
StachoMacho>
Zdravím.Když reaguješ tak předpokládám že VFR-máš a možná si dával kapotu dolu jen jednou.Když jsem to dělal poprvé tak to také trvalo ale co by naprostý laik jsem kapotu kvůli padákům demontoval a zpět i montoval asi tak 6x.Kvůli tomu ,že jsem Rutana mylně informoval o roku výroby motorky tak mi poslal jiný typ padáků takže jsem si to užil ale opravdu mě rozborka zborka celé kapotáže trvala ve finále kolem 20-min.No a když beru servisáka který se tím živý ,tak ten to musí dělat už po slepu a neříkej mi ,že on to neudělá za 30 min + montáž a ladění ukazatele ...kdyby mu to celé trvalo hodinu ...za 2500 ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 09:18 | Nahoru | #9
collins>
No ale jestli si to četl celé, tak já mám r.v.2003 a tam ..údajně..konektor není ,takže ono to zapojení a ladění bude trvat trošku dýl ale ne za 2500 litru.
Už jsem je kontaktoval a dostal jsem odpověď že si mechanik nechal rezervu???
Takže mi navrhli zapojení do 1000 kč.

Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 09:21 | Nahoru | #10
No dobrá hoši, ale to stojíte s přesným vercajkem na startovní čáře garáže a kolega má stopky v ruce.

(reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 09:27 | Nahoru | #11
collins>
Kopito doufám nejsu, pracuju taky jako servisák ale servisuju mašiny co se počítají v tunách
a né v kilech ale mám právě obavu kvuli tomu ,že na té mojí motce nebudou konektory jak se tady někteří zmiňují a původní ukazatel byl připájen k drátkům ve svorkovnici a do toho se bojím sahat.Čemu nerozumím tak to raději nechám těm co to znají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 09:36 | Nahoru | #12
Bikerr1> hádat se nechci, ale že tam "konektor údajně není" se mi nějak nezdá......
Jenže ty máš motku teď pryč v servisu, takže se asi podívat nemůžeš co? To je škoda - stačilo by shodit levou kapotu a hned bys věděl na čem jsi.....




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 09:46 | Nahoru | #13
collins> Jseš si jist že je ta fotka autentická a že patří k Hondě-Vfr-800 V-tec r.2003?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 09:52 | Nahoru | #14
Bikerr1> fotka patří k VFR 800 V-tec 2002 ale nechce se mi zdát,že by to 2003 neměla stejný? Ale třeba se mýlím......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 09:58 | Nahoru | #15
collins>
No to je právě ten problém co jsem řešil i s Rutanem...já mám v techn.také r.v.2002 ale model.rok je to 2003.Od tohoto roku se také dělá V-tec.Takže tam může být problém.Hodil jsem dotaz i na VeFeRáka tak uvidím co mi odpoví.
Každopádně všem vám prozatím děkuji za postřehy a náměty.bikerr.

(reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 10:04 | Nahoru | #16
Bikerr1> podle mě v roce 2002 se dělali ještě VFR 800 Fi a už i VFR 800 VTEC - já mám r.v. 2002 a mám už ten novější model co ty s VTECEM, takže si myslím, že by jsme je měli mít stejný.....

Naposledy editováno 05.04.2013 10:05:25

Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 10:05 | Nahoru | #17
Gipro 1760,-
kabelová sada 640,-
montáž levou zadní

Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

5.4.2013 v 10:16 | Nahoru | #18
já objednával pro kámoše na VFR 800 VTEC tuto rovnou s kabeláží - jde o totéž, ale nemusíš objednávat každé zvlášť
http://www.alda-moto.cz/Doplnky-na-motorky/Elektronicke-doplnky/Ukazatele-zarazene-rychlosti/Ukazatel-zarazene-rychlosti-Gipro-X-H01.html

a je tam psáno pro VFR 98-05 takže si myslím, že by to mělo pasovat naprosto v poho....

Naposledy editováno 05.04.2013 10:18:03

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

9.4.2013 v 09:50 | Nahoru | #19
Ja som si tiež Gipro nahadzoval sám a predtým som to nerobil. Bolo treba urobiť presne to čo tu už bolo povedané. Na ľavej strane rozpojiť konektor čo je na fotke a vložiť tam konektor Gipro, plus na druhej strane kapoty nájsť vo zväzku káblov ten správny a pripojiť tam druhý kábel od gipro. Následne už len nastaviť gipro a bolo hotovo. Myslím že mi to trvalo okolo 2 hodín zo všetkým.
Tento postup platí na v-teca 2002 až 2005 a od roku 2006 už dávali servisný konektor kde sa gipro napojilo.

Naposledy editováno 09.04.2013 09:50:54

(reakce na) Zapojení ukaz.zařaz.rychlosti

11.4.2013 v 07:40 | Nahoru | #20

deltoro5784 píše: Ja som si tiež Gipro nahadzoval sám a predtým som to nerobil. Bolo treba urobiť presne to čo tu už bolo povedané. Na ľavej strane rozpojiť konektor čo je na fotke a vložiť tam konektor Gipro, plus na druhej strane kapoty nájsť vo zväzku káblov ten správny a pripojiť tam druhý kábel od gipro. Následne už len nastaviť gipro a bolo hotovo. Myslím že mi to trvalo okolo 2 hodín zo všetkým.
Tento postup platí na v-teca 2002 až 2005 a od roku 2006 už dávali servisný konektor kde sa gipro napojilo.

souhlas
tady se to řešilo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist