-Myšlenka na jehu ztrátu je děsivá
-Pohled na ojeté sežvejkané a zbroušené zoubky klíče také
-Potíž otočit klíček do libovolné polohy např ON nebo LOCK taktéž frustrující, občas prostě nemožná až na několikátý pokus
KLE je z 98 roku a "možná" ani nemá imobilizér.
Otázka zní: Jaká cesta vede ke 2 klíčkům
a) napadá mě koupit za 2 litry spínací skřínku i víčkem k nádrži a postraním zámkem
b) koupit za 600,- origoš polotovar a nechat ho dle stávajícího vybrousit
c) koupit noname polotovar a nechat dle stávajícího vybrousit
když si vezmu že brusič občas neudělá fungující duplikát ani z novýho klíče, natožpak z ožvejkanýho starýho klíčku....
díky všem za jakoukoliv odpověď, Kuba
EDIT: Nutno teda poznamenat že to tenkrát vybrousil tak že mi ten klíček šel jen jednostranně ale jelikož jsem ho měl jen jako zálohu pro případ nejvyšší nouze tak jsem to neřešil.
Naposledy editováno 01.04.2013 22:09:09
1 reakcí na tento příspěvek Přidělání klíče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidělání klíče
sexy píše: Řeším stejný problém, akorát na skútr yamaha x-city 125. Mám pouze černý klíč, ne servisní. Má imobilizér. Nemáte někdo zkušenost s nějakým zámečnictvím, kde naklonujou a nakodujou klíč? V yamaze to neudělají, jedině vyměnit celou řídící jednotku.....Představa ztráty jediného klíče je děsivá
Měl jsem Yamahu XT660Z Tenere, model 2008. Měl jsem k ní taky jen jeden klíč a taky černej immo). Zkoušel jsem všelicos - mimochodem jsem ze zvědavosti volal do Yamahy - řekli mi přesně to samý - sadu zámků + řídící jednotku. Sada zámku asi 2 litry a řídící jednotka 34 litrů. Docela se smál a ptal se mi, jestli jí náhodou nechci objednat. Sám mi pak poradil ať zkusim nějaký ty šikovný zámečníky, že by sice neměl jít z toho černýho klíče přečíst kód, ale že češi jsou prostě šikovný. Tak jsem byl jednoho, kterej mi tvrdil šílený pohádky až jsem dostal strach i o motorku. Hledal jsem pak mimochodem i m.cz, ale nic kloudnýho jsem nesehnal, teda jen jeden tip - někde v Brně (což mam za rohem - asi 300 km) a cena prej asi 2500,- Kč. Zkusil jsem Tesco na Zličíně. Řekl mi ať mu dam klíč a že jestli přečte kód, bude to 1600,-Kč. Kód přečetl, klíč udělal (neměl logo Yamaha a byl asi o 1 cm delší, ale měl i stejnej tvar). 14 dní před prodejem motorky se mi podařilo si ten klíč nalomit, myslel jsem , že se poseru. Jel jsem znova na Zličín, naštěstí chlap byl rozumnej a prodal mi jen klíč bez čipu - ten mi přendal z nalomenýho klíče takže mě to stálo "jen" 600,-Kč.
Pak jsem měl Kawu VN900 Custom, rok 2010, a ta immo neměla a já skákal radostí (i když jsem měl všechny origo klíče) - náhradní totiž udělaj skoro všude a stojí do dvou stovek. Stejně - když ti někdo chce lohnout motorku - lohne ti jí čip nečip ...
Piwell píše: Měl jsem Yamahu XT660Z Tenere, model 2008. Měl jsem k ní taky jen jeden klíč a taky černej immo). Zkoušel jsem všelicos - mimochodem jsem ze zvědavosti volal do Yamahy - řekli mi přesně to samý - sadu zámků + řídící jednotku. Sada zámku asi 2 litry a řídící jednotka 34 litrů. Docela se smál a ptal se mi, jestli jí náhodou nechci objednat. Sám mi pak poradil ať zkusim nějaký ty šikovný zámečníky, že by sice neměl jít z toho černýho klíče přečíst kód, ale že češi jsou prostě šikovný. Tak jsem byl jednoho, kterej mi tvrdil šílený pohádky až jsem dostal strach i o motorku. Hledal jsem pak mimochodem i m.cz, ale nic kloudnýho jsem nesehnal, teda jen jeden tip - někde v Brně (což mam za rohem - asi 300 km) a cena prej asi 2500,- Kč. Zkusil jsem Tesco na Zličíně. Řekl mi ať mu dam klíč a že jestli přečte kód, bude to 1600,-Kč. Kód přečetl, klíč udělal (neměl logo Yamaha a byl asi o 1 cm delší, ale měl i stejnej tvar). 14 dní před prodejem motorky se mi podařilo si ten klíč nalomit, myslel jsem , že se poseru. Jel jsem znova na Zličín, naštěstí chlap byl rozumnej a prodal mi jen klíč bez čipu - ten mi přendal z nalomenýho klíče takže mě to stálo "jen" 600,-Kč.
Pak jsem měl Kawu VN900 Custom, rok 2010, a ta immo neměla a já skákal radostí (i když jsem měl všechny origo klíče) - náhradní totiž udělaj skoro všude a stojí do dvou stovek. Stejně - když ti někdo chce lohnout motorku - lohne ti jí čip nečip ...
no právě....k čemu imobilizér, když zastaví s dodávkou, naloží a je to....
Díky za tip, na zličín zajedu
Mohli byste mi prosim poradit jak vyndat spínačku ? V manuále je vidět pouze jeden šroub zdola. Snad nebudu muset demontovat masku, nebo tak něco. Skříňka je spojená jednim konektorem což je v poho.
Motorku mu tam rozhodně nenechám.
Ti dobří mají na skladě ppř. seženou "polotovar"
a ti nejlepší Ti i rozhodí spínačku na prvočlen a udělají servis stavítek (ty potvory co uvnitř kopírují tvar brusu a tím dovolí sepnout)
tady mi to borec udělal dokonce na doklad za 70,-
předtím v tom klíč kloktal 3mm na každou stranu a musel se najít bod kdy se dalo pootočit,teď zastrčím ,otočím a ...
Vůbec nemá smysl něco takového zkoušet přímo u prodejce YAMAHY. Ty nabízí pouze výměnu řídící jednotky. Obvolal jsem všechny ve středních i jižních čechách.
Takže opravdu stačí šikovné zamečnictví. Další prodejny mnou obvolané mi také byli schopni klíč udělat, ale cena se už lišila(od 1690kč-2200kč).
Kontakt na pána je 608 336 611 , Palmovka, Na Hrázi 9 , Praha 8
byl jsem spokojen
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |