globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jen vysvětlení
1.4.2013 v 14:19
Zdravím všechny. Potřebuji jen vysvětlit problém mého pozimního startu u CBR 600 karburátor. Dnes točila a nic. Nikdy jsem po zimě neměl problém. Garáž 12 stupňů, benzin v karbíkách kvalitní, batery superstav, svíce nové. Točila kvalitně ani neblafla. Sundal jsem nádrž a stříknul jen jednou do sání startspray a chytla jako zběsilá. Vysvětlení do budoucnosti, Díky za poučení.

1 reakcí na tento příspěvek Jen vysvětlení

1.4.2013 v 14:39 | Nahoru | #1
Máš na ní hezkej lak Johny Player Special připomíná mi to starý formule kdy měly dvě nápravy vepředu byla to zajímavá doba...sry za OT

Jen vysvětlení

1.4.2013 v 14:47 | Nahoru | #2
to jsou ty biosložky a podobný sajrajt v benzínu.
zřejmě po vyschnutí karburátoru se tam vytvořil nějaký sajrajt,případně se zalepila nějaká tryska...

pokud to už jede normálně,tak to neřeš.karburátory s tím často mívají problém po delším odstavení...

Naposledy editováno 01.04.2013 14:48:50

1 reakcí na tento příspěvek Jen vysvětlení

1.4.2013 v 14:49 | Nahoru | #3
Byls netrpelivej. Nez se dostane po zime benal do karburaci, chvili to trva. Podlehnuls panice, pouzil sprej a pocbopitelne vse OK.

Jen vysvětlení

1.4.2013 v 14:55 | Nahoru | #4
Nejspíš vyschlý karbecy. Napustil jsi je nejdřív?

(reakce na) Jen vysvětlení

1.4.2013 v 16:04 | Nahoru | #5
pesastor> Karburátory plný benzinu. To jsem kontroloval. Pokud by byly zanešeny trysky bordelem, tak by mi potom po hodině nechytla na jeden start s pravidelným volnoběhem. Stále netuším.

1 reakcí na tento příspěvek Jen vysvětlení

1.4.2013 v 16:09 | Nahoru | #6
Neporadim(omluva)ale ta barevna kombinace megalugzuz (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

(reakce na) Jen vysvětlení

1.4.2013 v 16:13 | Nahoru | #7
Ivos> Díky. Rád slyším. Starý časy nebyly špatný (tedy JPS.

(reakce na) Jen vysvětlení

1.4.2013 v 16:21 | Nahoru | #8

Fidlous píše: Máš na ní hezkej lak Johny Player Special připomíná mi to starý formule kdy měly dvě nápravy vepředu byla to zajímavá doba...sry za OT


Lak paradni. Jen pro upresneni: sestikolovy byl jenom Tyrell P34 v modre barve se zlutym sponzorem Elf. JPS byl Lotus. Ale byly to super casy

1 reakcí na tento příspěvek Jen vysvětlení

1.4.2013 v 16:48 | Nahoru | #9
Jo, to byla doba. Já byl ještě mladej capart, život před sebou, a na formule se dalo dívat. Pamatuju, že když je dávali pozdě večer nebo v noci, mohl jsem se dívat, protože na formule jsem měl výjimku. Ten lak je fakt paráda.

(reakce na) Jen vysvětlení

1.4.2013 v 21:20 | Nahoru | #10
Capt.Orr> F1 je nudná taktickoelektronická soutěž. V době kdy se proháněly Lotusy, Tyrely, Hondy byli piloti skutečně někde jinde. Hlvně srdcem.

Jen vysvětlení

1.4.2013 v 21:41 | Nahoru | #11
Jak píše Dolph-CZ,v tryskách zaschly zbytky a zalepily je.Tím,že byl hodinu v karbcích benzín,tak se to rozpustilo a proto pak chytla hned.To je můj názor.

Naposledy editováno 03.04.2013 18:08:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist