globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pes před kolem a jiná havěť.
19.3.2013 v 22:14
Při jízdě vesnicí mi vběhl pes pod kolo. Následně pád,rozbitá helma, veterán na maděru. Sanitka, otřes mozku. A dál už nic. Nikdo nic nevyšetřoval. Prostě stalo se. Asi za rok štěkající pes se hrdě vrhnul na přední kolo. Zase pád. Tentokrát jsem se posadil viděl jak pes vítězoslavně odbíhá. První co mě napadlo, že s tím musím něco udělat. Do dnes jsem nepřišel ale co udělat. Jaké jsou vaše zkušenosti a obrana?

20.3.2013 v 00:40 | Nahoru | #31
já nabořil rotvailera na kole. Náraz jak do zdi. Čokl ok já ko. Na řidítkách taška z nákupem pak nákup po celé ulici.

Pak z mlada sem rozjel žigulem kočku obouma kolama-nenašel sem jí divný
pak ruznou havěť,psy,kočky,ptáky,žáby,pneumatika,dokonce hada ale co je moje best of crash autem v noci v zatáčce uprostřed silnice dřevěná židle plesk.....

20.3.2013 v 02:13 | Nahoru | #32
ja sejmul vosu a ta cuza mi nandala 4 zihadla do bricha nez sem zastavil fichtla a shodil kosily..moooc prijemny

4 reakcí na tento příspěvek pes před kolem a jiná havěť.

20.3.2013 v 05:15 | Nahoru | #33
Já jednou trefil vzlétajícího bažanta asi ve 140 km/h ... Stihl jsem jen zavřít oči a doufat, že to dobře dopadne

Naposledy editováno 20.03.2013 05:20:02

20.3.2013 v 06:41 | Nahoru | #34
tyvole no :D někteří ptáci si koledujou, kolikrát už jsem s sebou totálně cukl jak jsem viděl žr to od pola vzlíta.. no zatím bez střetu
Jinak ja se svezl na kočce, dodělal jsem poslední drobnosti na fichtlu, měl novej lak, všechno krásný vypucovaný.. a tak sem to jel kousek! 400 metru pres obec projet jen v triku kraťáskách a prac. botech.. na křižovatce kde jsem odhočoval vpravo seděla na levy krajnici kočka.. no nerozběhla se když jsem byl v náklonu mě přimo pod kolo? žvejkla se pod přední kolo, fichtl se zavlni a pak už jen litaly kur.y pi.e a kočka si to pelášila pryč..
fosy me popíchali milionkrat :D

20.3.2013 v 06:51 | Nahoru | #35
ojojo> paradni honda kridlo

Naposledy editováno 20.03.2013 12:38:12

20.3.2013 v 07:05 | Nahoru | #36
ojojo> A nakonec to dobře dopadlo, už jsi nemusel řešit co k večeři

20.3.2013 v 07:46 | Nahoru | #37
Mě jednou sestřelil na fichtlu zajíc a skončil jsem v kukuřici na 350 mi přímo do břicha narazil nějakej pták a potom už 2x vosa, ale naštěstí nepíchla :) a v autě to už ani nepočítám 2x nějaká vrána či co, bažanti a se 105 jsem tím předním plechovým lízátkem skalpoval zajíce, nejzajímavější byl holub "sebevrah" vezl jsem vozík se šrotem jedu kouknu do zrcátka a za auto na silnic si sedl holub, ale už si asi nevšiml vozejku

20.3.2013 v 08:00 | Nahoru | #38
existuje následující řešení -> havěť se pod kola nedostane...

20.3.2013 v 08:03 | Nahoru | #39
ojojo> Z těch fotek to vypadá jako kdyby tě chtěl předletět a přehlédl plexi...

20.3.2013 v 08:12 | Nahoru | #40
Já dal jednou zajíce, proběh mi mezi kolama a rozmrdal mi kapotáž pod svodama. Jinak autem 2 srny a nespočet koček, zajíců a ptactva.

20.3.2013 v 08:44 | Nahoru | #41
No psa jsem netrefil, ale projžděl jsem vesnicí a tam se zvuk asi nelíbil dvoum hafanum a štěkali, běhali kolem motorky a to je snad horší než když jenom proběhne. To bylo pořád kolem zadního kola, předního, zastavit jsem nemohl to by mě asi kousnul a přidat taky ne, protože by se ti volové přimotali pod kola. Nakonec jsem to střihnul někam do zákazu, jednoho nakopnul a byl pokoj

20.3.2013 v 09:26 | Nahoru | #42
Já jsem na Babettě v noci trefil divočáka. U Babuchy utržená šlapka a nějaké šrámy, já si zlomil chodidlo a pořídil výron na kotníku. A tomu praseti se asi nic nestalo, protože když se mi podařilo postavit na nohy, už tam nebylo.

20.3.2013 v 09:58 | Nahoru | #43
Já mám spoluúčast na jednom sestřelu psa. Takovej ten malej roztřepanej hajzl, s paničkou na chodníku. No a jak na mě štěkal, tak jsem naoplátku vrknul plynem aby se lekl, jenže ten blbec vběhnul za mnou do silnice a za mnou jelo auto ...

20.3.2013 v 09:59 | Nahoru | #44
Já mám jednu přejetou kočku v dědině - čubka KO, já ustáto, motorka bez šrámů.
Pak sraženýho vlčáka v Maďarsku - vlčák letěl asi dvacet metrů, pak se posbíral a odbelhal, ale podle mýho tu šlupku pak nemohl přežít, já ustáto ale kule naražený tak že dovolenka byla v podstatě klášterního charakteru, motorka prasklej přední blatník a chlupy naprosto všude, tahal jsem je z motorky na různejch místech ještě za rok.
Pak jsem měl skoro incident s bažantem, kdy jsem to pálil asi 220 km/h po rychlostní na Hradiště a ta kurwa vylítla ze škarpy, nebýt toho že jsem se zapasoval do nádrže tak mi ta svině urvala hlavu. To bylo velký štěstíčko.
Další skoro incident byl se stádečkem srnek, kdy jsem jel jen asi 100 km/h (naštěstí páč to bylo v neděli po kalbě) lesním úsekem a za svodidlama jich bylo pár narychtovanejch. Zarval jsem brzdy a v tom ty svině začly skákat. Připadal jsem si jak překážka na Taxisu. Skákaly přede mnou, za mnou ale naštěstí mě žádná netrefila. Jak jsem dobrzdil tak jsem se ohlídnul k místu kde byly a musím říct že mě docela vyděsilo jak daleko jsem až zastavil. O tom že by v takové situaci někdo ubrzdil střet se zvířetem nemůže být naprosto řeč.

20.3.2013 v 10:21 | Nahoru | #45
Jet rovně, jiná pomoc není. Kočka mi odletěla do protisměru, škody na motorce nulové.
Cajti? Nejsou-li škody na jiném vozidle, neprokážeš ani náraz do vozidla a vše cáluješ sám nebo tvá havarijka. Prostě jsi nezvládl řízení...

1 reakcí na tento příspěvek pes před kolem a jiná havěť.

20.3.2013 v 11:47 | Nahoru | #46

20.3.2013 v 11:50 | Nahoru | #47
Kamarád zabil psa autem. Nárazník a světlo v řiti. No stalo se, jenže bába přišla o psa a chtěla po něm náhradu. Kamarád se nasral a bába mu ještě musela zaplatit škodu na autě.

20.3.2013 v 11:58 | Nahoru | #48
ja jednou zastavil asi 1m pred psem co se v noci zjevil v mym pruhu, mel sem tam asi 100km/h, a tu samou jizdu sem projel mezi dvema jelenama (zpomalil sem na 30) a jeste na dalnici ve 220 mi prebehnul pred kolem tesne jezevec, docela vyzivna jizda, ale na motce sem trefil zatim jen kachnu, asi v 50ti mi nakvakala k bocni kapote, jen odlitla koule peri a kamos co jel za mnou musel po 5min zastavit, protoze se porad musel hrozne tlemit a nemohl ridit

s autem sem trefil v lednu srnku, pravym prednim rohem auta, jel sem asi 110, tma, a nestihl sem udelat vubec nic, jen mam vsugerovano, ze nesmim strhnout rizeni, to je vzdy spatna volba

20.3.2013 v 12:03 | Nahoru | #49
já sojku, autem. Vez sem dcery ze školky, a v tu ranu z lesa u cesty, nestačil sem se ani leknout. Do předního skla - puf! Oblak peří, holky viděli ty modrý, tak sem musel zastavit a šli je sbírat

20.3.2013 v 12:34 | Nahoru | #50
ojojo> pekne si ho procedil ,, a ten parat pekne u tachace

1 reakcí na tento příspěvek pes před kolem a jiná havěť.

20.3.2013 v 12:40 | Nahoru | #51
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=130994&fid=31 tady je dobre dokumentovana srazka z-x-r na zx10r s bazantem ve 240kmh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pes před kolem a jiná havěť.

20.3.2013 v 12:45 | Nahoru | #52

Firecracker píše: Já už jezdím nějakých 10 let autem na motorce o něco dýl a nic jsem zatím netrefil až na minulý pozdim kdy jsem během 20km sejmul autem 4 kočky, skákali mě pod kola jak šílený. 3 se mě podařilo vyhnout těm 4 ne

20.3.2013 v 13:08 | Nahoru | #53

xluke79 píše: Asi slušnej oddíl :) Možná nechtěli čekat na ten konec světa, tak se rozhodli s tim skoncovat

sekta kocicich sebevrahu

20.3.2013 v 13:10 | Nahoru | #54
Když mi bylo asi 10let , tak jsem nabral na kole Škodovku 120. Naštěstí byla zaparkovaná , tak jsem se sebral a rychle pryč aby mě nikdo neviděl

20.3.2013 v 13:19 | Nahoru | #55
já jsem na motorce trefil naštěstí jen bažanta (dr. big 130 km/h promáčklá nádrž a já celej od sra*ek) autem už to radši ani nepočítám (vloni 4x srna) ale největší úlet byl když jsem vlítnul na kole cca v 80 km/h za horizontem do stáda ovcí kolo na dva kusy, já na tý louce nějak dobruslil po trávě bez větší úhony a ovce asi dobrý protože tam žádná nezůstala ale od tý doby jsme se v tom místě už nedonutil nikdy jet rychle přejet psa tak ho asi obrečim i když by nebyl muj

20.3.2013 v 13:44 | Nahoru | #56
Mě skočila kočka do cesty. Jel jsem tak 40km/h a myslím že jsem ještě přidal. Prostě mi v ten moment přišlo, že mám jet prostě rychle aby se nic nestalo a taky že to udělalo hup, a kocour na sračky

No a budu hnusný, ale začal jsem se smát a nevím proč. Docela jsem nad tím pak večer přemýšlel

20.3.2013 v 14:04 | Nahoru | #57
Jeden vrabčák helmou , druhej zase předním kolem , stihnul jsem se kouknout do zrcátka a jen oblak peří. Jednou takhle za zatáčkou asi ve 120ti mi jde přes cestu srnka a jak mě uviděla , tak se ta svině zastavila v mojí dráze a v klidu na mě čumí jak na ní letím . Já se pověsím na brzdy a když čekám že už to přijde tak udělala takovej línej krok . Tu bílou prdel jsem viděl fakt z blízka. Pak mám takovej špek. Přijdu k autu na dvorku a na střešní anténě napíchlej vrabčák. Nějakej kamikadze nebo co?

20.3.2013 v 14:07 | Nahoru | #58
já naštěstí nikdy nic, ale kámoš přejel na kole myš jo a jednou jsme meli v masce auta netopejra

20.3.2013 v 14:09 | Nahoru | #59

RomanDula píše: Pes má jak známo asi 200x lepší čich. Možná by utekl.

Než k němu ten smrad dojde, je pozdě.. myslíš, že jsi pomalejší než vítr?

20.3.2013 v 14:10 | Nahoru | #60
Taky bych se přikláněl k přidávání, jak známo, motorka je pak stabilnější.