Tady nějaký obrázky
Toto se prodává na zašpuntování
Naposledy editováno 14.03.2013 21:51:13
Oddělej to a uvidíš, ani jsem karburátor štelovat nemusel.
Tady je schéma z tvé motorky (takhle složité jsem to ještě neviděl):
Takhle to má třeba suzuki (systém pair):
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na neznámou součást na motorce
Chapadlo píše: Takže nikomu to nemohlo, když to sundal, když se to nechá, nic se nezhorší, ale všichni mají potřebu na to hrabat klasika
V době když sem to sundaval ze scooteru sem nevěděl,že mi to ničemu nepomůže,protože pořád někdo mlel o restrikcích a podobných záležitostech tak to šlo dolů. No a na těch dvou to byla jen otázka váhy,protože celá ta záležitost váží cca kilo a když odstraníš takových zbytečností 10 už je to v terénu cítit
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na neznámou součást na motorce
Ale jestli to nedělá neplechu tak to tam nech.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na neznámou součást na motorce
sh0cker píše: kurvítko ?
Výzkum kurvítek opravdu funguje. Kolega má to stejné auto novějšího data (já 2004, on 2006) a tam je již EGR elektrický (já mám mechanický (membrána/podtlak)). Samozřejmě, že se sere stejně jako ten mechanický, akorát již nejde zaslepit. Elektronika zařve chybu a auto nejede. Musíš holt koupit nový EGR za myslím cca 8000,-. Jo pokrok
A onehdy jsem měnil takovou gumovou hadici co praskla. Lup a hadica za 1900,- v prachu (gumová hadica za 1900,- a takovej aušus ). V servise říkal, že to je běžná věc (kolega samozřejmě taky měnil už 2x). To neumí vyrobit hadici která nepraskne? Umí, ale nechtějí!!!
Pepis79 píše:
Výzkum kurvítek opravdu funguje. Kolega má to stejné auto novějšího data (já 2004, on 2006) a tam je již EGR elektrický (já mám mechanický (membrána/podtlak)). Samozřejmě, že se sere stejně jako ten mechanický, akorát již nejde zaslepit. Elektronika zařve chybu a auto nejede. Musíš holt koupit nový EGR za myslím cca 8000,-. Jo pokrok
A onehdy jsem měnil takovou gumovou hadici co praskla. Lup a hadica za 1900,- v prachu (gumová hadica za 1900,- a takovej aušus ). V servise říkal, že to je běžná věc (kolega samozřejmě taky měnil už 2x). To neumí vyrobit hadici která nepraskne? Umí, ale nechtějí!!!
Přesně tak. Přečti se ten článek o kurvítku celej. Autor má naprostou pravdu.
Pepis79 píše:
Výzkum kurvítek opravdu funguje. Kolega má to stejné auto novějšího data (já 2004, on 2006) a tam je již EGR elektrický (já mám mechanický (membrána/podtlak)). Samozřejmě, že se sere stejně jako ten mechanický, akorát již nejde zaslepit. Elektronika zařve chybu a auto nejede. Musíš holt koupit nový EGR za myslím cca 8000,-. Jo pokrok
A onehdy jsem měnil takovou gumovou hadici co praskla. Lup a hadica za 1900,- v prachu (gumová hadica za 1900,- a takovej aušus ). V servise říkal, že to je běžná věc (kolega samozřejmě taky měnil už 2x). To neumí vyrobit hadici která nepraskne? Umí, ale nechtějí!!!
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na neznámou součást na motorce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L | Hugomela12273i3jek | 12 | 11.1.2024 v 01:22 pps2 |
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L | Ales5 | 3 | 7.1.2024 v 20:55 krokoš |
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E | Aposhtol | 4 | 8.8.2023 v 19:31 krokoš |
Xrko za 32000 Honda XR 125, Honda XR 125 L | fissionCZ | 14 | 6.1.2021 v 16:56 Massakra |
Pneu na XR 125 do terénu [1, 2] Honda XR 125 | dave-lister | 52 | 6.12.2020 v 07:04 dave-lister |