globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák A2
 
13.3.2013 v 19:12
Předem se omlouvám, jestli už tu takovýhle topic je.

Vlastně ani nejde o mojí první motorku, ale bude to moje první silnější motorka, momentálně seldám Varadero 125. V létě plánuju dělat papíry na B a A2. V už pár let, ještě když sem honil dachla po poli, sem si vybral motorku, na který bych chtěl někdy zakotvit a opravdu mi utkvěla v hlavě Honda Hornet, takže sem počítal s tím, že si jí koupím. Bylo mi jedno, jestli by byla zavřená na 25 nebo to měla jen napsaný v papírech, ovšem to mi teď nová dopravní vyhláška překazila.

Dočetl sem se, že motorka musí být do 35 kW s tím, že nebude seškrcena o více jak polovinu. To znamená, že novější Hornet by o pár kW přesahoval. Už sem se pomalu začal loučit s představou, že ho před jednadvacítkou osedlám, když sem si přečetl tenhle komentář: "

Ještě to tady nikdo neřešil, ale hodně důležitá věc je co to vlastně je "OMEZENÝ VÝKON MOTOCYKLU" dle zákona! To je ten motocykl, který má ve velkém TP napsaný jak původní výkon, tak výkon po omezení. Motocykl který má ve velkém TP jen jeden výkon např 25kw a o původním výkonu tam není nic, se bere jako motocykl s výkonem 25kw a hotovo. Proto si můžete koupit např novou ZX-6R a můžete ji řídit s A2 nebo s Ao protože má v TP jen 25kW.

"

Chci se zeptat co je na tom pravdy. A případně poradit jinou, podobnou motorku s výkonem 60 - 70 kW ve stejné cenové relaci, pokud možno naháč.

Děkuji všem, za smysluplné odpovědi.

Řidičák A2

13.3.2013 v 19:45 | Nahoru | #1
Je to pravda, psalo se to i v čmn, motocykly které nemají v TP jiný udaj než 25 kw se berou jako že jsou výrobcem vyrobené s tímto výkonem. Otázka je jestli půjde něco takového sehnat.

Motorek do 70 kw je dost. Např. cbf, Bandaska, SV....

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2

13.3.2013 v 19:49 | Nahoru | #2
Zdar!
Nevím jakého horneta sis vysnil, ale můj rv. 99 má v papírech 70kW, takže čistě teoreticky by legislativně neměl být problém udělat z něj 35kW, dle nových platných stanov... Jen ti teda neporadím, kdy se výkon lámal na 71kW, jestli od roku 2000, nebo 2003, nechce se mi to hledat...

Takže hodně štěstí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2

13.3.2013 v 20:03 | Nahoru | #3
WhiteX> Od roku 2003 je nad 70kW Ale právě bych nechtěl motorku starší jak 10 let, uvidíme jak se to vyvrbí.

Majklos> Spousta Hornetů se prodává tak, že "V papírech má 25kW jinak otevřená", tak by mě zajímalo, jeslti je v papírech jen ten 1 ůdaj a jestli by se to dalo později přepsat zpátky na třeba těch 74kW. Protože nechci moc riskovat, když spadnu nebo nabourám a pojišťovna zjistí, že sem to měl nepravdivě zapsaný, tak mi nic nezaplatí a budu v kaši.

(reakce na) Řidičák A2

13.3.2013 v 20:15 | Nahoru | #4
slleeper2> To ano, ale záleží na tom co je napsáno v TP přesně, jestli je zapsáno snížení výkonu nebo plný výkon 25 kw. Když pak budeš mít noty na neomezený A není reálný výkon důležitý, navíc si buď jistej že tě pak omrzí a pořídíš něco silnějšího. Do smrti na Hornetu jezdit určitě nebudeš.

Řidičák A2

13.3.2013 v 20:16 | Nahoru | #5
Stáří motorky bych až tak neřešil... Kolikrát je 15let starý bajk o který bylo postaráno v lepším stavu jak 5let starý "škarpstreet" - jak říká kámoš "motorka byla opravena levně a moderně!" Navíc zrovna h6 je stroj který prošel relativně malými změnami od roku 99 do roku 06... Navíc spousta věcí, jako podsedlovka, světla se daj bez problémů předělat... Hornet 98-99 má oproti novějším největší "chybu" v předním kole (130/70/16), tedy menší výběr možného obutí... Taky krapet víc papá... Ale jinak jsou to defakto totožné motorky...

Řidičák A2

13.3.2013 v 20:53 | Nahoru | #6
Kup Horneta do roku 2002 ty maj přesně 70kw. Taky jsem to tak udělal. budeš met klid já bych to moc neriskoval ... Prostě kup bajk kterém má max. 70kw a ser na to.. Stejne ve 20 koupis neco silnějšího

Řidičák A2

13.3.2013 v 23:04 | Nahoru | #7
nebo Yamaha fazer šestkovej naháč

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2

14.3.2013 v 10:14 | Nahoru | #8
U hornetu to udajne vypada tak ze se da skrtit pouze typ PC34 takze bych nekoukal jen na vykon a rok vyroby ale predevsim na ten typ

Naposledy editováno 14.03.2013 10:15:50

(reakce na) Řidičák A2

14.3.2013 v 16:31 | Nahoru | #9

Maty_Kolin píše: U hornetu to udajne vypada tak ze se da skrtit pouze typ PC34 takze bych nekoukal jen na vykon a rok vyroby ale predevsim na ten typ

PC34 je rv. 98-99, tedy 70kW (na wikipedii píšou 69kW) viz. odkaz

Naposledy editováno 14.03.2013 16:31:15

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2

14.3.2013 v 21:16 | Nahoru | #10
Do koupi motorky, je ještě celkem daleko, hodlám ji koupit v zimě .. přemlom 13/14. Myslíte, že Honda pošle na tuzemský trh upravnou verzi Horneta s 70kW? I když kdyby tak chtěli udělat, tak tak udělají už na tento rok.

Pokud se nemýlím, tak už obsah není omezen že?

Koukal sem na Suzuki GSR .. bohužel 72kW, poté sem okukal Bandity 650, ale nevím jak by to bylo s dostupností dílů, navíc nejsou tak "sexy" jak nový Horneti . Koukal sem i na Fazery, klasickej FZ 6, se dělal do 70kW jen do roku 2002 a navíc se mi celkem hnusí ta malá kapotáž. FZ 6 N, to je trošku něco jiného, ale opět problém, všechny co jsem našel mají 72kW.

(reakce na) Řidičák A2

14.3.2013 v 23:14 | Nahoru | #11
slleeper2> jestli mas na novu tak vyser na horneta a kup CB500F nebo CBR500 (NC700) sice pisu o hujdach ale ostatni vyrobci se predpokladam do zimy take ozvou... Nac se hnat za zbytecnym seskrcenym objemem kdyz ta nova 35 tka bude ciste logicky lepsi nez stara usrkcena sestka o starsich sestkach ktery maj z vyroby 25kw nevim takze asi stejne nezbyde nez spekulovat o puvodnim vykonu a moznostech skrceni

aneb jak napsat prispevek o nicem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist