jako by nestacilo že mi umřela baterka - při startování jenom drnčí startovací relé a i když světla svítí tak se jí zvednul vnitřní odpor tak že je v kopru. Nabíječka ukáže nabito po 10minutách a hotovo, ještě jí zkouším domluvit přes starou klasickou nabíječku.. Můj startovací setup je 2x autobaterie 2x startovací kabely :D
Svíčky uchcaný tak sem je vyčistil, vypálil a měla snahu na ty dva válce ale pak se zase uchcala a až na pár výstřelů do výfuku nic moc :( Doufám že to ty svíčky dají protože nový se mi kupovat nechce když na tyhle iridiový nemam moc najeto.
Takže zejtra sundam karbce, vyčistím je (i když sem to dělal před zimou včetně synchra) naleju novej benál a musí chytit.. Na synchro se vyseru protože na to nemam nervy a moje zkušenst říká že se to moc nerozhodí když od posledního štelování moc času neuteklo a navíc s tím plánuju ject na brzdu kde mi to synchro stejně udělaj takže na to hodím bobek. No sem si chtěl zajezdit a akorát sem se nasral!!
Naposledy editováno 05.03.2013 19:23:51
Sojky napísal: Ducatisti nemůžou moc rejpat, protože kdyby ho sundali, zjistili by že je na něm nápis made in japan, honda. To samý na altíku, akorát kokusan
No a možno v tom to je, lebo Ducati je made in Japan a Honda robí tie svoje zázraky v Taliansku
Naposledy editováno 06.03.2013 09:02:58
1 reakcí na tento příspěvek V Hondě jsou fakt inteligenti!!
zvetralej benzin
1 reakcí na tento příspěvek V Hondě jsou fakt inteligenti!!
Jirka.46 píše: Taky s Kočkou nemám problém,jen ji preventivně jednou za měsíc,měsíc a půl nachám ohřát než sepne větrák.A občas docvrnknu baterku.
tak tak :) dneska jsem poslal slecnu na kratkodobou dovolenou ke speedymu , taky jsem po dlouhe dobe zvedav jake to bude vyjet s gumama co maji dezen
mára929r píše: nechápu takovýhle starosti s nenastartováním?
to se většinou stává těm, co to na jaře najdou tak, jak to na podzim zaparkovali, to se pak nemůžou divit
A co bych s tim měl jinýho dělat. Tak jak to tam před zimou postavim tak to vytahnu. Neshledávám jediný problém.
Což má dále druhou výhodu - nekoroduje nádrž.
Se stříkačkou nemám problém = zavrčí pumpa a motor naskočí.
Karbec musím chvilku přemlouvat starterem, ale jen přiměřeně, abych nemusel dobíjet baterku.
Nu a pak se proběhnu v ulici - většinou napodruhé slibuje a napotřetí při laboraci se sytičem chytne nu a pak už chytá až do podzima.
gugo píše: Nechci te nasr... ale letos jsem pres zimu moc nejezdil (jenom asi 3x) motorka me stoji v takovy teplote jako je venku. Baterku jsem nevyndaval. PRisel jsem , pustil sytic, parkrat to protocil,chvili to trvalo nez dotekl benzin do karbcu, a pak chytla.
zvetralej benzin
Stejny, jen mám stříkačku tak chytá hned.
Fugo píše: Hele měl jsem taky cbr900rr sc33 to tuším bylo a svíčky jdou vyměnit z boku, jen schodíš ty části kapoty jak máš nálepku ipone a vytáhneš fajfky a správnou golou se tam dostaneš, jde to blbě ale jde. Jinak co se týče toho startování tak jsem to měl úplně stejně, benzinem to rozhodně není, je na to prostě zima, pokud jsem to chtěl natočit v těhle teplotách tak jsem musel vyndat svíčky, ohřát je a pak to chytlo jinak se to uchcalo, jak bylo teplejš tak to startovalo normálně.
..přesně tak...trochu cviku,kloubový svíčák,a bokem se svíčky v pohodě vyndájí..dobít baterku...a chytne to....s "vodnatým" benzínem to nemá nic společného..prostě "faroši" tohoto r.v. jsou na "ulití" náchylní!..a NGK svíčky po ulití už nefungují!...nahradit DENSO!
Naposledy editováno 07.03.2013 07:26:02
1 reakcí na tento příspěvek V Hondě jsou fakt inteligenti!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Hondě jsou fakt inteligenti!!
FiZzeR píše: dewwil> Na co máš tři autobaterky voe?
No začínal jsem s tou dole než jsem ji vysosal, pak další a další a nakonec jsem skončil u toho Lancera za mnou A pak blafla a probudil se démon v motoru...Já to debil ulil napoprvý takovym způsobem, že chytla až na cca 50.pokus, ale pak už v poho na drb..,není zvyklý skoro 4 měsíce stát,no
e: kecám, ty 3 autobaterky tam mám proto, abych se nemusel tolik ohýbat Jsem je zkoušel a všechno vybitý, tak mě kolegové museli hned škodolibě vyfotit
Naposledy editováno 07.03.2013 11:16:24
1 reakcí na tento příspěvek V Hondě jsou fakt inteligenti!!
Capt.Orr píše: Mně to taky chytlo hnedka, ale taky jenom na dva válce.
Jo já dneska poprvé letos startoval, ale střkl jsem do filtru benzím střkačkou a čapla taky jen na dva ale napoprvé- dělám to odjakživa u všech verglů. nekurvím baterku a startér. Ale asi mám nahovno seřízený sytič, protože jak je pod 10 nad nulou tak koktá na 2, pak se chytí- příští jaro se na to musím mrknout. Jo benzín cca 4 lt ale s trochou oleje z endura, aby nerezla nádrž. na premiový benál kašlu.1 reakcí na tento příspěvek V Hondě jsou fakt inteligenti!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |