globalmoto_duben_nolan





Téma: Prorno konstruktéra
 
2.3.2013 v 22:16










Předchozí
1 2
Následující

Prorno konstruktéra

2.3.2013 v 22:45 | Nahoru | #1
naky tenky to prorno ne?

Prorno konstruktéra

2.3.2013 v 22:58 | Nahoru | #2
vot suuuu gouuu?

Prorno konstruktéra

2.3.2013 v 23:06 | Nahoru | #3
vystřihovánky pro velký kluky

1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra

2.3.2013 v 23:06 | Nahoru | #4
a ja cet PORNO konstruktera.... skoda no

Prorno konstruktéra

2.3.2013 v 23:41 | Nahoru | #5
dobrá práce , vypadá skvěle

Prorno konstruktéra

2.3.2013 v 23:52 | Nahoru | #6
Nejspíš budu obviněn z hňupismu, ale zeptat se musim - co to vlastně je?

Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 00:22 | Nahoru | #7
ze by zadni kyvka racing?

(reakce na) Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 01:11 | Nahoru | #8

fujitsubo píše: a ja cet PORNO konstruktera.... skoda no

aha tak to nejsi sám

Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 06:18 | Nahoru | #9
Mam po ranu YKVE minus sedm.
Wo Co Gow???
Ze by prece jen porno a to prebytecny er strka do techek direk v pechu?


Naposledy editováno 03.03.2013 06:19:50

Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 10:27 | Nahoru | #10
Neuvěřitelný .

Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 10:30 | Nahoru | #11
pekny, vic fotek by nebylo?

Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 10:31 | Nahoru | #12

Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 11:01 | Nahoru | #13
jezis , jaky porno po ranu,, a vubec co te ja plisky?? sem asi natvrdlej, jdu si radsi udelat kafe at se proberu

Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 11:13 | Nahoru | #14
tak ze to je kyvka je jasny hned, ale tu dvojku plech bych si dal maximalne na RC model

1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 15:31 | Nahoru | #15
já se možná zeptám taky trochu hloupě - to plechový je šablona nebo forma a to vedle hotová kyvka? Ať tak či onak - každopádně poctivej kus práce

(reakce na) Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 19:39 | Nahoru | #16

ZdeninoTE píše: já se možná zeptám taky trochu hloupě - to plechový je šablona nebo forma a to vedle hotová kyvka? Ať tak či onak - každopádně poctivej kus práce


našel jsem to na jedno odborném italském webu. Diskutovali tam kluci - pánové konstruktéři. Téma nazvali Porno Protože jsem někdy dávno stavěl rám, řidítka, atd z duralu, vím jak je to náročné. Tehdy ještě číslo materiálu, neznamenalo, že výrobce dodržel kvalitu podle čísla materiálu. Proto jsme později nakupovali materiál v leteckých továrnách. Kluk který nám pomáhal, ještě poklepem kladívka nám říkal, toto vem, toto je sračka a neber to. Tváření, tepelné zpracování, svařování.. to by bylo vyprávění na několik dnů co jsme si začili. Proto na toto téma hledím s velkým obdivem a uznáním. Mnohokrát nám prasla duralová řidítka, nebo duralový rám. Hledání kde jsme udělali chybu bylo jako detektivka. To bylo ještě v dobách za Husáka a jeho soudruhů. To je tak asi vše, k tématu a důvodu proč na nač.

Prorno konstruktéra

3.3.2013 v 22:51 | Nahoru | #17
hmm to je moc pěkný, ten přípravek taky, sváru tam je hodně to musí bejt um to udělat aniž by se to zkroutilo...jinak ty plechy nic moc zdá se mi..ale tuhost to mít asi bude...na jakou to je mašinu?

1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra

20.3.2013 v 08:41 | Nahoru | #18
Moc pěkný Tuhý to asi bude, myslím že by se do takové věci nepustili bez nějaké pevnostní FEM analýzy..

Máš odkaz na tu stránku?

Naposledy editováno 20.03.2013 08:41:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra

20.3.2013 v 22:04 | Nahoru | #19

pilot84 píše: Moc pěkný Tuhý to asi bude, myslím že by se do takové věci nepustili bez nějaké pevnostní FEM analýzy..

Máš odkaz na tu stránku?


večer po rachotě si místo nekonečných seriálů podívám na co je nového na internetu. Protože mě se vždy líbili 2T, tak projdu různé weby od AUS, přez EU až do USA a Kanady. Ty fotky pamatuji, že byly někde v diskuzi na nějakém italském webu, ale hledat je, to je nemožné Dříve jsem si zajímavosti ukládal, ale stejně nebyl čas si je znovu prohlížet, protože je ve světě stále něco nového




















































































Naposledy editováno 20.03.2013 22:35:19

Prorno konstruktéra

20.3.2013 v 22:42 | Nahoru | #20
Víc fotek té kyvky na facebooku - tady



Naposledy editováno 20.03.2013 22:42:33

1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra

21.3.2013 v 08:30 | Nahoru | #21
Paráda maj tam pěkný fotky. to už jsou profíci no.. http://www.pierobonframes.com/en/

kyvka je pro tohle http://moto.pierobo...emid=335&lang=it

Naposledy editováno 21.03.2013 08:35:43

Prorno konstruktéra

21.3.2013 v 08:57 | Nahoru | #22
Hodně pěkný

(reakce na) Prorno konstruktéra

21.3.2013 v 20:58 | Nahoru | #23
pilot84+DMRS>

Prorno konstruktéra

23.3.2013 v 10:02 | Nahoru | #24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra

24.3.2013 v 10:28 | Nahoru | #25
IvoTregr> Tohle není nic nového, tuhle přední kyvku Yamaha měla už u studie Morpho z roku 1989 a podobnou kyvku použila o pár let později sériově u GTS 1000. Ve stejné době pak s něčím podobným experimentovala Gilera se svou 125 CX. Později pak ještě Bimota.
Co si vzpomínámm tak asi jediná výhoda tohoto systému byla při brzdění, že se předek tolik nepotápěl. Ale problémem zas byly přílišná hmotnost celku a vysoká hmotnost neodpružené hmoty. Lépe to vyřešilo BMW s teleleverem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra

24.3.2013 v 10:41 | Nahoru | #26
DMRS> souhlasím s Tebou. Toto řešení postupně u různých obměnách zkoušelo několik firem a konstruktérů. Dokonce si pamatuji, že to jelo (nejsem si jistý) LCR s motorem Yamaha v moto GP 500cm. Byl to tuším známý francouzký tým. Tímto řešemím se všichni pokoušeli vyřešit měnící se geometrii při brždění u standartního řešení.

1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra

24.3.2013 v 10:42 | Nahoru | #27
Ještě si z té doby vybavuju Automobil revue s článkem o motocyklu Savage 2x2, tam byla použita také kyvka a zároveň řetězový převod na přední kolo, takže motocykl měl pohon obou kol. Na internetu toho o této konstrukci moc není Něco jen tady


(reakce na) Prorno konstruktéra

24.3.2013 v 10:47 | Nahoru | #28

IvoTregr píše: DMRS> souhlasím s Tebou. Toto řešení postupně u různých obměnách zkoušelo několik firem a konstruktérů. Dokonce si pamatuji, že to jelo (nejsem si jistý) LCR s motorem Yamaha v moto GP 500cm. Byl to tuším známý francouzký tým. Tímto řešemím se všichni pokoušeli vyřešit měnící se geometrii při brždění u standartního řešení.


Asi máš na mysli ELF


Naposledy editováno 24.03.2013 10:49:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra

24.3.2013 v 10:51 | Nahoru | #29
DMRS> pokud se tedy podíváme do terénu, tak Franta Krňávek z Uničova zkoušel mnoho různých i podobných řešení. Myslím, že všechny tyto pokusy se nemohli prosadit, pro příliž radikální řešení.
Jo máš pravdu, byl to ELFs Hondou, ale mám dojem, že jsem to i viděl s Yamahou. To ale není důležité, kdo a kdy.

Naposledy editováno 24.03.2013 10:53:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra

24.3.2013 v 10:59 | Nahoru | #30
IvoTregr> Dal jsem si ho vyhledat v Googlu a našel jsem tvé jiné vlákno - www.motorkari.cz/forum-detail/ - dobrá zběsilost
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist