Téma: motokrosový malorážky
 
16.2.2013 v 18:57
Čau, uvažuju že bych vyměnil 2T za 4T 250 a co se týče značek tak bych vybíral-Yamaha,Kawasaki, Honda, Suzuki a na poslední místo KTM... Zajímají mě vaše zkušenosti s těmahle motorkama, poznatky co se týče funkce, ovladatelnosti, výdrže
dík
Anketa:
Yamaha
23%
9
Kawasaki
21%
8
Honda
15%
6
Suzuki
5%
2
KTM
36%
14

1 reakcí na tento příspěvek motokrosový malorážky

16.2.2013 v 19:07 | Nahoru | #1
Být tebou, přidám ještě Husqvarnu :) TE450 je skvělá motorka :) Táta měl ročník 2005 a naprostá spokojenost

edit: jsem vůl.. Chceš motokros :D Tam bych asi vybral spíš KTM, ale nemůžu moc soudit :D

Naposledy editováno 16.02.2013 19:13:23

1 reakcí na tento příspěvek motokrosový malorážky

16.2.2013 v 21:35 | Nahoru | #2
A nebude ti vadit menší výkon a větší(nákladnější) údržba?

(reakce na) motokrosový malorážky

16.2.2013 v 23:04 | Nahoru | #3
placka226> no enduro by bylo spíš 310 nebo 350, ale vzhledem k tomu že vlastně jezdim cross country a motocross, tak si myslim že mi crossová motorka stačí... úplně rozhodnutej zdaleka nejsem, proto se snažim sehnat co nejvíc informací a názorů

(reakce na) motokrosový malorážky

16.2.2013 v 23:07 | Nahoru | #4
Honzik94> právě že chci slabší. 250 2T mi i celkem sedí a je s tim sranda, ale po 2 hodinách bys to rád trochu uklidnil-jenže to nejde... já si myslim že s údržbou to tak zlý nebude-ale proto jsem založil tohle téma, abych věděl víc

1 reakcí na tento příspěvek motokrosový malorážky

17.2.2013 v 07:59 | Nahoru | #5
Jezdím to samo co ty spíš CC, měl jsem KTM SX-F 2010 a byla fajn, oproti enduru tvrdá a vysoká, ale dalo se s ní-fakt neunavila. Šel jsem opačnou cestou a přesedlal na 300 2t právě kvůli údržbě a nákladům, asi bych na 4t byl rychlejší, ale 2t mě baví má emoce
Stejně se nakonec rozhodneš podle sebe, protože
každý vždycky touží po tom co nemá!

(reakce na) motokrosový malorážky

17.2.2013 v 10:19 | Nahoru | #6
koubas> 300 2T jsem taky měl-zhovadilost, totální, proto jsem přesedlal na 250 2t to už je daleko lepší... Pak jsem se svez na 350 KTM a z toho jsem byl uplně v pr.... jenže prostě ktm je až poslední možnost-nevyhovujou mi tlumiče a taky si myslim že za to co nabízejí chtějí moc raketku. A myslim že cross 250 4T nepojede o moc míň než 350 v základu tak proto řešim tohle-a hlavně když 4T, první na řadě jsou prostě japonci

motokrosový malorážky

23.2.2013 v 10:02 | Nahoru | #7
pro mě třeba má velkej obsah výhodu, že se nemusí furt řadit a celou trať se dá projet na 2 - 3 rychlostní stupeň, ale zase to hned utahá a při troše únavy člověk ztrácí cit na heftu a je to ještě horší. Jezdim zatim jenom rok a půl, tak nic neumim, ale pokoukávám se po mnohem slabším stroji myslim, že 125 2T nebo 250 4T pro neprofíka na takový to unavení se o výkendech bohatě stačí.

1 reakcí na tento příspěvek motokrosový malorážky

23.2.2013 v 10:31 | Nahoru | #8
Za mě určitě Japonec (i když jsem jim nikdy moc nefandil...až do doby, co jsem si jí pořídil ). Zpracování a celková kvalita + technologie je tam prostě někde jinde. KTM je na tom sice podobně, ale cenově nesmysl, a navíc co tu kluci KTM SX ve 4T mají, tak j e provázejí poměrně časté problémy se spolehlivostí, především u stříkaček. Samozřejmě to může být kus od kusu. Volil jsem mezi RMZ a KXF ( i když 450), nakonec mám Suzuki 2011, najeto přes 100 MTH od nova a opravdu tomu prakticky nemám co vytknout. Jezdím na ní taky závody CC, bylo potřeba jen změkčit tlumiče ( planžety + pružiny) a dát pomalejší převod a nemá to chybu. Na 250 F by se mi asi jelo lépe z toho důvodu, že tolik neutahá a je lehčí, ale když jsem jí zkoušel na trati, bylo mi jí líto - jak se to musí pořád točit. Asi bych z výběru vyhodil Yamahu, ale jen kvůli tomu, že nemají stříkačku, což už je dneska myslím krok zpátky, protože to s ní funguje skutečně perfektně. KXF 2012 měla (aspoň v několika případech tady u nás) problémy s ojnicí - je tam údajně poddimenzované gufero na klice, které snižuje tlak oleje a ojka se poměrně brzo kousne. Osobně bych se rozhodoval mezi RMZ a CRF 2013, obě jsou i podle testů v podstatě rovnocenné, u Suzuki pro 2013 navíc přepracovali převodovku, která dříve zlobila, a dá se sehnat (pokud se bavíme o nové) za lepší cenu než Honda.

Naposledy editováno 23.02.2013 10:33:22

(reakce na) motokrosový malorážky

24.2.2013 v 22:05 | Nahoru | #9
PetrTM> konečně příspěvek ze kterýho se člověk něco doví díky!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist