Za mě určitě Japonec (i když jsem jim nikdy moc nefandil...až do doby, co jsem si jí pořídil
). Zpracování a celková kvalita + technologie je tam prostě někde jinde. KTM je na tom sice podobně, ale cenově nesmysl, a navíc co tu kluci KTM SX ve 4T mají, tak j e provázejí poměrně časté problémy se spolehlivostí, především u stříkaček. Samozřejmě to může být kus od kusu. Volil jsem mezi RMZ a KXF ( i když 450), nakonec mám Suzuki 2011, najeto přes 100 MTH od nova a opravdu tomu prakticky nemám co vytknout. Jezdím na ní taky závody CC, bylo potřeba jen změkčit tlumiče ( planžety + pružiny) a dát pomalejší převod a nemá to chybu. Na 250 F by se mi asi jelo lépe z toho důvodu, že tolik neutahá a je lehčí, ale když jsem jí zkoušel na trati, bylo mi jí líto - jak se to musí pořád točit. Asi bych z výběru vyhodil Yamahu, ale jen kvůli tomu, že nemají stříkačku, což už je dneska myslím krok zpátky, protože to s ní funguje skutečně perfektně. KXF 2012 měla (aspoň v několika případech tady u nás) problémy s ojnicí - je tam údajně poddimenzované gufero na klice, které snižuje tlak oleje a ojka se poměrně brzo kousne. Osobně bych se rozhodoval mezi RMZ a CRF 2013, obě jsou i podle testů v podstatě rovnocenné, u Suzuki pro 2013 navíc přepracovali převodovku, která dříve zlobila, a dá se sehnat (pokud se bavíme o nové) za lepší cenu než Honda.
Naposledy editováno 23.02.2013 10:33:22