globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na píst ?
Čau bahňáci, nemám zkušenosti s výměnami pístu a chci se zeptat. Mám vybraný píst od Wiseca Jen nevím jak změřit válec (čím?) a jakou nechat vůli mezi pístem a válcem ?/ o kolik koupit menší píst než je válec? Díky za rady ;)
Předchozí
1 2 3
Následující

Jak na píst ?

12.2.2013 v 11:02 | Nahoru | #1
můžu ti to změrit u mě v práci dutinkovim mikrometrem nebo na měrící stolici.ale musíš mi válec přivíst do trutnova.

Jak na píst ?

12.2.2013 v 11:07 | Nahoru | #2
meri se to dutinomerem,a ktomu potrbujes mikrometr vule se dava 0.05 ale na kazde motorce jinak, musis mrknout do manualu kovanej nekupuj vertex nebo prox..

1 reakcí na tento příspěvek Jak na píst ?

12.2.2013 v 11:13 | Nahoru | #3
Proč ne kovanej?

(reakce na) Jak na píst ?

12.2.2013 v 11:22 | Nahoru | #4
Sensey> vydira ti to nikasil,nejsi mx zavodnik abys potreboval max vykon.stejne bys to ani nepoznal kup obycejny lity. jak uz jsem psal vertex nebo prox,a budes spokojeny

Jak na píst ?

12.2.2013 v 11:41 | Nahoru | #5
A ještě je kovanej těžší a dražší takže nebrat. Vlastně neznam jedinou výhodu wiseca

Jak na píst ?

12.2.2013 v 11:58 | Nahoru | #6
presne tak

Jak na píst ?

12.2.2013 v 13:20 | Nahoru | #7
Není lepší,když s tím nemáš zkušenost,jak píšeš,nechat to celý někým udělat?

1 reakcí na tento příspěvek Jak na píst ?

12.2.2013 v 13:35 | Nahoru | #8
Válec je lepší při výměně pístu nechat přelapovat.Brejt tebou bych to rači dal někomu kdo tomu rozumí.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na píst ?

12.2.2013 v 13:40 | Nahoru | #9
Nějáký zkušenosti mám šlo mě o tu vůli a měření válce. Koupím Vertex nebo Prox o 0,05 mm menší než je válec správně?

(reakce na) Jak na píst ?

12.2.2013 v 13:40 | Nahoru | #10
croos> zalezi v jakem ho ma stavu pokud tam nema mega ryhy tak bych nic nelapoval akorat tim narusis nikasil..premeril bych ovalnost jestli uz je za limitem,tak mozna by to lapovani pomohlo neco. jinak novy nikasil..

(reakce na) Jak na píst ?

12.2.2013 v 13:41 | Nahoru | #11
Sensey> vule mezi valcem a pistem bude 0.05..

1 reakcí na tento příspěvek Jak na píst ?

12.2.2013 v 13:45 | Nahoru | #12
Já dávam válec na přelapování skoro po každý výměně pístu.Je to jistější než když to jenom přeměříš.Taky záleží jestli ta motorka jezdí jen tak po louce nebo v plným zatížení na trati a jestli chce opravdu max výkon.

(reakce na) Jak na píst ?

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2013 v 13:47 | Nahoru | #13
croos> a jak casto menis pist

1 reakcí na tento příspěvek Jak na píst ?

12.2.2013 v 13:56 | Nahoru | #14
20h max.

(reakce na) Jak na píst ?

12.2.2013 v 14:11 | Nahoru | #15

croos píše: 20h max.

a co jezdíš? Republiku? A na čem konkrétně?

Jak na píst ?

12.2.2013 v 14:29 | Nahoru | #16
KTM 125 SX a republiku fakt nejezdim ,ale zase se jentak nevozim.Jezdim mitaku,takže to chce vyměnit dřív.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na píst ?

12.2.2013 v 14:37 | Nahoru | #17
Přelapování znamená co? píst do toho budu dávat C válec by měl být ok . A motorku na louky/lesy nemám. Mitaku mě nabízeli ale nechci měnit tak často radši koupím ten Prox nebo Vertex to tam vydrží dýl. Píst si chci vyměnit sám a získat zkušenosti než aby mi o to pečoval nějakej mechanik . Ve spoustě věcech už si poradím sám ale píst jsem ještě nedělal.

Jak na píst ?

12.2.2013 v 14:37 | Nahoru | #18
Tak u osminky nevím,já na 450 minimálně 80MTH.
Tobě je fakt 16?

(reakce na) Jak na píst ?

12.2.2013 v 14:39 | Nahoru | #19

Sensey píše: Přelapování znamená co? píst do toho budu dávat C válec by měl být ok . A motorku na louky/lesy nemám. Mitaku mě nabízeli ale nechci měnit tak často radši koupím ten Prox nebo Vertex to tam vydrží dýl. Píst si chci vyměnit sám a získat zkušenosti než aby mi o to pečoval nějakej mechanik . Ve spoustě věcech už si poradím sám ale píst jsem ještě nedělal.

já to chápu,ale myslím si,že bych si to spíše nechal aspon jednou ukázat a vysvětlit...

Jak na píst ?

12.2.2013 v 14:44 | Nahoru | #20
Já už to viděl ale ještě sám nedělal. Opravdu mi šlo o tu vůli a měření válce . A změnil jsem názor z Wiseca na Vertex/Prox . A když už jsme u těch značek , Prox je výrazně levnější než Vertex ale o Vertexu jsem slyšel že dávaj zespoda na píst ještě nějáke vzpěry což jiné značky nedělají co je tedy lepší?

1 reakcí na tento příspěvek Jak na píst ?

12.2.2013 v 14:54 | Nahoru | #21
No jo ale to je 4t a navíc 450,tam se nedře kroužek o hrany kanálu a navíc u ktm dost dostává zabrat kroužek od hranu vejfukovýho kanálu.U 250 4t měmim píst taky za mnohem dýl.Jo je mi 16.
Sensey:Píst vyměnit zvládneš,na tom nic neni,ale doma si to stejně nepřeměříš.A hlavně hlavu doathuj momenťákem jinak dopadneš jako já,že budeš muset vyvložkovávat závity ve válci.

Naposledy editováno 12.02.2013 14:54:55

(reakce na) Jak na píst ?

12.2.2013 v 15:00 | Nahoru | #22
croos> na 16 let píšeš dost kultivovaně. Má to hlavu a patu. To se tu často nevidí..
Když můj kluk jezdil CR85R,měnili jsme píst po cca 2OO litrech benzínu.

Jak na píst ?

12.2.2013 v 15:05 | Nahoru | #23
Když jsme měnili píst na Hodna CR80R momenťák jsme neměli a pohoda . A to na kolik to mám dotáhnout se dočtu v manuálu? To měření válce mi je už jasný vezmu to tady do opravny ať mi to změří a nebo někdo nabízel ať se za ním stavím do Trutnova, to měření už je v poho . Teď jen musím někde půjčit momenťák .

Jak na píst ?

12.2.2013 v 15:09 | Nahoru | #24
200litrů?To vydržel?A to jezdil i závody,nebo se jentak vozil?Když jsem začínal,tak jsem ho tam taky nechal celou sezonu,pak sem ho vyměnil v půlce.Ted už jí dávam větší kouř,tak ho měnim dřív.A taky hlavně proto že je to mitaka.

Jak na píst ?

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2013 v 15:13 | Nahoru | #25
Vždy jsem používal jen originály z Hondy. I cenou jsem na tom byl lépe,jak u replik.
Vydržel to nejen píst,ale i vše okolo. Měnili jsme píst 3x a vše bylo o.k.
Před rokem a něco jsme ji prodali a borcovi to dodnes taky frčí. Kluk závody nejezdí,ale čočku jí dával slušnou..

Jak na píst ?

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2013 v 15:14 | Nahoru | #26
V manuálu jsou napsaný všechny motomenty.Já od doby co sem sthnul 4 závity ve válci (právě při výměně pístu)uthahuju všechny šrouby jedině momenťákem.Ten motor je dost měká slitina a stčí to truchu přehnat a je po závitu.

Jak na píst ?

12.2.2013 v 15:17 | Nahoru | #27
jojo už se mi tak podařilo Budu si muset nějákej obstarat . Už jsem našel v manualu má to být utažený na 25 nm .. Jak je to s těma značkama Prox je podstatně levnější ale Vertex je možná kvalitnější ale nevím proto se ptám , co vy na to?

Jak na píst ?

12.2.2013 v 15:17 | Nahoru | #28
Já jsem právě jezdil vertex a u toho mi po 20 hodinách bezdůvodně vyletěla segrovka z pístního čepu.Tak jsem skusil levnější píst a častějš ho měnit a zatim se to osvěčilo.A když najedu na tej mitace něco přes tich 20 tak se mi zdá že už to nejede jako to jelo.

Jak na píst ?

12.2.2013 v 15:18 | Nahoru | #29
Jakej šroub myslíš utaženej 25 Nm.Snad ne ten co drží hlavu na válci.

Jak na píst ?

12.2.2013 v 15:20 | Nahoru | #30
Jo Mitaka to dělá z nějáký slitiny hliníku co jsem vyčetl a i ta cena odpovídá těm 20 MTH.. Tak to vidím na Prox je to taky dobrá značka a a cena není tak krvelačná..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
STK Suzuki RM 125 antoniinz 6 29.4.2024 v 20:21 krokoš
Nestartuje, střílí do výfuku, do sá... Suzuki RM 125 Kordas33 4 14.4.2024 v 18:31 Kordas33
Šoupátko mikuni RM 125 Suzuki RM 125 Kordas33 12 11.3.2024 v 17:27 Kordas33
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Zadní tlumič showa Suzuki RM 125 Kordas33 7 26.3.2023 v 10:08 kakasek


TOPlist