globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otevření Suzuki GS500E na plný výkon
Zdravím všechny,

můžete mi prosím někdo poradit jak otevřít suzuki GS 500E z roku 2007 na plý výkon?

Mockrát díky

Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 08:59 | Nahoru | #1
Dej to nekomu, kdo tomu rozumi a umi to i spravne naladit.

Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 09:02 | Nahoru | #2
http://www.motorkari...&fid=5&pgr=1

Tu je cele forum, tam najdes kopec rád. Ale ako píše JR.. Najlepsie to je dat niekomu kto ma skusenosti...

1 reakcí na tento příspěvek Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 09:07 | Nahoru | #3
Pokud se nemýlím, tak u GS tohodle roku je to investice cca 5tis pokud to teda nebude i o výměně ŘJ....

(reakce na) Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 09:16 | Nahoru | #4

Blesk90 píše: Pokud se nemýlím, tak u GS tohodle roku je to investice cca 5tis pokud to teda nebude i o výměně ŘJ....

myslíš že to je stříkačka?...když píšeš ecu

Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 10:01 | Nahoru | #5
Rok 07? Řkl bych, že ano. Ale i kdyby karbec, na Banditovi 05 se musí vyměnit i jednotka a je to taky karbec...

Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 10:23 | Nahoru | #6
tohle se resi vetsima tryskama, ted to mas na 25kw? tryskama to otevres na 33kw

Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 11:15 | Nahoru | #7
rekl bych, ze je to uplne stejne resene jako u starych rocniku. Tedy dve dirky v soupatku, ktere se musi dobre zalepit + vetsi trysky.. takze to na moc nevyjde

1 reakcí na tento příspěvek Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 12:03 | Nahoru | #8
Rěší se to pouze výměnou šoupátek v karburátoru, který stojí v SUZUCE cca 3000Kč.
Trysky a ŘJ ti budou k hovnu.

(reakce na) Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 13:09 | Nahoru | #9

magorvkleci.com píše: Rěší se to pouze výměnou šoupátek v karburátoru, který stojí v SUZUCE cca 3000Kč.
Trysky a ŘJ ti budou k hovnu.


Ja myslim ze staly vic okolo 5ti, ale mozna jdou ceny dolu. Kazdopadne se daji zalepit + pretryskovat karbece.

1 reakcí na tento příspěvek Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 13:25 | Nahoru | #10
Zalepování výřezů v šoupátkách nedoporučuju. Už jsem se setkal s dost exempláři, které neměly výkon, jely s bídou 130km/h a spotřeba nešla dostat pod 4.5l/100km. A bylo to právě upadlým zalepením. Správně odškrcená a seřízená GS500 jede v pohodě 170km/h a při klidné jízdě jde dostat spotřeba i na 3.5l/100km, při svižnější, sportovní jízdě stylem brzda-plyn zprvidla spotřeba nepřesáhne 5l/100km.
Investice do "neškrcených" šoupáteck není zase tak závratná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 14:59 | Nahoru | #11

J.M.K. píše: Zalepování výřezů v šoupátkách nedoporučuju. Už jsem se setkal s dost exempláři, které neměly výkon, jely s bídou 130km/h a spotřeba nešla dostat pod 4.5l/100km. A bylo to právě upadlým zalepením. Správně odškrcená a seřízená GS500 jede v pohodě 170km/h a při klidné jízdě jde dostat spotřeba i na 3.5l/100km, při svižnější, sportovní jízdě stylem brzda-plyn zprvidla spotřeba nepřesáhne 5l/100km.
Investice do "neškrcených" šoupáteck není zase tak závratná.



No jenomze musis sehnat bud jety a nebo je vymenit s nekym kdo chce skrtit. Novy jsou desne drahy (na motorku, ktera se bude dneska prodavat okolo 30ti) ALe je fakt ze cely jety karbece by mohly byt tak za litr, takze asi mas pravdu.

(reakce na) Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 20:08 | Nahoru | #12
gugo> A nebo rovnou celé karbce z neškrcené mašiny... vidíš, to mě ani netrklo.

Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 21:50 | Nahoru | #13
Já jí mám odškrcenou s kitem dynojet, sport vzduch filtr a laďákem a jede mi přes 180km/h..

Otevření Suzuki GS500E na plný výkon

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2013 v 23:18 | Nahoru | #14
TC-Def > Měl jsem r. 2003, bez známek škrcení a zásahů na karbcích, po druhém majiteli (prvním byl jeho otec), měla nerezový "laďák" Yoshimura Rs-3 a akcelerace výborná, udávaných 175/km/h by určitě přesáhla (netroufl jsem si tehdy víc než 155km/h, jelikož v "polotevřeném" kokosu s odklápěcím štítem by mi to urvalo hlavu). Zvuk jako litrový SS a spotřeba při klidné jízdě 3.5l/100km.
Pak jsem pár let na to měl r. 1994, docela vránu dotaženou z Němec, evidentně po lehké havárii a ta jela s bídou 135km/h, nad 110 už moc nezrychlovala a spotřeba nešla dostat pod 4.5l/100km. A podle papírů byla původně škrcená na 34k a pak otevřená. Takže se stoprocentně muselo jednat o ten případ upadlého zalepení výřezů v šoupátkách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist