![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Setkal se s tím někdo z vás?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
nebo tim dekompresorem. Ale když už to opravdu nešlo převalit tak sem nasednul dal za dva a drcnul sem do motorky stačí opravdu malinko písty se pohnou vyřadim a v poho nastartuju.
Ale jak říkám možná je to baterkou,koncem sezony už nestíhala vůbec takže z jara bude nová a uvidim jestli se to bude opakovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Dekompresor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Neni pravda že musíš klíček vrátit do nulové polohy ,dekompresor spíná pořád dál dokud nenastartuješ.
Stačí sundat kryt a vyzkoušet to ,krásně to uvidíš.
Jěště něco-vyhodil sem NGK a namontoval DENSO trochu se pohrál s bohatostí a rozdíl v zátahu od spodu je opravdu zřetelný.
Toť moje postřehy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Co se svíček týká, tak na ty já jsem hrozný prase. Mají natočíno 35000 km a pořád to chytá, jede a podle mě i táhne velmi slušně. Tak se uklidňuji, že tam mám třeba iridiový i když jsem je ještě ani neviděl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)