Téma: Dekompresor
 
30.1.2013 v 12:34
Trochu mě zlobí dekompresor. Pravda, už asi 5 let . Studenou motorku natočim vždycky na poprvé. Pak se třeba s ohřátou přiřítim k pumpě, natankuju, zaplatim a popojedu stranou na cígo, kafe ... No a když se parta rozhodne odjet(řekněme po 30ti minutách), můj Wilík si občas postaví hlavu a ne a ne nastartovat. Startér není schopnej převalit písty přes horní úvrať. Baterka je cajk. Soudim, že nesepne dekompresor, nebo sepnout z nějakýho důvodu nemůže ... prostě nevim. Zatim to ještě nikdy nebylo tak akutní, abych se tím musel vážně zabývat, ale chystám se na to už dlouhou dobu, tak kdyby někdo věděl po čem jít...
Setkal se s tím někdo z vás?

Dekompresor

30.1.2013 v 17:10 | Nahoru | #1
Jo mívám někdy stejný problém,ale nevim jestli je to baterkou bo ji mam už 6let
nebo tim dekompresorem. Ale když už to opravdu nešlo převalit tak sem nasednul dal za dva a drcnul sem do motorky stačí opravdu malinko písty se pohnou vyřadim a v poho nastartuju.
Ale jak říkám možná je to baterkou,koncem sezony už nestíhala vůbec takže z jara bude nová a uvidim jestli se to bude opakovat

Dekompresor

30.1.2013 v 20:02 | Nahoru | #2
Já mam stejný problém, taky to řeším kopnutím 3 trochu cuknem a pak to jede bez problému.

Dekompresor

31.1.2013 v 13:08 | Nahoru | #3
Hned jsem klidnější, že v tom nejsem sám

Už jste to zkoušeli nějak léčit, nebo se v tom vrtali?

Dekompresor

4.2.2013 v 19:20 | Nahoru | #4
Ahoj, vždycky jsem nastartoval, ale je pravda, že jsem se s tím taky párkrát setkal. No a když jsem vyměnil baterku za novou, tak si nějak nemohu vzpomenou, jestli to dělalo taky.

1 reakcí na tento příspěvek Dekompresor

6.2.2013 v 12:43 | Nahoru | #5
Tak jak jsem zjisti, opravdu v tom nejsem sám. Tenhle problém má s Wildou kde kdo. Také jsem zjistil, že dekompresor je při startování funkčí pouze při první otáčce motoru. Někdo jak se píše výše to řeší postrkem motoru přes kvalt, údajně by mělo pomoci vypnutí klíčku do nulové polohy. To ale zkusím až na jaře

(reakce na) Dekompresor

6.2.2013 v 22:55 | Nahoru | #6

Dekompresor

7.2.2013 v 09:09 | Nahoru | #7
No jo no, co naděláš? Shánim info kde se dá

Dekompresor

16.7.2013 v 20:38 | Nahoru | #8
Mašer.> Tak sem se v tom dnes trochu vrtal a zjistil sem že dekomresor je seplý po celou dobu co držíš tlačítko startéru nehledě na to kolikrát se motor otočí.
Neni pravda že musíš klíček vrátit do nulové polohy ,dekompresor spíná pořád dál dokud nenastartuješ.
Stačí sundat kryt a vyzkoušet to ,krásně to uvidíš.
Jěště něco-vyhodil sem NGK a namontoval DENSO trochu se pohrál s bohatostí a rozdíl v zátahu od spodu je opravdu zřetelný.
Toť moje postřehy

Dekompresor

17.7.2013 v 08:20 | Nahoru | #9
Tvůj výzkum je jistě chvályhodný , ale já to zatím moc neřešim. Jednak mě to ještě nikde nikdy nenechalo a hlavně jsem na to línej Prakticky bych se tomu asi musel věnovat celej den: oddeklovat součásti dekompresoru a pak začít jezdit a zkoušet kdy to nenastartuje a v ten moment hledat co je špatně. A to se mi zatím opravdu nechce. Nicméně je to zrovna vhodné téma na sobotní setkání
Co se svíček týká, tak na ty já jsem hrozný prase. Mají natočíno 35000 km a pořád to chytá, jede a podle mě i táhne velmi slušně. Tak se uklidňuji, že tam mám třeba iridiový i když jsem je ještě ani neviděl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist