Zadruhe si nejsem jistej jak to nalakovat. je na tom asi este puvodni lak, nebo spis zbytek. Mam v planu cernej komaxit, ale ted jsem neco cetl o eloxu, bohuzel o tom nic nevim tak nevim zda by to vubec bylo vhodne.
Díky za rady.
Jde o CBR 600 f2 rv 1993.
1 reakcí na tento příspěvek Lakování brýlí
1 reakcí na tento příspěvek Lakování brýlí
1 reakcí na tento příspěvek Lakování brýlí
Nejak to preci jit sundat musi ne sakra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování brýlí
1 reakcí na tento příspěvek Lakování brýlí
Putos píše: Problem je, ze jediny kde jsem to u nas sehnal, mely sadu za 300. Rikam si zbytecny na 4 sroubky. Nechal jsem si objednat to co jsem chtel, nakonec za 130 kc ,prijdu domu a zjistim ze je to uplne jina velikost. Jde mi tedy o spravnou velikost toho bitu. Nakonec stejne skoncim u ty sady za 300
tak to zmer posuvkou/pravitkem a porovnej velikost v nakym katalogu spojovociho materialu na netu...
napr.:
Naposledy editováno 26.01.2013 18:14:42
1 reakcí na tento příspěvek Lakování brýlí
Co si myslite o tom lakovani? Komaxit, elox, nebo neco jinyho.
2 reakcí na tento příspěvek Lakování brýlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování brýlí
gorkin píše: Putos> dyť to je obyč. torx šroub kde je problém ???
ne u každý motorky
Naposledy editováno 26.01.2013 23:58:19
gugo píše: Ty srouby jsou obvykle trhaci, takze hlavu maj uz urvanou (z bezpecnostnich duvodu) A jeslti je tam ten kdo spinacku pridelaval nechal, tak je dost velka pravdepodobnost ze je urves.
přesně tak, mě se povedlo za ty zbytky co zůstali po ustřihnutí hlavy vzít tenkýma kleštěma a povolit to...
jinak teda samo priprava pro elox je narocnejsi, cim lepsi povrch pred eloxem, tim lepsi po nem, tzn nejlepe vylestit do zrcadla
jinak jo, ty srouby jsou u tech spinacek ruzny, trhaci, s hlavou s drazkama s vybehem, jdou jen utahovat/pri povoleni sroubovak vyjizdi z drazky... odvrtat to jde ale vzdy
Naposledy editováno 27.01.2013 09:46:47