bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyfuk-laďák na Betku
20.1.2013 v 19:18
Uvažuju o koupi laďáku na betku ma s nim nekdo zkušenost třeba i na jiné motorce? http://multimoto.cz...-90ccm-bord%EF%BF%BD co si o tom mys?líte

Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 19:28 | Nahoru | #1
Když to nejede, tak ať to alespoň řve

Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 19:29 | Nahoru | #2
výsledek.... alespon pět koní ve špičce!!

Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 19:51 | Nahoru | #3
Tak s motorem jsem zatím nehnul jeden den sem na tom udělal100 km druhý den zpátky taky 100 a od té doby to je pořádně zajete a 80 na rovince pohoda jen ejestli by mi to třeba nepřidalo trochu výkon t.o by mi bohat stačilo

Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 19:59 | Nahoru | #4
Za 200km zajetý 4 takt?

Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 20:03 | Nahoru | #5
nepřidá ti to vůbec nic!! ...jenom schudneš o 1350 Kč
ještě sem zapomněl + poštovný

Naposledy editováno 20.01.2013 20:06:08

Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 20:04 | Nahoru | #6
No ty bláho, to je snad zase nějaká provokace ne?

Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 20:07 | Nahoru | #7
kamarád si tu čínskou pomstu taky koupil ( myslím tu betku) a hned si k ní koupil nějaký čínský laďák.... řvalo to nejelo to a hlavně po měsící ho vyhodil a dal tam původní pač se mu ta jeho chlouba rozpadla kašli na to jsou to vyhozené prachy

Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 20:11 | Nahoru | #8
Přesně v týhle situaci nabývá na významu pořekadlo (a netýká se jenom majitelů H-D) že z osla ani zlatým sedlem koně neuděláš

Naposledy editováno 20.01.2013 20:11:26

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 20:26 | Nahoru | #9
když už, tak k tomu dej i kit na 75ccm,větší karb. pak to bude znát....ale stojí to prachy.

1 reakcí na tento příspěvek Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 20:27 | Nahoru | #10
Chápu když si to koupěj dědové na ježdění k rybám nebo bábušky do obchoda, lepší než to elektro kolo, ale nechápu jak kluk v 16, obklopenej internetem, možnostma udělá takovej krok do propasti a zakoupí takovou ludru....

(reakce na) Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 20:35 | Nahoru | #11

FrankySS píše: Chápu když si to koupěj dědové na ježdění k rybám nebo bábušky do obchoda, lepší než to elektro kolo, ale nechápu jak kluk v 16, obklopenej internetem, možnostma udělá takovej krok do propasti a zakoupí takovou ludru....


já mám tento stroj taky, a to žádný dědek nejsem... mám přes 1000 a stále to není zajeté...

(reakce na) Vyfuk-laďák na Betku

20.1.2013 v 22:59 | Nahoru | #12

callowsick píše: když už, tak k tomu dej i kit na 75ccm,větší karb. pak to bude znát....ale stojí to prachy.



Tak,tak jediná smysluplná úprava je kit
jede to o poznání líp ,výfuk nic neřeší,škoda peněz

Vyfuk-laďák na Betku

21.1.2013 v 22:03 | Nahoru | #13
Tento výfuk není na monkey motor, kterým Betka disponuje. Naroubovat tam tento výfuk bude velmi obtížné a navíc ti to stejně nebude těsnit.
Pokud na to chceš jinej výfuk, tak hledej výfuk na pitbike, který mají stejný motor. Pokud chceš aby to jelo, tak pořiď motor na pitbike 125cc a máš to.

Vyfuk-laďák na Betku

9.2.2013 v 20:02 | Nahoru | #14
tak s tou betkou -mám tam 82ccm hlavu a do kopce předjedu skůtr 50ccm, mám najeto 7500km do práce a v pohodě...

Vyfuk-laďák na Betku

13.2.2023 v 11:45 | Nahoru | #15
Odpoved na 10 let starou diskusi, kdyby to nekdo nahodou jeste resil.
Betka ma opravdu spatny vyfuk, maly prurez trubky. Cili dotaz neni mimo misu.
Bohuzel, problem nema jednoduche reseni.
Pokud tunime Betku opravdu "solidne", tzn zadny levny 75 ccm kit, kde je jen vetsi pist a hlava, coz vam akorat zpusobi nevyvazenost na klice a vibrace, ale zmena celeho motoru na specifikaci 110 ccm (7HP), kde se meni klika, valec pist retez a hlava (spodek zustava, protoze Lifan 50, 75 a 110 je ten samy motor, ale zdvih na 50ce a75 ce je 41,5 a na 110 je 49,5) tak seriovy vyfuk uz nestaci.
Vyfuk z pitbiku ma uplne jiny tvar kolena a jde vrchem, takze nelze pouzit.
Na original vyfuku jsem nameril vnitrni prumer vyfuku 20mm, coz by teoreticky mohlo stacit na 50ce a 75ce mnotoru, ale kvalita je hrozna, vnitrni povrch drsny, ostre hrany, nezvladnute ohyby atd..

Kdyz se podivate zevnitr hlavy (ktera je pro objem 50-110 velice podobna a lisi se jen prumerem a tvarem obrobeni spalovaci komory), tak zjistite prumer ventilu sani 23mm a ventilu vyfuku 20mm.

Z toho vyplyva, ze prumer sani skrz karburator az do filtru nesmi byt nikde mensi nez cca 22 mm a u vyfukoveho kanalu minimalne 20 mm pricemz vice je lepe.

Prosel jsem toho kvanta a jako nejlepsi alternativa v pomeru cena/vykon se mi jevi seriovy vyfuk z 50ky choppera Kinroad XT50 Regal Raptor 50 ccm
za nejakych 1500 Kc
(odkaz zde, aniz bych nekomu delal reklamu)
https://www.monkeypo...6048/Products/ZC8003

Hlavni pridana hodnota je mnohem lepsi zpracovani nez u original Betky (take hladsi vnitrni steny a pozvolne rozsirujici se profil), vetsi vnitrni prumer (kolem 24 mm u motoru), je tam ale nevyhoda je, ze je treba vyrobit drzak vyfuku, ale neni to zase az tak velka veda.

Kazdopadne nelze cekat zadny zazrak, jestli to prida pul kone, tak to je moc, spise pomuze vylestit saci kanal (hlava a koleno sani musi plynule navazovat) a udelat portovani hlavy.
V teto uprave budete mit se 110 ccm kitem asi 7,5 HP a maximalku kolem 80-85 km/h
Pro hardcore tunery existuje teoreticky moznost dat na 110 ccm valec 125 ccm hlavu, kde je prumer ventilu sani/ vyfuk 27 a 23 mm za nejakych 2500 Kc a kdyby to porad nestacilo, tak jeste zavodni vacku a jsme nekde na 3000 Kc .
Opet aniz bych nekomu delal reklamu, tak zde
https://www.monkeypo...916048/Products/1493

Ovsem tady uz bude treba zajistit prumer sani aspon 26 mm, vcetne vetsiho karburatoru a cele to odladit, navic si nemyslim, ze 125 ccm hlava pujde na 110 valec bez uprav, nebude pravdepodobne sedet jeden otvor pro svornik a tez je potreba ohlidat si tvar mazaciho kanalu,muze byt kulaty nebo ovalny.
Nezkousel jsem to, podle tvaru tesneni lze cekat rozdily v radech milimetru, coz by melo jit upravit bez vareni a obrabeni...
U teto upravy by se Betka teoreticky mohla dostat nekam na vykon 8-9HP, coz je asi maximum, kolik bych si dovolil na ten motor naladit, s ohledem na spodek, spojku a prevodovku. Pocitejte, ze zivotnost motoru bude asi tak polovicni a maximalka bude jen lehce pres 90 km/h.
Kdyby to nahodou jeste nestacilo, tak vysokokompresni pist 52,4 a vymena ojnice, protoze vam stopro nebude sedet prumer pistniho cepu (nebo to vyvlozkovat v oku ojnice). Co jsem se dival, tak ty tuning pisty mivaji cep 12mm a ojnice ma 13 mm, nezkousel jsem, takze bez zaruky.
To uz ale bude chtit chladic oleje a asi i vysokooktanovy benzin, nebo hodne kvalitni vstrikovani a pohrat si s mapami. Tady bych cekal vykon pres 10 HP a maximalku kolem 100 - 105 km/h po rovine dle GPS, coz uz je totalni ulet (vzhledem k podvozku, brzdam a vubec vsemu okolo). Zivotnost takovedho motoru bych videl asi tak v radu desitek az stovek hodin. Spise to nekde prdne, nejspise na ojnici anebo klice anebo vam shori spojka...

Pokud jste ovsem naprosti blazni a chcete tam dat zcela jiny motor, tak fantazii se meze nekladou, osobne bych se nezdrzoval se 150kou a flakl tam rovnou 190ku zongshen s 17 HP, akorat nevim, jak pak budete presvedcovat policajty, ze jste jeli 130 km/h na necem, co ma v technicaku 45 km/h a jak se na to budou tvarit na technicke, kdyz ten motor je o nejakych deset cm vetsi na vsecky stany a bubla to na volnobehu skoro jako Haryk....

Naposledy editováno 13.02.2023 13:47:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Betka - seřízení volnoběhu Motoscoot Jawa Betka dědek56 2 31.3.2024 v 19:55 dědek56
Jawa Betka - řazení Motoscoot Jawa Betka antoniinz 14 27.1.2024 v 21:25 FiffiQ
Zapojení novych bubíků na starší mo... Motoscoot Jawa Betka beg 8 1.11.2023 v 20:48 automotomaniak
Jawa Betka 50 - nestartuje Motoscoot Jawa Betka cegy158 3 23.8.2023 v 23:28 Vítězslav_Máří
Betka má vysokou spotřebu [1, 2] Motoscoot Jawa Betka pimil 31 23.6.2023 v 14:30 Duke1


TOPlist