globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki RM-Z 450 po 100Mth
mám suzuku rok 2008 (motor ten novější 2009- opraven problém s elektrikou..nepraskaj kartery) a koupil jsem to od veterána co jezdil závody. motorka v perfektním stavu, nic neklepe žádná home prasárna a dokonce za 53 000 kč. podle nejmenovaného servisu je moto zralá na nový píst klikovku a já nevím co ještě, a že budu mít na 2 sezóny klid. cena by byla zřejmě těsně nad 15 000 Kč a za hodinu chtěj 250 kč. což jde. ale myslíte si má to cenu tam dávat? na kontrole mi řeknou chce to vyměnit jen z principu že pro ně je lepší udělat mi GO. budou mít kšeft. jak na to jít, abych z nich dostal pravdu? myslím si že moto běží dost luksusně (okolo 90 mth měněn píst) ventily neklapaj, chytá a jede dost dobře. ale říká se před smrtí jede nejlépe. co Vaše poznatky a názory na servis? díky za pomoc jsem začátečník co se týče servisu 4T.
díky











Předchozí
1 2 3
Následující

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 13:51 | Nahoru | #1
Něco podobnýho taky řeším, nechci aby mně tam vyměnili skoro všechno jen podle MTH. Ale chci aby to přeměřili a co ještě je v toleranci, tak at tam nechají. To stejný s dílama, nechci aby tam naprali orig. díly za X tisích, ale chci díly z druhovýroby, který jsou mnohdy levnější a stejně kvalitní.
Hold to chce si buď dělat sám, mít nějakýho známýho servisáka a nebo si najít rozumnej servis, kde se s nima dá domluvit.
Jenže zas pak se ti na tom něco vysere a budeš to svádět na ně.

Naposledy editováno 12.01.2013 13:53:11

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:06 | Nahoru | #2
Nic neměň, čekej až se to vysype

(reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:10 | Nahoru | #3

c.j. píše: Nic neměň, čekej až se to vysype



Pak se z toho poseres

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:11 | Nahoru | #4
a pak to bude stát 35 a víc nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:15 | Nahoru | #5
Kamoš koupil WRko 09, vypadlo na dobrej stav, krásně jezdilo, ale pak začala blbě startovat. Tak se dala známýmu servisákovi a ten řekl, že to vidí tak na 45tis Hold majitel byl strašný prase, servisákovi se to ani nechtelo opravovat, prej to je na novej motor

Naposledy editováno 12.01.2013 14:16:09

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:17 | Nahoru | #6
nééééé tohle nesmí bejt můj případ
takže raději servis a doufat v dobou práci ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:18 | Nahoru | #7
ThomasCZ> klasika...to jsou ty DRZAKY kdy jeden na nic nesahne a jak drzi a druhemu se to rozpadne po chvilce a uplne vse...Tady normal.

fistron - urco by to nejakej serv chtelo jinak pak ano to bude stat min jednou tolik.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:19 | Nahoru | #8
email ze servisu:
při těchto najetých MTH je 450 4T zralá na výměnu ojnice ,ložisek na kliku , rozvodového řetízku , pístu a kontrolu popřípadě výměnu ventilů , samozřejmě těsnění motoru a gufera motoru

je lepší udělat generálku teď v zimě a mít jistotu že je motor ok a můžete v pohodě najet 2 sezóny ,nežli aby se vám motor kousl v sezóně a navíc oprava by byla mnohem dražší než když se udělá preventivní výměna

jinak účtujeme 250 kč/h a cenovky dílů bych vám zdělil po demontáži až by se vidělo jakém stavu je motor

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:22 | Nahoru | #9
já bych rád vydržel do května a pak servis... jen doufat. nechtat to na konec 2 semestru kdy moc času nebude na ježdění... nevím no

(reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:23 | Nahoru | #10
fistron> mas serv manual a jestli ten pred tebou na to ani nesahl tak aspon ten zaklad ventily urcou zabrousit sedla to co jsi pisl by to chtelo okouknout.
Mas tu ale vice kluku co to maji taky by ti rekli presne co a jak.
Jinak ti to pisli docela rozumne

(reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:24 | Nahoru | #11
z-x-r> No tím to nebylo, spíš ten majitel se v tom nepředstavitelně vrtal a snažil se to strašně vylepšovat a vyhánět do vysokých výkonů.

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:24 | Nahoru | #12
ale jak tak vidím investice se zřejmě vyplatí. pokud budu měnit olej po 5 mth, pravidelně motorku mýt apod. vydrží 2 sezony ? resp 100 mth? (jen kontrola ventilů po 30 mth...)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:25 | Nahoru | #13
moc to hrotite

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:26 | Nahoru | #14
dostal sem jen moto bez manuálu jen s papírem že byl vyměněn řetěz, píst olej a podobné věci podepsány s razítkem z suzuki. ten píst někde u 90 mth.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:28 | Nahoru | #15
Když nebudeš extra střelec, tak se toho neboj. Na ventili stačí během sezony parkrát mrknout, nic složitýho. A každou zimu to dat na kontrolu motoru, tak to dělám já. A stejně většinou min. 2 roky měnit nic nebudeš. Teda já se bavím o WR 450F, což je trošku rozdíl než RM-Z 450, ale bude to podobně.

Ale doporučuji ti to tedka v zimě někam hodit, at máš pak krásnej a klidnej pocit v nadcházející sezóně

Naposledy editováno 12.01.2013 14:30:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:28 | Nahoru | #16
garp> jsem student, věř tomu že koupit si za 53000 motorku bylo pro mě velikým rozhodováním. a platit 35 za opravu když si jezdím zatím seznamování s motorkou polňačky, pole a lehký terén a díky neznalosti se mi nechce o ty prachy přijít
proto hledám radu

(reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:34 | Nahoru | #17
ThomasCZ> srovnavat WR450 etalon vydrze a RMZ450 presneho opaku opravdu NEJDE.
Srovnavas MEdaka - Dacie
Kdyby ten predchozi majitel co to koupil tvuj kamos trochu delal servis nestalo se mu to.
Vykon sam o sobe kolik ho zvedl? daval spesk bigbore kit ci vacky..jinak zvedne hovno vice vykonu.Max na to sral jak vecina.

fistron - Mel si se zeptat bejvaleho majitele co daval za olej a po kolika ho menil

(reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:36 | Nahoru | #18
fistron> no tak to jsis koupil blbou motorku.. Proč krosku, která prostě takové servisní intervaly má? Ještě jsem se teda ani nedočetl kolik od té výměny pístu má najato? Kolik má tedy najeto celkově? chápu správnmě, že v 90MTH měněn píst, teď má dalších 100, takže celkově 190MTH?

A to v profilu myslíš vážně? "Vybíráno z těchto modelů: Suzuki RM 250 – a proč jsem nekoupil? doufal sem že udržba 4t bude jednodušší :D"

Naposledy editováno 12.01.2013 14:37:49

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:37 | Nahoru | #19
dával tento: Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50
a po 5 mth poctivě měnil.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:39 | Nahoru | #20
profil neber vážně... udržba blbě řečeno... spíš to že nemusim brát sebou olej do nádrže. tosem bral jako plus.. a i to že to má lepší zvuk a průběh výkonu. moto má teď 103 mth a píst v 85 až 90 mth.

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:43 | Nahoru | #21
Nechci rypat ,ale mozna si mohl jit do jiny masiny , na polnacky a lehkej teren. Myslim ze by ti stacilo I nejaky endurko, kde by si mel servis za par kacek. Kdyz mas ostrou masinu,tak musis pocitat s tim ze to bude neco stat.. hod to na inzerat a naber enduro a mas pokoj. Nebo proste delej servis jakej je treba , jinak ti to bude stat jeste vic.

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:44 | Nahoru | #22
Jenže nikdo neví, kdy tam dal počítadlo MTH Nepodceňoval bych to, rozhodně se to vyplatí hodit jen na čučku a pak mít klid a jen jezdit.

(reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:44 | Nahoru | #23
fistron> to chapu taky nerad prichazim zbytecne o penize

kdyby ten servisak vedel kolik najelo na pist moje WRko asi by ho trefilo

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:45 | Nahoru | #24
seznamuju se s motorkou. už máme naplánováno trať. čína 250 ka nestačila. nebál bych se že bych nevyužil výkon a kvality stroje jen se ptám na názor. vypadá to že stejně pojezdím 2 mth a dám do servisu.. ať mám klid

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:46 | Nahoru | #25
Tak pokud byl píst měněn přes cca 15ti motohodinama, tak je absolutní nesmysl do motoru teď lézt. Předpokládám, že kdyby bylo něco s ojnici, tak by to udělali už před tím, ale v 90MTH sahat na ojnici je taky nesmysl. Takže max. nech seřídit ventily a kontrolu motoru bych udělal až v 200MTH, to musí vydržet.. A to si myslím se bude měnit jen píst, ojnice i ložiska podle mě vydrží i na krosce při hobby použití 300-400MTH, tedy minimálně polovinu co u endur.

Naposledy editováno 12.01.2013 14:47:15

(reakce na) Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:48 | Nahoru | #26
fistron> jak jde motor zvuk hlavne? kamos ma rmz450 11ku od novoty a motor sam o sobe se chova luxusne jak ostre enduro...kolik se mu prida tak jde od spoda krasne sametove a jak mu vrkes urve ti hnaty .Tedy RMZ jako enduro neni uplne spatne...bohuzel ta udrzba je o dost narocnejsi castejsi. ma ted asi 40mth a uz mu zacina motor pomale hroutit. Zajimalo by me po tvojich 100mth jak jde. A ta kamos jezdi jen pole.
Rikal take ze se bude snazit to do 100ky nechat vydrzet a pak to da jinemu at si opravi.
Mel i rmz250 najeto 150H bez sahnuti a ten po nem komplet go pac vse odjete a motor uz sel blbe a nedrzel dobre volnobeh ale jeste jela.

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:54 | Nahoru | #27
to je presne ono, clovek nabere nejakou masinu po nejakym "prasakovi" a pak v tom necha dalsich 30 litru za opravu.. s timahle masinama je to asi o stesti, bo ja nevim

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

Skvělá odpověď, děkuji! 12.1.2013 v 14:54 | Nahoru | #28
Servis chce jen vydělat fakt to neměň, už 450 to vydrží o dost víc než je napsané v manuálu. Jinak motorka moc pěkná ale na GO se vykašli, po sezoně bych to dal zkontrolovat ale teď určitě ještě ne.

edit: a nechci tě urazit ale myslím ,že když píšeš že teprve plánuješ trať tak výkon a kvality motorky zatím určitě nevyužíváš

Naposledy editováno 12.01.2013 14:56:11

Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 14:58 | Nahoru | #29
Tak GO je blbost dělat, ale nechat někoho mrknout do motoru není špatný, at ví na čem je. Jsme v České Republice, kde se nedá nikomu nic věřit a hlavně s motorkama, autama apod se tady šmelí a každej ti toho nakecá.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM-Z 450 po 100Mth

12.1.2013 v 15:21 | Nahoru | #30
Předpokládám, že nejsi nějakej extra střelec a plnej plyn dáš tak maximálně na stojánku (bez urážky), tudíž bych se nějakej utrženej ojnice asi nebál, ale pro klid duše bych to stejně nechal zkontrolovat. Změřit válec s pístem, kouknout na ventily... když bude všechno v pohodě, tak budeš klidně jezdit, když ne, předejdeš fatální poruše. Do servisu bych to ale osobně nedal. Najdi si někoho šikovnýho z okolí, nebo motor nalož do auta a přivez klidně k nám. Je tu pár lidí, co se v tom vyznaj a dá se na ně spolehnout. Stejně je zima a ten tejden bez motorky (v dobrým případě) přežiješ.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 borec638 6 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 davidsur 4 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 borec638 7 1.1.2024 v 16:12 borec638
Suzuki RM-Z 450 Suzuki RM-Z450 martin323 1 12.8.2023 v 23:10 assassin
Nastavení předpětí tlumičů Showa Suzuki RM-Z450 davidsur 6 25.7.2023 v 17:25 DrDNA01


TOPlist