2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: drippera> nemyslím si, jako kluci, že je to křečí v rukách.
Ty dva rámy a hlavy SF vs. Monster jsou jak Jeckyl a Hyde. S4RS ko je absolutně neposedný...neustále se tomu klepou řídítka ... ta motorka se musí neustále řídit - nemůžeš to pustit, nejde to... u dvouventilu možná, ale s těma 130-140bHP je to prostě jiný. Je to nestabilní dělová koule. Proti tomu jede SF jako po kolejích ... není to rukama, hoši...fakt ne.
Jo. To bude pravda. SF jezdil jako po kolejích.
Petarda taky říkal něco o správným nastavovaní podvozku, spíš než kupování tlumičů řízení atp.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
a že se občas někde lehce řídítka rozkmitnou moc nevadí, není to tak vážný že by hrozil nějaký tankslapper a volné řízení je základ, jde pak všechno líp
každopádně tlumič řízení by pomohl, ale já ho nechcu, bo na všecky fičůry jebu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Jo a zapomněl jsem poprosit sejráče, Franka82 a strakoňa, aby se zdrželi svjech komentářů.
Vod nich radu vážně nepočebuju...
Najednou...
Tak pro všechny kromě Drippery dávám svůj názor. Drippera nechť to radši ani nečte, ať tu nemáme zase dusno . Základ je neplést si řidítka s držítkama, zkontrolovat nastavení podvozku (což v tomhle případě asi nebude příčina), uvědomit si na čem sedím (naked a ne SS) a pak zvažovat tlumič řízení. Je třeba si ale uvědomit, že tlumič je Ohlins, je zlatý, přidává 8 bodů k respektu a může to být zajímavé téma na začátek hovoru s teenagery před školou nebo blonďatým bimbem. .
Jen tak na okraj, mě občasné kmitnutí řidítek nevadí a naopak vím, že jsem udělal něco špatně a je to pro mě svým způsobem zdvižený prst. Je ale pravda, že může zabránit držkopádu, takže mi občas taky vrtá hlavou jeho pořízení...
a že se občas někde lehce řídítka rozkmitnou moc nevadí, není to tak vážný že by hrozil nějaký tankslapper a volné řízení je základ, jde pak všechno líp
tohle je přesně ono... je blbost z Monstera dělat silničku, ono ta vlastnost neposednosti se pak na silnicích na Korsice, nebo v Itálii móóc hodí.
A pokud si někdy na dvouventilu zakmitaj řídítka, představ si co s tím dělá těch 40HP navíc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Jo. To bude pravda. SF jezdil jako po kolejích.
Petarda taky říkal něco o správným nastavovaní podvozku, spíš než kupování tlumičů řízení atp.
A dává to zaďáky? .)
Frennky píše: Šak taky Zajoch je mladej nevybouřenej kluk jako buk .
Taky už mě to něco stálo A stejně nejsem bůhvíjakej pilot
Jak píše většina, tlumič zatím neřeš, zkus si zvyknout a hlavně se s tím neper, motorka si to pobere a vstřebá, když se to budeš snažit korigovat, skončíš takhle
Lazyfucker píše: mě se 9ka (s vydechlým dvouventilem) zklidnila po výměně předních pružin a hustšího oleje, do zadku jsem významně nerýpal, zdá se, že je na standardu a já jsem tělesně i jízdně očividně standard
a že se občas někde lehce řídítka rozkmitnou moc nevadí, není to tak vážný že by hrozil nějaký tankslapper a volné řízení je základ, jde pak všechno líp
každopádně tlumič řízení by pomohl, ale já ho nechcu, bo na všecky fičůry jebu
ale novej monster musí fungovat bez jakýhokoliv zásahu. Jinak já nevím jestli nemám tlumič řízení moc navolno, ale jeho namontování jsem nijak zásadně nezaznamenal.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Stev > vy furt nechápete zásadní věc - on je zvyklej na delší stavbu s jiným úhlem řízení - SF je odstrojená zmrzlina.
Monster je prosti tomu koloběžka s klepajícíma řídítkama - je to stavěný jinak. Není to chyba... je to vlastnost.
Já na SF jel a je to nehoráznej rozdíl - prostě s řídítkama nic nehne a jdou držet prstem. U Monstrů tohle nejde - tedy aspoň u starejch ne. A myslím, že i novej je podobně "hravě" dělanej.
Naposledy editováno 19.03.2015 10:40:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: to já říct určitě nemůžu, sefo s thiacomem vědí jak jezdím a vím že proti zajochovi jsem taky čučkař
Už si na tebe brousím zuby Parkrát zkouknu Twist of the wrist vol. II a myslím, že tenhle rok musím ty tvý časy lousknout!!! Taky mám konečně sportovní gumy, tak čekám jiný pomaštěníčko ! Jinak jedem na ten první Most...
většinou je ta představa, že využíváme podvozek někde u hranice jen v naší hlavě.
Já nevím ,jezdím na starých kurvách, ale jak říká Penz, první je plyn a hlava a pak šrůbky na vidlici (nadsázka).
vrátit do základu a pojezdit a pak neco kunit. a u monstera je toto přece jedna z nejzásadnějších věcí, zábavnost z toho, že řídím (dostávám na prdel) já.
což je ale v rozporu s pojetím new monstera, jakožto výkladní skříně elektronických mechanizmozečků.
Thiacomo píše: Už si na tebe brousím zuby Parkrát zkouknu Twist of the wrist vol. II a myslím, že tenhle rok musím ty tvý časy lousknout!!! Taky mám konečně sportovní gumy, tak čekám jiný pomaštěníčko ! Jinak jedem na ten první Most...
jaký časy hoši??? ...chci taky... (podle toho zvolím bajk ...SS, nebo Monster )
Franco82 píše: Najednou...
Tak pro všechny kromě Drippery dávám svůj názor. Drippera nechť to radši ani nečte, ať tu nemáme zase dusno . Základ je neplést si řidítka s držítkama, zkontrolovat nastavení podvozku (což v tomhle případě asi nebude příčina), uvědomit si na čem sedím (naked a ne SS) a pak zvažovat tlumič řízení. Je třeba si ale uvědomit, že tlumič je Ohlins, je zlatý, přidává 8 bodů k respektu a může to být zajímavé téma na začátek hovoru s teenagery před školou nebo blonďatým bimbem. .
Jen tak na okraj, mě občasné kmitnutí řidítek nevadí a naopak vím, že jsem udělal něco špatně a je to pro mě svým způsobem zdvižený prst. Je ale pravda, že může zabránit držkopádu, takže mi občas taky vrtá hlavou jeho pořízení...
No, konečně něco alespoň trochen rozumnýho...
t_freedom píše: né nadarmo se i u "turistických" (bezpečných) paraglidů říká " čím míň do toho hrabeš, tím líp to letí "
Stev > vy furt nechápete zásadní věc - on je zvyklej na delší stavbu s jiným úhlem řízení - SF je odstrojená zmrzlina.
Monster je prosti tomu koloběžka s klepajícíma řídítkama - je to stavěný jinak. Není to chyba... je to vlastnost.
Já na SF jel a je to nehoráznej rozdíl - prostě s řídítkama nic nehne a jdou držet prstem. U Monstrů tohle nejde - tedy aspoň u starejch ne. A myslím, že i novej je podobně "hravě" dělanej.
Pravdu má ten chlapec. Musím k tomu začít přistupovat jinak... Asi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Thiacomo píše: Už si na tebe brousím zuby Parkrát zkouknu Twist of the wrist vol. II a myslím, že tenhle rok musím ty tvý časy lousknout!!! Taky mám konečně sportovní gumy, tak čekám jiný pomaštěníčko ! Jinak jedem na ten první Most...
ty vůbec nepočítáš s tím, že letos se hecnu a dám most pod dvě minuty A taky bych tam měl mít asi 20-30 koní navrch. Jestli je most po půlce dubna, tak bych to snad mohl dát, motor se začne stavět příští týden.
Sefo píše: A dává to zaďáky? .)
Dává. Ale musíš tomu dát víc pod vocas. Ale já po zadním nejezdím, páč se bojím. Jenom si užívám zvedání a krátké jízdy po zadním po přejetí horizontů, spíš ve větších rychlostech, kdy se to zvedne samo a na plynu třeba na trojku se to krásně drží a koriguje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
No a kolik jsou ty časy...jestli tedy mám šanci ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ale SSko chci na okruhu vyzkoušet - pokud možno na jaře - dokud ho nebudu "tavit" při 30°C ... ona ta kapotáž a menší odpor může překvapivě dokázat svý a hádám, že o moc nezpomalím.... Jen na tom ještě neumím...
RT v dubnu jsem dal před dvěma roky... počasí na prd ... na místě chtěj o 4kila víc... a dopředu na blind počasí se mi to nechce dávat ...
Naposledy editováno 19.03.2015 11:36:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: ... A taky bych tam měl mít asi 20-30 koní navrch ...
Hele 150 nebo 160 koni tam snad nemáš ne? Jám mám S4RS teda bez toho S nakonci - tudiž Testastretta s okolo 130 koněma... No já ti věřím, že dáš pod 2:00 a prívě proto to vidím na takový 1:56-7... Já si matně vzpomínám, že minule jsem byl na kaput Angel GT asi o 1,5s (klidně mě oprav - čas si nepamatuju)pomalejší a v poslední zatáčce mi to pravidělně ujíždělo a to mě dost děsilo, tak doufám, že nové SportSmarty2 by tenhle rozdíl smazat mohly...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Thiacomo píše: Hele 150 nebo 160 koni tam snad nemáš ne? Jám mám S4RS teda bez toho S nakonci - tudiž Testastretta s okolo 130 koněma... No já ti věřím, že dáš pod 2:00 a prívě proto to vidím na takový 1:56-7... Já si matně vzpomínám, že minule jsem byl na kaput Angel GT asi o 1,5s (klidně mě oprav - čas si nepamatuju)pomalejší a v poslední zatáčce mi to pravidělně ujíždělo a to mě dost děsilo, tak doufám, že nové SportSmarty2 by tenhle rozdíl smazat mohly...
Kurva tady se zbrojí na strašný rekordy okruhů, to abych teda ještě přezul tu přední gumu :) ale těším se! Já ani nevim kolik jsem tam dal minule...musim se někam mrknout, myslim na racetracku je to v profilu :)
Naposledy editováno 19.03.2015 11:57:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Thiacomo píše: Hele 150 nebo 160 koni tam snad nemáš ne? Jám mám S4RS teda bez toho S nakonci - tudiž Testastretta s okolo 130 koněma... No já ti věřím, že dáš pod 2:00 a prívě proto to vidím na takový 1:56-7... Já si matně vzpomínám, že minule jsem byl na kaput Angel GT asi o 1,5s (klidně mě oprav - čas si nepamatuju)pomalejší a v poslední zatáčce mi to pravidělně ujíždělo a to mě dost děsilo, tak doufám, že nové SportSmarty2 by tenhle rozdíl smazat mohly...
máš tam podle mě 115-120 na motoru, když jsi jezdil se mnou tak jsem tam měl 123. Ono kdybys tam měl 130, tak věřím že už bys mě na brzdách předjel, ale nezdálo se mi že by ti to jelo líp Ale zrovna tady jsou ty motorky úplně jedno, už jen to že máš na okruhu najeto 4x míň a celou dobu ses mě držel je buď pro tebe dobrá vizitka, nebo spíš pro mě ostuda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
E: no to čumím - jsem myslel, že tvuj bajk na tom byl od základu huř... No jezdili jsme vyrovnaně jelikož ty jsi my vždycky zmizel při překlápčkách a na výjezdech a já tě tak tak dojížděl na brzdy - nejvíc to bylo vidět na konci trati, kde jsi měl výjezdovku o pořádnej kus větší (s tím musím fakt něco udělat - a to jsem jsem jel hned za tebou - asi špatně odřazeno nebo nevím), že jsi mi skoro zmizel, ale já tě pak použil jako brznej bod - dokud jsem tě skoro nedojel (nebo nedostal strach), tak jsem nebrzdil...
Naposledy editováno 19.03.2015 12:49:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
A pokud se bavíte o dvou bajcích - ono je spíš zásadní jakej je průběh krouťáku, než finální max. výkon., taky převod dělá svý ... a taky, pokud naháč honí kapotu, potřebuje min. 5-10HP aby se vůbec v rychlostech nad 160km/h udržel. Kámoš mi běžně v Mostě i na rovince ujížděl s 848mou...
Naposledy editováno 19.03.2015 12:50:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |