bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetryskování a svíčky
 
3.1.2013 v 22:45
Zdravíčko, na REXovi mám K&Nka a přetryskované karbce, včera jsem nastrojil motku po celolaku, chtěl jsem nastartovat, no po hodinovém startování za použití kabelů a éteru kdy už jsem byl v garáži krapet sjetej konečně blafnul, chvíli teda tři hrnce pak už všechny, ale s těmi starty v nižších teplotách asi bude potíž díky větším tryskám, tak se chci poradit jaké dát svíce, kterým nejmíň vadí ulití? obyč, platina, iridium, víceelektrodové?

Díky za info.
Anketa: které?
obyč
86%
6
iridium
0%
0
platina
0%
0
včelí vosk
14%
1

Přetryskování a svíčky

3.1.2013 v 22:53 | Nahoru | #1
A už to na ty otevřený filtry a jiné trysky dříve běhalo? Kdo to dělal ? (otryskování)

Přetryskování a svíčky

3.1.2013 v 22:56 | Nahoru | #2
já to tak koupil

Přetryskování a svíčky

3.1.2013 v 23:00 | Nahoru | #3
Tak to bude nějaké prkotina Vše dobře nasazené? necucá někde ještě nějakej vzduch? Možná jen dlouho nalejval plovákovky.. podtlakové hadičky ke kohoutu napojeny správně? Pak už chytal normálně?

Naposledy editováno 03.01.2013 23:01:07

Přetryskování a svíčky

3.1.2013 v 23:05 | Nahoru | #4
Jo tak to je mi jasné že to bylo kvůli tomu než si nacucal, spíš jsem myslel jestli to nebude mít potíže kvůli větším tryskám se zalejváním svící, stejně mám v plánu koupit nový tak mě zajímalo jestli třeba iridiovým to vadí míň nebo je to fuk.

Přetryskování a svíčky

3.1.2013 v 23:30 | Nahoru | #5
Kup normální a po roce je měnit ;o) a tím uděláš líp, než kdovíjakejma srajdama předraženýma.

Naposledy editováno 03.01.2013 23:30:53

Přetryskování a svíčky

4.1.2013 v 09:48 | Nahoru | #6
To tam máš přímý filtry a vyměněný hlavní trysky? Chtělo by to víc popsat ty úpravy na karburátorech, ale tipnul bych si že to máš na volnoběh chudý a řešil bych tenhle problém místo svíček.

Přetryskování a svíčky

4.1.2013 v 10:11 | Nahoru | #7
studenej motor a ve studenym pocasi snese na startu hodne bohatou smes, respektive dokud neni fest ulitej tak nechytne. u tebe byl problem spis v tom ze to bylo chudy, taky ten benzin v plovakovkach bejva "vycpelej" ... chce to vypustit plovakovky a napustit cerstvym. uz sem taky v posledni dobe resil nefunkcni syticovej okruh v karbci, zalepeny tima srackama co ted davaj do benzinu...

u svicek nevim ze by na tom nektery byly nejak extra lip, dal bych tam to co doporucuje vyrobce, v pripade ze nutne chces laborovat, tak bych k tem co doporucuje vyrobce zkusil najit viceelektrodovou variantu - to nekde funguje lip, ale zalezi motor od motoru... (ja to mam vyzkousene u TL ...NGK cr9e vs dvouelektrodova cr9ek)

Naposledy editováno 04.01.2013 10:12:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist