globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po ohřátí se dusí a střílí
 
6.12.2012 v 13:52
Zdravím..mám problém s x-moto xb 33 125..kdyz chci jet tak zapnu sytic,nastartuju, necham ohrat a pak sytic vypnu a jedu..asi tak po 2 minutach jizdy začne střílet do výfuku,občas jdou i plameny a při prudším přidání plynu se motor zadusí (musím pustit plyn a zase jede)..karburátory jsem zkoušel už 2 a oba delaly to samé..svíčku jsem taky zkousel jinou..a jeste kdyz jsem jezdil na vypnutý sytic, zaclo to blbnou, tak jsem tu packu na sytic dal na prostredni polohu a bylo to malinko lepsi(tolik se to nedusilo)..prosim o radu..děkuji :)

Po ohřátí se dusí a střílí

6.12.2012 v 14:10 | Nahoru | #1
no ja si nemužu pomoct ale podle mě máš oba dva karburatory rozladěne . Jelikož to co popisuješ je klasickej připad špatneho seřizení . Samořejmně jsou tu i možnosti jako třeba nasavaní falešného vzduchu nebo v krajním připadě i vadě v zapalovaní

Po ohřátí se dusí a střílí

6.12.2012 v 14:15 | Nahoru | #2
Jako výše uvedený názor. Podle mě chudá směs - nevypadla ti náhodou z šoupátka jehla a neleží v hlavní trysce? Neutáhnul jsi náhodou při čištění šroub bohatosti ( mě se to totiž jednou z neznalosti stalo). A nebo třeba nestíhá dotýkat benzín z nádrže do karburátorů.
Jestli máš dva karburátory, tak bych jeden rozebral a vyčistil (pokud jsi to nedělal), seřídil - hladina benzínu v plovákový komoře, poloha jehly, bohatost na volnoběh, volnoběžný otáčky - zkus googlit přímo typ karburátoru, nějakej návod ti to snad vyplivne (ale nejspíš anglickej)

1 reakcí na tento příspěvek Po ohřátí se dusí a střílí

6.12.2012 v 17:54 | Nahoru | #3
No byl jsem jezdit na snehu a daval jsem mu hodne a nedusil se..prijde mi jak kdyby tam slo moc benzinu..nebo tak..proste kdyz je motor v otackach tak jede pekne..nevim co s tim :D ale diky za rady :D

Po ohřátí se dusí a střílí

6.12.2012 v 19:24 | Nahoru | #4
A jak je na tom vzduchový filtr? Jestli neni komplet zasranej prachem

(reakce na) Po ohřátí se dusí a střílí

6.12.2012 v 21:45 | Nahoru | #5

Wojtys píše: No byl jsem jezdit na snehu a daval jsem mu hodne a nedusil se..prijde mi jak kdyby tam slo moc benzinu..nebo tak..proste kdyz je motor v otackach tak jede pekne..nevim co s tim :D ale diky za rady :D



Naopak, jde tam moc chuda smes a pridanim plynu to obohatis. Imho to nekde taha falesnej vzduch (koleno mezi karbcem a valcem?).

Po ohřátí se dusí a střílí

7.12.2012 v 12:18 | Nahoru | #6
No filrt je tam asi tak mesic starej molitanovej :D dneska zkontorluju ty srouby na karbecu a na kolinku jestli to nema ten falesnej vzduch..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist