Ráno příjdu a dám plnej sitič (benzin i klíček zapnutej)-točim a nic. cca 10x otočení motoru - pak stáhnu sitič na nulu a motor naskočí jak má ale pak hned zdechne když nezačnu vrkat a neudržim ho heftem v otáčkách.A to nemám rád! Kolikrát i vytluču baterku (ta už má svoje za sebou a dlouho již nevydrží).Ještě že to má i kick. Ještě jsem ten karbec nečistil takže nevim jak vypadá vevnitř ale to nastavení směsi bych ocenil.
Dík Kadel.
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4
Jinak asi by bylo dobry zminit jestli tam ma udelany nejaky upravy ,protoze potom uz tovarni nastaveni 1,5 asi nebude to pravy.
Naposledy editováno 23.11.2012 13:20:59
Podle origo karbece to přece nejde brát - né?
Jo zapoměl jsem dodat že mi vždycky zmodraj svody.
Taky jsem musel vyhodit vrchní kryt filtrboxu páč při vrknutí a kalupu to nestíhalo přisávat vzduch.Aby ne - jsou tam 3 dirky akorát na prsty.....
Naposledy editováno 23.11.2012 13:34:03
Dzany píše: Pokud to doopravdy nepomůže na starty,tak je vydřený automatický dekompresor na vačce.Ale to bys poznal,protože by to na nakopávačku chytlo bez problému
Na nakopávačku to chytá ůplně stejně. Tam bych problem nehledal.
jinak jestli mas modry svody tak to vypada ze se to hodne hreje tj. malo benalu ve smesi..Jinak jestli si sundal viko z aiboxu tak tim uz si to mohl rozhodit. To K&N a ladaky si daval ty?? a tryskoval si karbec??
Musim ten karbec sundat páč ten sitič taky zabírá nějak podivně. Ale až to budu dělat tak do tý doby jsem chtěl pozjistit tu směs.Se vsadim že ten karbec bude zajetelenej jaxviňa. Nacpu ho do ultrazvukovky a třeba to vše vyřeší....
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4
KubaLC8 píše: otevrenej vyfuk snad ani pretryskovavat nemusis, ja taky menil z originalu na Akrapa a nic jsem s tim nedelal, narust vykonu znatelnej
Pokud se mění jen koncovka,tak to není podmínkou,ale je lepší to udělat.Pokud je otevřené i sání,tak tam je to nutnost.Jde tam totiž moc vzduchu a málo benzínu.Proto to modrý koleno a v tom horším případě ještě svítí
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4
Možnost 2: Vyměnit karbec. Bude to s tim mít lepší chod motoru a startování ale bude to línější ;)
Pokud se ti to povede seřídit tak dej vědět
Štemby píše: mam stejnej karbec a dělá mi to uplně jedno a to samí. Tydle starý karbece to dělaj, za to to s nima líp jede. Máš 2 možnosti : 1: Nechat to bejt a najít si svůj systém na nastartování (já jsem to už jakš takš vychytal přez zimu .. v létě to chytne na 1 dobrá)
Možnost 2: Vyměnit karbec. Bude to s tim mít lepší chod motoru a startování ale bude to línější ;)
Pokud se ti to povede seřídit tak dej vědět
Až se k tomu dostanu tak dám určo vědět.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prokluzujici volnobezka [1, 2] KTM Duke 640, KTM 640 LC4 Supermoto | gugo | 44 | 6.2.2020 v 19:10 macicekpetr |
Jak přeměřit cívku KTM Duke 640 | endstand | 18 | 8.12.2019 v 16:09 gugo |
Adaptér kotouče KTM Duke 640 | _SHIFT_ | 0 | 18.4.2019 v 17:41 _SHIFT_ |
Nestartuje KTM Duke 640 | Fandi | 6 | 20.1.2018 v 15:20 Fandi |
Presakujuca expanzka KTM Duke 640 | scouser | 2 | 8.8.2017 v 07:34 scouser |