globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zamiloval sem se
3.11.2012 v 18:02
tož esi s tim máte někdo nějaký zkušenosti sem s tim...jak se na tym jezdí...provozní náklady a ták...apropos nejvíc mě zajímá kardan...to sem nikdy neměl...kolik to vydrží...esli někdo pocítí akutní potřebu psát že už to tu bylo nebo že sem debil z jinýho důvodu...klidně do mě...něco snesu
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek zamiloval sem se

3.11.2012 v 18:03 | Nahoru | #1
ty boční kufry...aaaach

3 reakcí na tento příspěvek zamiloval sem se

3.11.2012 v 18:10 | Nahoru | #2
Zamilovat se do BMW má hodnotu asi jako se zamilovat do Škody Octavia

Jo, s těmi kufry je to fakt kchůůůl



Naposledy editováno 03.11.2012 18:12:31

zamiloval sem se

3.11.2012 v 19:11 | Nahoru | #4
Kardan = (alespoň u Hujdy) jednou za 15 000km do servisu vyměnit olej Jinak bezúdržbová věc

zamiloval sem se

3.11.2012 v 19:23 | Nahoru | #5
Pozor na převodovku,napínák rozvodů,palivoměr -to mě potkalo za prví rok používáni najeto cca 10 tisíc. . Taky jsem měl před tím cbfku -bawor je někde jinde .

Naposledy editováno 03.11.2012 19:26:01

zamiloval sem se

3.11.2012 v 19:24 | Nahoru | #6
tak jo, seš debil, to už tady bylo
najel jsem na tom cca 800 km, takže de facto nic..ale ja to, jak je to pohodlný a jak to táhne, se nedá zapomenout. užasnej přehled v noci při nočním návrat měl jsem za sebou ženskou a vubec jsem to snad ani nvěděl. parádní motorka, já jel na verzi stříbrné,ale ta modro bíla nebo žluto černá je exkluzivní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zamiloval sem se

3.11.2012 v 20:41 | Nahoru | #7

seikos píše: Zamilovat se do BMW má hodnotu asi jako se zamilovat do Škody Octavia

Jo, s těmi kufry je to fakt kchůůůl

No to píše někdo kdo má stelvio :) :)

(reakce na) zamiloval sem se

3.11.2012 v 22:27 | Nahoru | #8

seikos píše: Zamilovat se do BMW má hodnotu asi jako se zamilovat do Škody Octavia

Jo, s těmi kufry je to fakt kchůůůl



Tak ted ses dost prokecnul...koupil sis tedy italku abys byl cool, no s tema narážkama na bmw nikdy nebudeš

1 reakcí na tento příspěvek zamiloval sem se

3.11.2012 v 22:30 | Nahoru | #9
Kámoš měl funglovku. Servis v Praze- BMW a po 2 letech a 3 měsících mu vylítl ventil z motoru. Škoda 200 tis. To se ale může stát jakékoliv mašině. Teď jezdí Electru.

2 reakcí na tento příspěvek zamiloval sem se

3.11.2012 v 22:35 | Nahoru | #10
Stelvio je krásná mašina.
K 1200 je Hi- Tech. Je to jiná třída, jinej svět.
Líbí se mi obě,ale Stelvio je něco, co bych v garáži neodmítnul. Káčko má děsně tlustou zadní gumu a nemá rádo ostrý vracáky... zase ale letí jako raketa.

zamiloval sem se

3.11.2012 v 23:11 | Nahoru | #11
tož díky za vyčerpávající informace...ty odkazy budu muset zkouknout doma...tuna mi to neotevře...kolikátka je tam v zadu guma???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 01:48 | Nahoru | #12

Marex píše: Káčko má děsně tlustou zadní gumu a nemá rádo ostrý vracáky...



pokud vím, je tam 190tka, co tu vyprávíš za pohádky? bylo by moc fajn kdyby se tu informace šířily v rámci zkušeností a nikoli z doměnek...moc nechápu lidičky co přepíšou své sny slohem díky němuž si našinec dělá mylnou představu o jejich fundovanosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 02:14 | Nahoru | #13
 

Marex píše: Kámoš měl funglovku. Servis v Praze- BMW a po 2 letech a 3 měsících mu vylítl ventil z motoru. Škoda 200 tis. To se ale může stát jakékoliv mašině.



Trochu bych to tvrzení opravil. To se nemůže stát každé mašině.

Jenom u velmi drahé motorky (jako např. u tohoto motocyklu BMW v ceně dvou tří aut) je možný, aby při středně těžké závadě jejího motoru vznikla na motorce škoda ve výši ročního platu nebo ve výši ceny nového osobního automobilu...
 

zamiloval sem se

4.11.2012 v 04:08 | Nahoru | #14
zatim netušim kolik stojí nová...a asi to ani radši nechci vědět...ale 05,06 se pohybujou kolem 150 tis...z čehož mi logicky vyplývá že se 200 tis. závada zkrátka vyskytnout nemůže...bo bych ji nechal rozkuchanou v garáži na díly a koupil za 150 druhou ne???...teda kdybych nebyl socka...bavíme se tu v hypotetické rovině ...co mě odrazuje je fakt...že mazlik se mi narodil novej...od nuly si ho vypiplávám sám...bavko by mě stálo doplatek cca 50 tis...ale vo historii toho kvítku vim kulový...já nevim že pořád musim mít nějaký roupy...kurva drát...je na tutom foru někdo...kdo je spokojenej tak jak je???

1 reakcí na tento příspěvek zamiloval sem se

4.11.2012 v 08:48 | Nahoru | #15
proč radši nezajdeš na forum BMW? Nejsi tady na motorkářích nováček abys nevěděl jak to tady chodí

(reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 09:57 | Nahoru | #16

shadowGS píše: No to píše někdo kdo má stelvio :) :)



jojo, já můžu

(reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 09:59 | Nahoru | #17

seikos píše: Zamilovat se do BMW má hodnotu asi jako se zamilovat do Škody Octavia

Jo, s těmi kufry je to fakt kchůůůl



Bo to nejsou origo kufry...

(reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 10:08 | Nahoru | #18
darkmannn> K1200 už novou nekoupíš, je zatím K1300S ve vylepšené verzi a akrapama za nějakých 380tis. tento model bude také končit, zdá se že prifičí K1600S

Jinak na ojetiny K1200 pozor, stejně jako na další ojetiny jiných značek přitáhnuté nejčastěji z IT... konkrétně u K1200 může odejít převodovka asi za 80tis. Takže si připlať a zajeď si pro ojetinu do německa ke značkovému dealerovi a nebuď kokod jako ostatní

V komfortu cestování a v užitné hodnotě v poměru k ceně nic lepšího než BMW nenajdeš...pokud začneš přemýšlet nad tím vybavit japonce stejným komfortem nedoplatíš se Něco jiného je když se ti líbí něco jiného než BMW za jakoukoliv cenu...jako například mě Z1000SX a když ji budu chtít vybavit tím co mám u BMW tak se pěkně prohnu a dostanu se k ceně K1300S

1 reakcí na tento příspěvek zamiloval sem se

4.11.2012 v 11:09 | Nahoru | #19
Ja koupil K1300R a rozhodne toho nelituji. Tyhle motorky jsou nesmirne efektivni. Je to strasne rychly i na nekvalitni silnici, pohodlny a bezpecny. Blby je, ze zabava na tom je az v hodny vysoky rychlosti. Pouzivam to jako cestovni stroj, nechapu proc si na cestovani kupovat GS a nebo Stelvio, kdyz se muzu prepravovat mnohem rychleji a styloveji

(reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 12:03 | Nahoru | #20

Horten píše: Ja koupil K1300R a rozhodne toho nelituji. Tyhle motorky jsou nesmirne efektivni. Je to strasne rychly i na nekvalitni silnici, pohodlny a bezpecny. Blby je, ze zabava na tom je az v hodny vysoky rychlosti. Pouzivam to jako cestovni stroj, nechapu proc si na cestovani kupovat GS a nebo Stelvio, kdyz se muzu prepravovat mnohem rychleji a styloveji



Ale myslim ze te to na Rackovi bavi mnohem vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 13:00 | Nahoru | #21

FishX3 píše: pokud vím, je tam 190tka, co tu vyprávíš za pohádky? bylo by moc fajn kdyby se tu informace šířily v rámci zkušeností a nikoli z doměnek...moc nechápu lidičky co přepíšou své sny slohem díky němuž si našinec dělá mylnou představu o jejich fundovanosti


Jojo. Úplná galuska.
Při téhle dýlce mašiny je to asi pochopitelný rozměr, ale nechuť týhle mašiny v překlápěčce je dost výrazná. V táhlé zatáčce s tím jde ale letět neskutečně.
Jel jsem na tom je 2x, dohromady asi 400 km. Na dálnici je to asi nejlepší mašina. Silnice první třídy jsou taky její doménou. Horší silnice s ostrými vracáky byly ale horší. Tam jsem se neudržel svého Raptora, na kterém tehdy seděl majitel Káčka. On říká mojí motorce kolo.

(reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 13:06 | Nahoru | #22

Dovi píše:  

Trochu bych to tvrzení opravil. To se nemůže stát každé mašině.

Jenom u velmi drahé motorky (jako např. u tohoto motocyklu BMW v ceně dvou tří aut) je možný, aby při středně těžké závadě jejího motoru vznikla na motorce škoda ve výši ročního platu nebo ve výši ceny nového osobního automobilu...
 


Já myslel to, že motor může odejít u každé mašiny. Ta cena nového motoru je v ceně nového Shivera.
Ale 2 auta za to nekoupíš. Leda nějakou Fóbii. Pod pojmem AUTO mám něco jiného. Pravda, jeho Káčko stálo půl mega!!!!

1 reakcí na tento příspěvek zamiloval sem se

4.11.2012 v 13:15 | Nahoru | #23
vyborna motorka, ale koupil bych radsi novejsi rocnik (07?-). ta rachtajici prevodovka je fakt silena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 21:34 | Nahoru | #24

Marex píše: Stelvio je krásná mašina.

:) No hlavně ty přední světla maximální hnus :)

(reakce na) zamiloval sem se

4.11.2012 v 21:36 | Nahoru | #25

Peacemaker píše: vyborna motorka, ale koupil bych radsi novejsi rocnik (07?-). ta rachtajici prevodovka je fakt silena

+1

(reakce na) zamiloval sem se

5.11.2012 v 05:52 | Nahoru | #26

Begy píše: proč radši nezajdeš na forum BMW? Nejsi tady na motorkářích nováček abys nevěděl jak to tady chodí



moc dobře vim jak to tu chodí...a baví mě to...překvapuje mě že jsou takřka všechny příspěvky k věci...čekal sem že budu označen minimálně za debila...za bavorofilního snoba...a analfabeta kterej seká jednu hrubku za druhou...že by i motorkáři stárli a dostávali rozum???

zamiloval sem se

5.11.2012 v 05:55 | Nahoru | #27
s tim ročníkem se všechno bude odvíjet od drobnejch v prasátku...určitě by se mi líbila zase nová...o stovečku objemnější...ale mám obavy že to by mě stálo zdraví...a to nejen duševní...přece jen sou na mě křivochcalky doma tři a čtvrtá radí z brna po telefonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zamiloval sem se

5.11.2012 v 09:13 | Nahoru | #28

shadowGS píše: :) No hlavně ty přední světla maximální hnus :)


Kdyby to napsal někdo, kdo má cit pro design, tak bych se jako majitel Stelvia (jímž nejsem) i urazil. Když to napsal majitel GS, tak bych byl klidný.

zamiloval sem se

5.11.2012 v 17:28 | Nahoru | #29
Já si o týhle motorce myslim,že je designově průměrná na což se nejezdí(R-ko se mi ale líbí),že se na to vejdou i větší lidi,že spolujezdec při prudší akceleraci sjíždí víc,než je zdrávo.Pak si o ní ještě myslim,že ojetinu bych koupil jedině mladší,nebo se zdokladovanou výměnou převodovky,jinak to co ušetřim stejně za chvíli vynásobim dvěma a budu jí muset koupit.Taky bych začal hledat kamarády v pneuservisu,protože to žere sporttouringový gumy stejně rychle jako třeba FZ1 sportovní.Jo a ty origo boční kufry tomu docela slušej.
Jo a kámoš jí letos kupoval v tý černožlutý a je s tim spokojenej .Oproti R1100S si hodně polepšil.Ta jeho původní byla snad nejhorší motorka na který jsem kdy jel a to byla vymazlená.

(reakce na) zamiloval sem se

5.11.2012 v 17:41 | Nahoru | #30

Marex píše: Kdyby to napsal někdo, kdo má cit pro design, tak bych se jako majitel Stelvia (jímž nejsem) i urazil. Když to napsal majitel GS, tak bych byl klidný.

:) :) hmm jako ftip dobrý :) jako ftip dobrý !
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vrzající duolever K1200S BMW K 1200 S TomasssUrbannn 5 29.3.2024 v 16:43 pavelgl1
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
BMW zničeho nic chcíplo BMW K 1200 S mahor 22 25.5.2023 v 07:47 mahor
Držák Kufru pro BMW K1200S 2005 BMW K 1200 S Gregorry 7 13.5.2023 v 13:19 kalous72


TOPlist