paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Snížená Kawasaki ER5
Dobré ránko, máte někdo zkušenosti s jízdou na sníženém moto (snížené sedlo i v tlumičích)? Měřím 158 cm a nevim jestli nebude lepší tam vrátit delší tlumiče (prý se to bude chovat jak chopper) a zmáknout to na špičkách, s čímž nemám velké problémy, ale zas se mi líbí ta jistota, že došáhnu na zem skoro celou nohou. Změní se rapidně jízdní vlastnosti? (Nemám to zatim možnost velice projet a dobře posoudit, jsem začátečník a čekám na řidičák, ale venku je sakra pěkně )

Uzavřeno 06.11.2012 v 15:13 uživatelem Luciferka11

Snížená Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 10:33 | Nahoru | #1
Snížené sedlo na nic vliv nemá . Pokud je moto popuštěná na zadním tlumiči i ve vidli, změna jízdních vlastností by neměla být nijak dramatická. Mám taky sníženou moto a nic jsem nezaznamenal, ale je fakt, že nejsu žádnej okruhovej střelec...

Snížená Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 10:48 | Nahoru | #2
zkousel jsem pro zenu jednu snizenou ER5ku a podle mne to bylo uplne hrozne, ale je mozne, ze to nebylo jen snizenim .. proste se svez a uvidis, jak ti to bude sedet

Snížená Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 11:01 | Nahoru | #3
er5 moc na zadních tlumičích dolů nepotáhneš takže když dáš 3cm na sedle a cca 1-2 na předních tlumičích mělo by to bejt oka! paňmáma má 150cm a drandí

Snížená Kawasaki ER5

3.11.2012 v 16:56 | Nahoru | #4
Mám tam právě tlumiče asi o 5 cm kratší než ty původní. Je jasné, že když na to sedne někdo vyšší tak se zhrozí, ale sedět se mi na tom sedí dobře Nejsem znalec, teprve se s mašinama seznamuju a nechci aby to bylo seznamování skončilo u věty "nastavte mi to, protože tomu nerozumím, díky a odjíždím", tak bych chtěla vědět jestli je snížení předních vidlí jednoduchá záležitost při takovém snížení zadku nebo radši nechat takový zásah na odborníkovi, jestli to nějak razantně nepohne s geometrií. Bude lepší když začnu rejdit s nohama na zemi a potom bych to zvýšila, kdyby to bylo naprd. Paní, co mi motorku prodávala, říkala, že se chová jako chopper když je to snížené a myslim, že předek nesnižovali, což mi přijde nelogické...

Snížená Kawasaki ER5

3.11.2012 v 16:59 | Nahoru | #5
Chci právě, aby bylo vše v šolichu než se poprvé vyjedu seznámit na letiště(pokud se ještě v listopadu počasí vydaří), protože zkušenosti mám mimo autoškolu nulové, natož tak posuzovat jízdní vlastnosti... Ale lempl nejsem

1 reakcí na tento příspěvek Snížená Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 18:56 | Nahoru | #6
Snížením pouze na zadních tlumičích změníš geometrii řízení. Sníží se úhel řízení a motorka bude jinak ovladatelná. Neříkám že hůř, ale jinak. V originálu má úhel 63 stupňů, což tzv "rychlé řízení" Vhodné do města a na kličkování, horší na vysoké rychlosti /které beztak ER5 nedosahuje). Snížením na zadku snížíš ten úhel a motorka nebude tak dobře ovladatelná. Pokud to ovšem vůbec poznáš. Zase bude ale stabilnější na okreskách a dálnicích.
Můj názor je ten, že pokud stojíš oběma nohama na zemi, i když na špičkách, tak to nesnižuj vůbec. Časem to dostaneš do ruky

Snížená Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 20:53 | Nahoru | #7
Nechal bych to snížené protože dosáhnout oběma nohama je k nezaplacení, dosáhnout jen špičkama tak mi ta motorka furt leží :D Kdyžtak si pak někde zkus normální ER5 a uvidíš jestli ti to přijde lepší.

Snížená Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2012 v 21:26 | Nahoru | #8
Ja jsem si svou motku taky snizil co to slo, zmena prepakovani, snizene sedlo, spusteni na prednich vidlich. Ty predni vidle jsem dal po chvili okamzite zpatky, protoze se s tou motorkou nedalo vubec zatacet. Jako by se to rizeni zamklo. Pak jsem dal puvodni sedlo, jen jsem ho zuzil. Pak jsem vymenil zadni tlumic za novy, snizeny, ale z bmw f 650 gs a vratil jsem puvodni prepakovani. Ted mam motku da se rict v puvodni vysce a zvykl jsem si, ze mam na zemi obe nohy jen spickama, porad lepsi, nez se s motorkou v kazde pomale zatacce pretlacet a na kruhacich zapasit s riditky. Jinak jsem stejne vysoky jak ty, tak se toho neboj.

(reakce na) Snížená Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 4.11.2012 v 14:06 | Nahoru | #9
seikos> jj v něčem suhlasím ale dokaď jsem polovičce motorku nesnížil tak se věčně válela po zemi pač a to si kucí uvědomme děvčice maj poněkud menší sílu v nohách takže ustát tu motorku někde na hrbu je problém... každej cm dolů je k něčemu ale bohužel na ukor podvozku paŇmáma si na to tak zvykla že jí to už ani nepříjde já na tom nejezdím takže je mě to jedno

Snížená Kawasaki ER5

5.11.2012 v 09:09 | Nahoru | #10
Včera sem se projela okolo komína a vzhledem k tomu, že to neni žádné pírko sem ráda, že na zem došáhnu. Může se to naklonit jak chce, ale vrátím to nohama pěkně zpátky při manévrování na místě. Kdyby se snížili přední vidle, tak už dřu svodama o asfalt. Myslim, že to bude pro začátek O.K., že si na to zvyknu. Létat jak šutr stejně nebudu a až se vyjezdim tak to zkusim dat do původní výšky. Díky za rady a zkušenosti

Snížená Kawasaki ER5

5.11.2012 v 09:32 | Nahoru | #11
Jo, jak si zvyknes, tak uz to bude pohoda a sama to pak budes vrace do puvodni vysky. Ja to tak udelal taky. A nemysli si aj kdyz jsem to mel snizene tak jsem mockrat spadl, vzdy na miste, kdyz jsem treba proslapl do prazdna. Ale to se muze stat i tomu, kdo da obe nohy celou plochou chodidla na zem. Tak at ti to jezdi. Cau
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist