Téma: Vyhřívané rukojeti.
 
1.11.2012 v 09:14
Zdarec máte někdo zkušenost s těmito rukojeťmi?

Vyhřívané rukojeti.

1.11.2012 v 14:50 | Nahoru | #1
Jo mám a jenom ty nejlepší zkušenosti :D mám HOT GRIP Daytona ,uplně přesně tyhle stejné co sou na obrázku v odkazu dole a maximální spokojenost.Rychle se ohřejou a zachvilku musím vypnout ,nebo přepnout na funkci pomalýho chladnutí nebo jak bych to popsal,protože kdybych to nechal topit pořád tak mě schoří kuka :D :D jinak rukojeti ti prohřejou celou ruku a ne jenom dlaně,estě by to chtělo vyhrejvaný páčky na spojku a brzdu protože ty rychle prsty zchladí,ale hnedka se zase o rukojeti ohřeju :)
Zde obrázek : http://www.cmsnl.co...2mmx125mm-ope_43751/

Naposledy editováno 01.11.2012 15:04:33

Vyhřívané rukojeti.

1.11.2012 v 15:24 | Nahoru | #2
to jo já právě o nich uvažuju ale bojím se té montáže byla težká? a máš je napojený přímo na baterku?

Vyhřívané rukojeti.

1.11.2012 v 17:25 | Nahoru | #3
Když jsme u toho.. Ty používáš rukavice, či ne.. ? Já jen, zda to zahřeje i přes ty rukavice.. V létě předpokládám nepoužitelný.. Ale na jaro a podzim by se to docela šiklo.. Jak často to používáš.. ?

Vyhřívané rukojeti.

1.11.2012 v 21:55 | Nahoru | #4
Montáž je v poho pokud se v tom trochu vyznáš tak se není čeho bát ,pár kabelů pojistka a natahání a je to :D Je k tomu i docela dobrej návod,takže jednoduchý :) A rukavice používám a ty to prohřeje v mžiku :D jj v létě nepoužívám,ale podzim a jaro pořád ,používám to jak mě je zima na ruce :D takže v tomto období docela hodně často,bez toho si to už neak nedokážu představit .Jinak sem to pouštěl třeba při cestě do práce nebo do školy,ale trochu nevýhoda je že na volnoběh to vyšťaví baterku ,když sem to měl nově tak sem si nastartoval a nechal nahřát pak chcípnul a další den už nechytla,ale když to vypnu tak 5 minut před tim než zastavim tak ta teplota příjemně dojde a baterka je OK

Vyhřívané rukojeti.

22.12.2012 v 12:28 | Nahoru | #5
Zdravim, chci si koupit něaký ty vyhřejvaný gripy, ale každý maj jinej rozměr ...jakej je průměr pro CBR ? Nebo spíš, průměr je vnitřní, nebo vnější ...nikde to nepíšou a tak nevim

Zaujaly mě např. Bikers crown e-shop

Taky píšou nahoře průměr 25 a dole v popisu 22 co to je za zmatky ?

Naposledy editováno 22.12.2012 12:37:03

Vyhřívané rukojeti.

22.12.2012 v 14:09 | Nahoru | #6
Nejlepší je zeptat se prodejce ;)

Vyhřívané rukojeti.

22.12.2012 v 16:46 | Nahoru | #7
Přesně tak :D zkus si změřit oba rozměry.teoreticky by to měl být vnitřní průměr. Ale ty 2 čísla fakt zmatek. Rači bych se zeptal nebo jim napiš mail

Vyhřívané rukojeti.

22.12.2012 v 18:26 | Nahoru | #8
No a víte někdo alespon jakej je vnitrni průměr, nebo prostě jakej průměr je u CBR bez rukojetí ?

Naposledy editováno 22.12.2012 18:27:02

Vyhřívané rukojeti.

22.12.2012 v 20:26 | Nahoru | #9
22

Vyhřívané rukojeti.

23.12.2012 v 11:46 | Nahoru | #10
diky

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti.

25.12.2012 v 20:51 | Nahoru | #11
Tak si řikám že se to toho pustim a za boha se mi nedaří povolit ten šroub v závažíčku, zkoušel jsem jestli je levej nebo pravej závit ... pak sem to vzal i sikovkama a zkoušel povolit, nejde

(reakce na) Vyhřívané rukojeti.

27.12.2012 v 18:18 | Nahoru | #12

Lam. píše: Tak si řikám že se to toho pustim a za boha se mi nedaří povolit ten šroub v závažíčku, zkoušel jsem jestli je levej nebo pravej závit ... pak sem to vzal i sikovkama a zkoušel povolit, nejde


Dostal jsem k Vánocům nová závažíčka od Rutana, měl jsem stejný problém.. Nakonec se mi podařilo vyndat (nevím jak) celý systém toho závačíka ( http://www.partsdep...2009/CBR125R/363132/ pod označením 7,8,9,10 + šroub) vcelku.. Jeden šroub jsem úplně strhnul, takže přišla na řadu vrtačka s vrtákem, hlavu jsem odvrtal a potom normálně !RUKOU! (nevím jak to bylo možné) vyšrouboval, druhej jsem povolil normálně příslušným bitem upevněného do vrtačky.
Dávaj tam to svoje "lepidlo" a je to fakt opruz. Ale celkově se to dá.

Vyhřívané rukojeti.

29.12.2012 v 12:06 | Nahoru | #13
Tak už hotovo, prostě sem za to trošku silneji zatáh a celý to šlo ven, a potom zase zpátky.... jedinný co mě zaskočilo byl rychlopal, protože kvůli většímu průměru hran sem ho musel ubrousit aby se mi tam vešly ty oxfordy ...pak sem pakrat trisknul kladivem a hurá gripy držej jak přibitý ani nebylo třeba lepit (jak psali v navodu).... a teď lítat s vyhřejvanejma bomba, včéra sem jel z práce v -2 a dalo se i když už sem si řikal kde je ten led
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist