globalmoto_kveten





Téma: Beta 2013
 
30.10.2012 v 20:09
Tak jsem se svezl na předváděčce Beta day 2013 u nás na Moravě,kde byly k dispozici 300 2-T/400 a 450 4-T.Prvně přišla 400,vše bylo v sériovém stavu tak byla docela tragédie zvyknout si na páčky spojky a přední brzdy.Motor byl velmi hravý a živý,krásně dávkovatelný s lineární křivkou,prostě bez výtek.Z podtočení se krásně zvedal a nikde žádná zákeřnost v celém spektru.Podvozek mě hodně překvapil,vzadu bylo přepáčko Sachs a vepředu jednokomorové Mařeny.O zadním kole jsem nevěděl prostě paráda,ale přední bylo na mě moc měkké,což bylo super na pomalých úsecích v lese mezi stromy na kořenech,ale už při sjezdu se to zabořovalo a vyvolávalo pocit převrácení,prostě žádná jistota(ale kolo vedlo pěkně).Ty předky byly na všech modelech stejné z 300mm jsem měl pocit ,že jsem stále až na doraze a přitom se nejela žádná palba po roletě,asi je to síla zvyku už dlouho jsem jednokomory nejel.Co mě ale hodně překvapilo tak to byl rozdíl v jízdě na 400 a 450.Z těch dvou mě vůbec nesedla 450 a vůbec to nebylo silou motoru.U 450 bych spíše řekl ,že se tam ve spodním pásmu nic neděje a pak to až vyletí strmě nahoru(dokonce jsem jí 2x zašláp),vůbec mě to nesedlo a těžko se mi odhadoval plyn,jakoby ty reakce dělaly co chtěly.Ubrzdit 400 bylo trochu delší oproti 2-T na které jsem si tedy už dost navyk ,ale ubrzdit 450 mi připadalo nemožné.Už to prostě neumím jet ty 4-T a chtělo by to více času.Celé to ale dovršila třístovka ,která se v modelové řadě 2013 vyskytuje poprvé společně s 250.Ihned po usednutí jsem byl já,kdo to tady řídí,pozice na Betce je tak příjemná na 2-T,že tohle si uvědomíte ihned po pár metrech jízdy,byl jsem moc mile překvapen oproti KTM.Motor na tříkile je jako kopije KTM,stejné vrtání,zdvih a i jednotka na mě působila stejně,což samozřejmě není špatně právě naopak,prostě to krásně jede ,ale na mě až moc.Naštěstí byla Betka utlumená na přívěře,která je stejná jako na KTM(vyměnitelné pružiny).Podvozek opět to samé, zadek velkoparádní a předky moc tonoucí,ale ta kontrola na 2-T v podání Bety paráda.Cena prý bude okolo 169 000Kč s DPH,což je super,ale uvidíme co obchodníci nahodí reálně.Každopádně je tříkilo moc dobře ovladatelné v zatáčkách,má dobrou váhu a jediné co mě vadilo moc byly gripy a ta měkkost(kolo ale jelo kam jsem chtěl).Pro kupující by mělo být pozitivem,že náhradní díly jsou opravdu násobně levnější oproti jiným značkám(spojkový koš origo 1400Kč atd)


Beta 2013

30.10.2012 v 21:57 | Nahoru | #1
Nová štika v rybníce.... To tříkilo by mě zajímalo, jsem zvědavej jak se chytne.

1 reakcí na tento příspěvek Beta 2013

31.10.2012 v 18:12 | Nahoru | #2
Vypadají hodně zajímavě.Pokud budou spolehlivé,tak si myslím,že budou mít úspěch.

(reakce na) Beta 2013

31.10.2012 v 23:26 | Nahoru | #3
mám tu 400, model 2011 a podepisuju co říká "603...". Jen já nejsem závodník, ale lesní mrdal, houbař, takže mě ty měkký tlumiče moc nevaděj, protože neskáču a nejezdím rychle Motor a posez je na tom fakt za 1. Spolehlivost taktéž. Je dobře, že je tu alternativa vůči KTM a HSB, konkurence je vždy ke prospěchu zákazníka...

2 reakcí na tento příspěvek Beta 2013

31.10.2012 v 23:35 | Nahoru | #4
Ahoj, kolik stoji na Betu tzv. spotrebak? Packy, radicka, pedal brzdy, plasty, svetlo predni i zadni atd. ?? Diky

(reakce na) Beta 2013

31.10.2012 v 23:37 | Nahoru | #5

xfany píše: Ahoj, kolik stoji na Betu tzv. spotrebak? Packy, radicka, pedal brzdy, plasty, svetlo predni i zadni atd. ?? Diky



čichám, čichám nějakou provokaci

Beta 2013

31.10.2012 v 23:40 | Nahoru | #6
Hugila: Jen me to zajima Zdali Renda nebreci az moc, kdyz neco ulomi To je furt píííííččaaa 2500kč v řiti

Beta 2013

1.11.2012 v 00:20 | Nahoru | #7
no já si právě hned vybavil Rendu a jaho věčně vykuchané prasátko, do kterého si šetří na spotřebák

1 reakcí na tento příspěvek Beta 2013

1.11.2012 v 09:13 | Nahoru | #8
Jak je to s výškou sedla od zemně oproti KTM? Jsem vysokej a třeba GASGAS je o dos nižší a vůbec mi to nevyhovuje.....jinak tváří se to jako zajímavá alternativa. Jestli ta cenovka zůstane, tak bY to mohlo mít i úspěch - design je moc pěknej.

(reakce na) Beta 2013

1.11.2012 v 10:32 | Nahoru | #9

xfany píše: Ahoj, kolik stoji na Betu tzv. spotrebak? Packy, radicka, pedal brzdy, plasty, svetlo predni i zadni atd. ?? Diky

Vsechno krome plastu tam pasuje z japoncu nebo jinejch stroju, takze pohoda, svetla nevim ty nastesri moc nelamu A ty plasty jsou taky dost houzevnaty po nakejch 150 mth mam porad puvodni.

1 reakcí na tento příspěvek Beta 2013

1.11.2012 v 10:37 | Nahoru | #10
Diky, z jakejch japoncu to tam pasuje?

(reakce na) Beta 2013

1.11.2012 v 10:54 | Nahoru | #11
xfany> Brzda z Hondy, spojka z GG, TM (proste AJP) a nic vic jsem zatim neresil, ale noz. brzda vypada podobna KTM a radicka tam pujde ta co na KTM. Rozeta ma roztece myslim jako Honda. Brzdy jsou Nissin jako na vsech laponcich

Beta 2013

1.11.2012 v 11:08 | Nahoru | #12
Diky

Beta 2013

14.11.2012 v 20:50 | Nahoru | #13
Zajímal by mě ceník dílů k Betam. Nemáte ho někdo? Nebo odkaz na nějaký katalogy?

(reakce na) Beta 2013

15.11.2012 v 01:01 | Nahoru | #14
Starvak> Beta RR 300 Enduro 2T - výška sedla 930 mm, svetlá výška 320 mm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist