globalmoto_duben_nolan





Téma: Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)
 
24.10.2012 v 20:28
!!! TOTO TÉMA BYLO ZALOŽENO ABYCHOM SI POMOHLI A PORADILI PŘI ZÁVADÁCH A OPRAVÁCH NAŠICH MAZLŮ !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Pánové hned zkusím první dotaz už si nevíme se Zdendou rady :
při vyších otáčkách nebo rychlém zrychlení něco jako kdyby začalo divně šramotit a moto ztratilo něco málo na výkoně , né žeby zpomalovalo , ale méně tahá než dříve.
Dělává to okolo 5000 ot.
Když stojím na neutrálu , tak můžu točit na MAX. a je vše v pořádku žádný divný zvuk.


Naposledy editováno 11.11.2012 21:40:08

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

10.10.2013 v 11:03 | Nahoru | #91
Ložiska do řízení 32005X/26 (rozměry 47x26x15).Řešení je koupit ložiskaZKL/ZVL za asi 75 Kč ks jenž mají díru 25 mm a tu nechat vybrousit na 26mm.Označení ložisek je 32005(rozměry 47x25x15)

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

10.10.2013 v 16:39 | Nahoru | #92

karlos-transalp píše: Ložiska do řízení 32005X/26 (rozměry 47x26x15).Řešení je koupit ložiskaZKL/ZVL za asi 75 Kč ks jenž mají díru 25 mm a tu nechat vybrousit na 26mm.Označení ložisek je 32005(rozměry 47x25x15)

Díky Karlosi, já věděl že existuje nějaké elegantní řešení. Ovšem po rozebrání a kontrole ložisek jsem zjistil, že jsou uplně OK, takže jsem všecko pořádně promazal, nasadil zpět, dotáhl a už zase jezdím a nekvedlám. Díky.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

21.5.2014 v 20:06 | Nahoru | #93
Čaute,
pár náhodne vybraných členov som sa opýtal na túto skutočnosť, no oni ten problém nemajú.
Pri kľudnejšej jazde, cca 50km/h, 3500ot/min, mi občas mierne zacuká motor. Dva krát cukne, neskôr zase jeden krát, je to rôzne. Interval je tak 2 až 5 sekúnd medzi cuknutím, ako kedy.
Stretli ste sa s niečim podobným?

M.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

21.5.2014 v 20:22 | Nahoru | #94
Surfin> Já jsem takový problém nepoznal

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

24.5.2014 v 07:19 | Nahoru | #95
Taky mi to nedělá..

Potoku, jak jsi poznal, že jsou ložiska ok? Chápu vysypaný či zežraný ložisko, ale u lehkého opotřebení to nejsi schopen poznat, to mi věř! Co dělá načatý ložisko na hřídeli je mazec a jak ho stáhneš, tak to v prstech a okem nelze poznat.. Ložiska doporučuju ihned měnit za nové.. Jak to je rozdělané, šup tam nové..

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

24.5.2014 v 07:38 | Nahoru | #96
ThomsonMotorson> Je sakra rozdíl mezi kuličkovým ložiskem který se pořád točí a mezi kuželíkovýma ložiskama co jsou v tomhle případě v řízení,kde na ně točivý moment prakticky nepůsobí,mohou být akorát vymačkaný,což se poznat okem pohmatem dá.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

24.5.2014 v 09:54 | Nahoru | #97
Já to poznal tak, že jsem to důkladně ohmatal, obhlídl a je na nich taková ryska, která když je opotřebené zmizí. A ta tam ještě byla znatelná. A hlavně: Bylo to nedotažené, čili jsem to jemně dotáhl (tak, aby to šlo řídit jen náklonem motorky, ne víc) a přestalo to kvedlat. Čímž považuju na čas věc za vyřešenou..

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

12.6.2014 v 23:18 | Nahoru | #98
Všechny vás tu zdravím.Před několika dny se mi odporoučel motor.Po sundáni válců jsem zjistil prasklou klikovku pod ojnicí.Nevím jestli se vrhnout na opravu nebo sehnat další motor.Pokud by někdo věděl o motoru na Honda XL 600 V Transalp typ:PD06E ta bych ho bral.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

12.6.2014 v 23:31 | Nahoru | #99
svec.> Mám motor,je to r.v. 99 ,má ale špatnou hřídel co je na ní malá rozeta,jinak motoricky je v pohodě!



Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

12.6.2014 v 23:42 | Nahoru | #100
karlos-transalp> Ahoj už jsem ti volal.To ale znamená půlení motoru a s tím spojené investice.Ten můj už trochu bral olej jak je na tom ten tvůj?Spotřebu jsem měl 5-6 l ale co 1000 km jsem musel dolít olej.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

12.6.2014 v 23:53 | Nahoru | #101
svec.> Tak tos byl Ty .olej nebral,to co mě zbylo při výměně oleje ,zhruba půl litru,tak to mě stačilo na dolití do další výměny(12000 km)

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

14.9.2014 v 20:46 | Nahoru | #102
Zdravím , máte někdo zkušenosti s montáží folie na ochranu laku ?

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

15.9.2014 v 12:12 | Nahoru | #103

werke píše: Zdravím , máte někdo zkušenosti s montáží folie na ochranu laku ?

To myslíš jako průhlednou fólii na všechny lakovaný části?

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

15.9.2014 v 20:27 | Nahoru | #104
hondabanán> Přesně tak, ale chtěl bych to dát jen na nádrž v místě nohou a tam co tankvak

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

16.9.2014 v 09:15 | Nahoru | #105
Počítej s tím, že průhledný fólie jsou dost tenký a jednou za rok to musíš sundat a nalepit novou. Jinak to vlivem slunečního záření ztvrdne a popraská a pak už to nesundáš bez poškození laku. A hlavně se to pak láme při sundávání na milimetrový kousky a je to pěknej ojeb to dostat dolů. Vlastní zkušenost z auta. A to jsem tam měl kousek jen asi 20x20 cm. Navíc bys to musel mít nalepený na všech lakovaných částech aby ti zůstal po sundání stejný odstín barvy. I pod průhlednou fólií ti to slunce totiž " vypálí" jinak než na nezalepené části laku. Osobně bych se na to vyprdnul. Endůro není leštěnka...

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

16.9.2014 v 10:01 | Nahoru | #106
hondabanán> Souhlas s Banánem. Enduro má být mírně zasraný z polních cest a dálek. Nejsme chopperáci

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

16.9.2014 v 20:28 | Nahoru | #107
hondabanán> Je to silná folie, materiál jako tankpad. Jinak jestli má někdo leštěnku nebo ne to je každýho věc. Já jsem toho názoru , že po jízdě se má motorka taky ošetřit a připravit na další cestu.
Ten kdo jezdí denně to asi dělat nebude, to je jasný.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

17.9.2014 v 08:59 | Nahoru | #108
werke> jasan, každýho věc. Abys to tam dobře nalepil, musíš to nahřát horkovzdušnou pistolí, pod tím to mít hodně namočený a pak tu vodu stěrkou dostat ven aby nebyly bubliny. Což vzhledem k členitosti nádrže bude vopruz. A mysli na to, že i pod průhlednou fólií ti bude lak blednout jinak, než na nezalepených částech. To lepidlo z fólie je taky pěkná sračka. Všimni si třeba, že kdo měl delší dobu na autě nějaký nápis nalepený ne jen na karoserii ale i na sklech, už to tam zůstane vyleptaný na vždy. Na sluníčku to nevidíš a stačí jak padne rosa a i ze skel to okamžitě leze ven. A nikdy se toho už nezbavíš. Já osobně, pokud bych si chtěl nádrž ochránit, tak na to prodávají takovej obal ( nějak se to jmenuje ale teď nevím jak ) no ale jak jsem psal. Každýho věc.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

17.9.2014 v 20:52 | Nahoru | #109
hondabanán> nechci to dávat po celý nádrži, koukal jsem na to a byl by to vopruz , ale u těch nohou to dám tam to není tak tvarovaný. Jinak dík za názor.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

17.9.2014 v 21:59 | Nahoru | #110
werke> hele, zjistíš to stejně až praxí. Já z boku na nádrž bych se na to vysral. Na TA nebudeš jezdit zalehlej s pritisknutejma kolenama tak, aby sis to poskrabal. Ale že své praxe vím, že mám dojebanou nádrž ze předu, protože mám velkej pupek a po každé když na to lezu, tak se nahnu na nádrž. Pak mám taky dojebany sedlo, pač jsem malej a pokaždé stejně pravou nohou ojedu sedlo. Jsou věci, z kterejma se musím smířit. Ale chápu, že máš nadšení. Já to mám třeba u auta. A hlavně je to o tom, že se to musí líbit tobě. Pak z toho budeš mít radost. Jo a sorac, píšu teď z mobilu.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

17.9.2014 v 22:01 | Nahoru | #111
Zdarec chlapi, mám prosbu, chystám se na svým TA 650 na výměnu svíček a při té příležitosti, když bude odplastován, hodlám mrknout na ventily. Doporučíte mě nějaký postup, co všechno sundat a stručný postup seřízení ventilů? Poslední ventily jsem seřizoval na Škodě 120 asi před patnácti lety, tak se raději ptám... Díky za rady.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

17.9.2014 v 22:39 | Nahoru | #112
Kolbis> No já jsem svíčky vyměnil aniž bych sundal plasty, jediný co jsem musel tak přizdvihnout nádrž
asi o 2-3 cm. Jinak ventily a karburátory si nechám udělat v Hondě jelikož jsem ventily nikdy nedělal a na karburátory nemám výbavu. Jinak mi povídal v Hondě že sundavaj kvůli ventilům plasty, nádrž a chladič. Víc nevím.

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

17.9.2014 v 22:42 | Nahoru | #113
werke> jo asi tak,při šikovnosti servisáka se chladič sundavat nemusí

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

18.9.2014 v 21:22 | Nahoru | #114
Dík za vaše rady. Mám Alpa dovezenýho z Itálie, má na tacho cca 36 tis, ale věřte tomu.. Podle toho, jak je vybydlenej, bych to tipl minimálně na 136 tis.. Jestli ne 236 tis.. Motor jde vcelku tiše, jen při jízdě, když dám trojku, tak je slyšet kvílení, myslím, že tam bude opotřebovaný trojkový kolo.. když motor není na trojku v tahu, tak je v klidu, jen při záběru je slyšet, ale řešit to nyní nehodlám.. Jezdím..
Co se týká svíček, stalo se mě, že asi trochu vynechal jeden válec, tak chci vyměnit svíčky a raději i zkontrolovat ventily, aby nedošlo k podpálení..

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

18.9.2014 v 21:25 | Nahoru | #115
Jen ještě, na to co má asi za sebou, tak startuje na první, max druhý pokus, spotřebu mám cca 5,5 ltr/ 100 km, takže karburátory zatím řešit nehodlám..

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

18.9.2014 v 21:27 | Nahoru | #116
Kolbis> Vynechával válec,že by byli obě svíčky na válci v trapu?

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

18.9.2014 v 21:32 | Nahoru | #117
karlos-transalp> přišlo mě to tak, proto chci svíčky vyměnit, abych měl jistotu, že jsou nové.. kdoví jestli tam nejsou ještě vod pana Hondy origo.. známe to, mladý Ital přes léto nepracuje, v zimě tančí. a staří Italové sedí u capuccina, tak kdo by je měnil..

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

19.9.2014 v 08:55 | Nahoru | #118
Já jsem dělal ventily nedávno, neboť jsem měnil gufera. Doporučuju nebýt líný a sundat z motorky všecko, co by mi mohlo zavazet. Je to o pár minutách a pak se to vyplatí, máš na práci prostor, což oceníš až to budeš dělat. Ono toho prostoru i tak není mnoho..

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

20.9.2014 v 12:48 | Nahoru | #119
Zdarec borci mám problém na transalpu 600 za studena jede jen jeden válec a až se zahřeje tak je vše ok poradí někdo čím to může být? Předem děkuji za radu

Opravy našich strojů , (pomoc , rady ,návody)

20.9.2014 v 20:17 | Nahoru | #120
smrta> Zkus prohodit CDI. Jestli se rozjede mrtvý válec a ten původní jedoucí bude mrtvý, máš záhadu vyřešenou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist