-----------------------------------------------------------------------------------------------
Pánové hned zkusím první dotaz už si nevíme se Zdendou rady :
při vyších otáčkách nebo rychlém zrychlení něco jako kdyby začalo divně šramotit a moto ztratilo něco málo na výkoně , né žeby zpomalovalo , ale méně tahá než dříve.
Dělává to okolo 5000 ot.
Když stojím na neutrálu , tak můžu točit na MAX. a je vše v pořádku žádný divný zvuk.
Naposledy editováno 11.11.2012 21:40:08
karlos-transalp píše: Ložiska do řízení 32005X/26 (rozměry 47x26x15).Řešení je koupit ložiskaZKL/ZVL za asi 75 Kč ks jenž mají díru 25 mm a tu nechat vybrousit na 26mm.Označení ložisek je 32005(rozměry 47x25x15)
Díky Karlosi, já věděl že existuje nějaké elegantní řešení. Ovšem po rozebrání a kontrole ložisek jsem zjistil, že jsou uplně OK, takže jsem všecko pořádně promazal, nasadil zpět, dotáhl a už zase jezdím a nekvedlám. Díky.pár náhodne vybraných členov som sa opýtal na túto skutočnosť, no oni ten problém nemajú.
Pri kľudnejšej jazde, cca 50km/h, 3500ot/min, mi občas mierne zacuká motor. Dva krát cukne, neskôr zase jeden krát, je to rôzne. Interval je tak 2 až 5 sekúnd medzi cuknutím, ako kedy.
Stretli ste sa s niečim podobným?
M.
Potoku, jak jsi poznal, že jsou ložiska ok? Chápu vysypaný či zežraný ložisko, ale u lehkého opotřebení to nejsi schopen poznat, to mi věř! Co dělá načatý ložisko na hřídeli je mazec a jak ho stáhneš, tak to v prstech a okem nelze poznat.. Ložiska doporučuju ihned měnit za nové.. Jak to je rozdělané, šup tam nové..
Ten kdo jezdí denně to asi dělat nebude, to je jasný.
asi o 2-3 cm. Jinak ventily a karburátory si nechám udělat v Hondě jelikož jsem ventily nikdy nedělal a na karburátory nemám výbavu. Jinak mi povídal v Hondě že sundavaj kvůli ventilům plasty, nádrž a chladič. Víc nevím.
Co se týká svíček, stalo se mě, že asi trochu vynechal jeden válec, tak chci vyměnit svíčky a raději i zkontrolovat ventily, aby nedošlo k podpálení..