globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi
13.10.2012 v 15:18
Ahoj mám dotaz , mám motor z gsx-r 1100W v buggyně a má hroznej propad od 5000 do 6500 otáček nevíte někdo jak to poštelovat ? bohatostí to asi nenapravím ? , do pěti tisíc táhne dobře pak je díra a od 6500 ot. to letí jak pitomý akorát tan střed mě furt nejde doladit díky za rady. Vše je origo trysky jehly airbox atd.

Bohatost směsi

13.10.2012 v 16:31 | Nahoru | #1
Tu díru by mohly dělat vyšlehaný komínky..

Bohatost směsi

14.10.2012 v 10:20 | Nahoru | #2
A membrány na šoupátkách máš všechny OK????

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

15.10.2012 v 06:34 | Nahoru | #3
membrány jsou všechny ok si právě myslím že v těch 6000 se ty šoupátka zvednou moc a je to moc bohatý , objednal jsem si přímý filtry (košíčky ) tak uvidím jak to pojede s nima .

(reakce na) Bohatost směsi

15.10.2012 v 08:13 | Nahoru | #4

mikeskiller píše: membrány jsou všechny ok si právě myslím že v těch 6000 se ty šoupátka zvednou moc a je to moc bohatý , objednal jsem si přímý filtry (košíčky ) tak uvidím jak to pojede s nima .



Tomu bych moc neveril, kdyz v tom rezimu privres plyn tak to ma tendenci jit lip? Nebo naopak kdyz tomu prudce otevres plnej tak to jde hur nebo lip?

Prilis rychlemu otevreni soupatka by pomohlo zmensit diry v soupatkach - obvykle nekde dole u jehly, ale moc neverim ze je to tak uchlastany ze by to jelo znatelne hur.
spis si myslim ze je to chudy a podlozil bych jehly....

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

15.10.2012 v 09:06 | Nahoru | #5
ahoj když přidávám postupně tak to jde líp do otáček , když dám plyn ny podlahu tak tam je ten velkej propad , budu to ještě zkoušet ale až přijdou ty přímí filtry a uvidíme , ještě mě napadlo koupit dynojet jestli by tam byli jinak tvarovaný jehly ale s tím nemám žádnou zkušenost tak nevím díky za rady.

(reakce na) Bohatost směsi

15.10.2012 v 17:59 | Nahoru | #6

mikeskiller píše: ahoj když přidávám postupně tak to jde líp do otáček , když dám plyn ny podlahu tak tam je ten velkej propad , budu to ještě zkoušet ale až přijdou ty přímí filtry a uvidíme , ještě mě napadlo koupit dynojet jestli by tam byli jinak tvarovaný jehly ale s tím nemám žádnou zkušenost tak nevím díky za rady.



Tak to je chovani chudyho motoru, dynojet ma urcite jiny jehly, ale v tvym pripade bych zkusil nejdriv zvednout jehly...dat pod ne 0,5-1mm podlozky. Baj voko se to neladi uplne snadno, ja to ladim podle sirokopasmovy lambdy, soupnu do vejfucku a vidim kde to chce ochudit, kde obohatit, pak uz je to jen pokus omyl + naky zkusenosti...

Bohatost směsi

15.10.2012 v 18:26 | Nahoru | #7
Obohatit jsem to zkoušel , dal jsem jehly na poslední (4) drážku a myslím že žádnej znatelnej výsledek , teď je mám na druhý dle manuálu a je to stejný , zkoušel jsem i zvětšovat a zmenšovat otvor do airboxu , když byl 5cm tak to přez 6000 ot. vůbec nepřelezlo , pak jsem zkusil 6,5 cm to jde zase špatně spodek do 6000 ot. teď tam mám 5,8 cm a to se mi zdá akorát až na ten propad , myslíš ještě podložit jehly i když byli na posledním zářezu ?? nebude to ve vysokejch otáčkách moc bohatý když teď se mi to zdá že to jede pěkně od 7000 ot. ? díky za rady.

Bohatost směsi

15.10.2012 v 18:33 | Nahoru | #8
Jo tak tenhle karbec ma jeste stelovaci jehly, ty novejsi maj napevno.
Zkusil bych ji i na tom hornim zarezu podlozit, nebude to ok, ale uvidis jestli se to nelepsi... Jak daleko to mas od prahy? Ono baj voko rikat ze je to chudy. ? Chtelo by to projet s lambdou... Jestli nemas moznost k nekomu na brzdu samo...

Bohatost směsi

15.10.2012 v 18:38 | Nahoru | #9
od prahy je to dost daleko nějakejch 150 km , o brzdě v okolí taky nevím (to by bylo nejlepší dát to na brzdu) , uvidím s těma přímejma filtrama , myslíš že by mělo smysl koupit tan dynojet ? podle toho co jsem četl by tam měl bejt dynojet 3 , podle popisu jsou ty jehly tvarovaný na to když to ve středních otáčkách nemá výkon tak nevím jestli to koupit nebo ne stojí to cca 2500,. ?

Bohatost směsi

17.10.2012 v 15:28 | Nahoru | #10
Dynojet jspu proste jiny jehly a trysky (u nekterych modelu i pruzinky a treba vrtacek na zvetseni nejake dirky) je to postavene na tom ze vdynojetu odladili nejakou gsxr s upravama a to co tam nandali tak davaj do sady, podle toho kolik uprav tak podle toho se lisi pouzita jehla atd... A tim i ta stage... Problem je ze to ladili kdysi na movy motorce, dneska jsou ty karbce a motory ruzne vybehane a vubec to nemusi sedet...

Ta jehla bude v te casti co je vysunuta ve strednich otackach tensi.... Do podobnyho stavu se dostanes kdyz tu seriovou jehlu podlozis a vytahnes vic... Je mozny ze to bude horsi nekde jinde, ale uvidis jestli se tim da napravit ten stred. Kupovat neco za dvaapul abys udelal stejnej pokus mi prijde docela mimo...zatim ani nevis jestli je tam dira ze je to chudy nebo bohaty....

Ty filtry to podle me jeste zhorsi....

Bohatost směsi

17.10.2012 v 18:38 | Nahoru | #11
ok díky za radu zkusím co jsi mi napsal a dám vědět jakej byl výsledek , právě u těch filtrů bych zkusil zalepovat je normální izolačkou až to bude nějak tak fungovat no prostě zkusím a uvidím ale už mě to fakt štve od léta se v tom vrtám a pořád to nemůžu sladit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 Lukydoga 1 18.8.2023 v 05:05 hondaman1
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 Hovado-RC8 29 5.5.2023 v 16:35 hmm21
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 Normik 11 8.12.2021 v 22:38 Martin1200
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 Svobodak.T 119 6.12.2021 v 01:01 kerut
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist