globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 35kW a budoucnost
 
24.9.2012 v 21:16
Ahoj,
zákony mám prostudovaný ale vůbec nikde jsem se nedočet, kdo bude mít povolení měnit údaje o výkonu v TP, jestli to bude jak doposud že zajdu do nějakého servisu, tam mi namontují ALPHA TECHNIK sadu s 35kW dostanu papír do ruky, zajdu s papírem (protokolem) na magistrát a přepíšou mi to Někdo mi říkal že stát nebude přepisování výkonu tolerovat a že to nebude možné, což mi příjde dost nepravděpodobné.. Dejme tomu že si koupím starou motorku s 67kW a budu si jí chtít zavřít na 35 (V tuto dobu není problém na ní namontovat sadu 25kw). Ví už někdo nějaké informace kdo tohle bude umožňovat? Soukromníci (free moto) až po autorizované servisy? předem dík za každej příspěvek, vůbec nevím co od nového roku čekat.

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

24.9.2012 v 21:52 | Nahoru | #1
Já si myslím, že tohle ještě nikdo neví Je ale velice pravděpodobné, že se Alphatechnik pokusí o udržení monopolu na českém trhu, takže by to mohlo fungovat jako doposud - ostatně by to byli blázni, kdyby se o to nepokusili - je to pro ně asi dobrej kšeft

35kW a budoucnost

24.9.2012 v 21:57 | Nahoru | #2
Taky nevím jak to přesně bude,ale podle toho jak se to vyvíjí v EU,tak to vypadá na brzký konec tuningu i různých dalších úprav Vypadá to spíš tak,že výrobci budou mít jen určité modely motorek,které budou schváleny pro možnost úpravy výkonu.Takže obecně úpravy starších modelů bude asi problém

35kW a budoucnost

24.9.2012 v 21:58 | Nahoru | #3
no jen se ujišťuju, pokud to opravdu bude fungovat jak doposud tak vpohodě

35kW a budoucnost

24.9.2012 v 23:28 | Nahoru | #4
Asi nejlepsi je stihnout udelat neomezenou nebo udelat neomezenou podle novych pravidel.

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 00:53 | Nahoru | #5
Podle mě je úplně klidně možný, že se bude dál škrit na 25kW.

řidičák budeš mít DO 35kW

35kW a budoucnost

25.9.2012 v 07:44 | Nahoru | #6
Ahoj.Ze začátku jsem si myslel,že novému zákonu o škrcení na 35 KW docela rozumím.Teď ale,co jsem si přečetl několik nových příspěvků,tak o tom začínám pochybovat.Jak to bude doopravdy v praxi a co se stane s postaru škrcenými motorkami na 25 kw,které podle nového zákona nebudou vlastně vyhovovat,ještě asi nikdo pořádně neví.
Již dnes ale jsem četl nabídku na škrcení i na 35 kw u Moto Soukup.

(reakce na) 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 11:08 | Nahoru | #7
Hagrid> No to bude, ale budeš moci řídit motorku seškrcenou z max.50kw. Proto se bude škrtit na 35kw a už z max.70kw. Takže Nebudeš moci řídit ani Horneta a můžeš ho mít škrcenýho jak chceš

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 12:35 | Nahoru | #8
Podle mě ty zákony nefungují zpětně,ale od data vydání,takže pokud má někdo v TP přepsaný výkon na 25kw,tak to bode platit i nadále,ale pokud si to bude chtít předělat (u silnějších mašin nad 50kw) na 35kw,tak to paradoxně už nepůjde

(reakce na) 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 13:31 | Nahoru | #9
Myslím, že už o tom bylo napsáno dost, ne? Když máte starý řidičák A18 (25kW), jedete podle starých pravidel. Tzn. 25kW z jakéhokoli výkonu. Když budete mít nový s omezenými 35kW platí z max. dvojnásobku výkonu.

Márty- píše: Někdo mi říkal že stát nebude přepisování výkonu tolerovat a že to nebude možné, což mi příjde dost nepravděpodobné..



To je podle mě blbost. Kdyby se netolerovala úprava výkonu, nebylo by v zákoně to, že se podle nových řidičáků může stáhnout max. z dvojnásobku.

E:písmenko

Naposledy editováno 25.09.2012 13:32:29

(reakce na) 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 13:47 | Nahoru | #10

keto píše: Podle mě ty zákony nefungují zpětně,ale od data vydání,takže pokud má někdo v TP přepsaný výkon na 25kw,tak to bode platit i nadále,ale pokud si to bude chtít předělat (u silnějších mašin nad 50kw) na 35kw,tak to paradoxně už nepůjde



ano, motorka bude pořád mít 25kW ale řídit ji budou moct jen lidi s A18 (tzn do 25kW)a s neomezeným řidičákem.

Lidi co si udělají papíry podle nových podmínek, s omezením na 35kW si takovou motorku, pokud její origo výkon byl víc jak 50kW už nezařídí.

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 14:06 | Nahoru | #11
Ještě že ve čtvrtek dělám závěrečky na A18 , držte mi palce

(reakce na) 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 15:38 | Nahoru | #12

TC-Def píše: Ještě že ve čtvrtek dělám závěrečky na A18 , držte mi palce



Tak hodně štěstí A hlavně kruť hlavou

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 16:44 | Nahoru | #13
Maximalni vykon ktery mela motorka pred skrcenim nesmi presahovat 70kw a ne 50

(reakce na) 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 16:50 | Nahoru | #14

Beny. píše: Maximalni vykon ktery mela motorka pred skrcenim nesmi presahovat 70kw a ne 50


maximální výkon který měla motorka před seškrcením nesmí přesahovat dvojnásobek výkonu na kterej byla seškrcená. Tzn pokud byla seškrcená na 25kW, tak to musí bejt maximálně z 50kW (2x25=50) aby to odpovídalo těm novejm podmínkám

35kW a budoucnost

25.9.2012 v 17:34 | Nahoru | #15
Alpha Technik má škrticí sady na 35 kW v nabídce už delší dobu. Momentálně je u Ministerstva dopravy ČR dokončeno schválení montáží v rámci hromadných přestaveb vozidel u firmy Soukup - MOTOSPORT a jejich oddělených montážních pracovištích. Jinými slovy - firmy, které doteď montovaly kity na 25 kW, nyní montují také kity 35 kW. Berte to jako ověřenou informaci, dělám v REPREmoto Opava servisního technika, tisknu a podepisuju do Technických průkazů, právě jsme zmákli první Hondu CBF 600 z 57 na 35 kW.

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 17:57 | Nahoru | #16
Psal jsem do MOTOSOUKUP a bylo mi řečeno, že od 10.8.2012 oficiálně dělají 35kW .

(reakce na) 35kW a budoucnost

25.9.2012 v 18:20 | Nahoru | #17

Fikus píše: Psal jsem do MOTOSOUKUP a bylo mi řečeno, že od 10.8.2012 oficiálně dělají 35kW .


no to si teda počkám každopádně děkuju za iteligentní odpověď

EDIT: nepočkám:D myslel jsem že v roce 2013 :D

Naposledy editováno 25.09.2012 18:23:00

35kW a budoucnost

25.9.2012 v 19:18 | Nahoru | #18
Jako s timhle to dost dojebali. Treba zde v motoskole se jezdi na suzuki gs500e. Od pristiho roku uz to musi byt minimalne 600cc a to se promitne do novych cen. Rovnou na neomezenou....

35kW a budoucnost

25.9.2012 v 19:43 | Nahoru | #19
seškrtí ti to kdokoliv kdo může, s papírem a motkou zajedeš na STKáčko (něco jako evidenčka) tam to zkouknou jestli to je správně a doopravdy a pak s papírama na ouřad, kde ti to schválej
takle sem to někde čet, ale už nevim kde

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

26.9.2012 v 15:36 | Nahoru | #20
A nevite nahodou jak to bude kdybych jsi chtel sesktrtit motorku pristi rok na 25kw kdyz mam ridicak do 25 kw ?

(reakce na) 35kW a budoucnost

26.9.2012 v 15:51 | Nahoru | #21
_MiKi_> tak si najdeš někoho kdo ti to uškrtí na 25kW, nic víc

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

27.9.2012 v 09:12 | Nahoru | #22
Já jsem to pochopil takhle:
kdo má řidičák do 25 kW může řídít cokoliv do 25 kW
kdo má řidičák do 35 kW může řídít cokoliv do 35 kW, takže klidně i něco s 25 kW co je seškcený z 80 kW (ale bylo to udělaný před platností zákona)

Nový motorky pujde škrtit na 35 Kw z maximálně 70 kW

Ten problém co je z kolika škrcený a jaký máš řidičák, bych nespojoval.

Naposledy editováno 27.09.2012 09:12:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 35kW a budoucnost

27.9.2012 v 10:29 | Nahoru | #23
Sukin> pochopil jsi to uplně blbě! raději si pročti tohle vlákno

kdo má do 25kw může řídit cokoli do 25kw a 0,16kw/kg
kdo bude mít řidičák do 35kw bude moct řídit pouze motorky do 35kw a 0,2kw/kg které nebyli upraveny s více než DVOUNÁSOBNÉHO VÝKONU tzn. 25kw která byla seškrcena z více než 50kw řidit NESMÍ!

"problém" na co máš řidičák pochopitelně SOUVISÍ s tím co můžeš řídit !!!

Naposledy editováno 27.09.2012 10:32:44

(reakce na) 35kW a budoucnost

27.9.2012 v 12:34 | Nahoru | #24
Maty_Kolin> Dobrá dobrá věřím ti, jen potom nechápu, jak bude policajt na silnici zjištovat z jakého výkonu byla ta motorka seškrcená.

Jestli je to fakt takhle tak je to zas řádnej guláš.

35kW a budoucnost

27.9.2012 v 12:53 | Nahoru | #25
Nevim jak to bude policajt zjistovat ale pravdepodobne tim nejjednodusim zpusobem tzn ze se koukne do registru vozidel.

35kW a budoucnost

28.9.2012 v 22:12 | Nahoru | #26
za 5 let co mám řidičák, tak mě nezastavili ještě ani jednou tedkon mam ridicak na 25KW, GSRko v TP 25, jinak otevřená na 73. Policajtům je jedno z kolika je to škrcený, důležitý je to co máš v papírech a zjištovat každou moto, kterou zastaví si myslím, že by z toho sraly do vejšky. Pokud ještě někdo nemá papíry aspon na 25KW tak at si je uděla co nejdřív a nemusí řešit potom jestli si motku může utáhnout nebo nemůže

Naposledy editováno 28.09.2012 22:13:57

1 reakcí na tento příspěvek 35kW a budoucnost

29.9.2012 v 02:22 | Nahoru | #27
přijde mi trochu blbost, že utažená na 25kw nebudu moct s víc jak 50kw. dvojnásobný výkon se nevztahuje na 25kw ale pouze na 35kw. je to psané k novému zákonu a vztahuje se jen a pouze na 35kw= 70kw. prijde mi nesmysl ze motorku utahnu ze 70ti na 35 a v pohode a pak utahnu jeste slabsi na 25kw a řídit ji moct nebudu. ztracím v tom jakýkoliv logický zálůad, který by se vztahoval k bezpečnosti touto úměrou...zákony se přece zpřísňují kvůli bezpečnosti, nebo ne?

(reakce na) 35kW a budoucnost

29.9.2012 v 09:14 | Nahoru | #28
miles-y> 2 x 25 je podle tebe 70? Nespekuluj proste to nesmi byt skrcene vic jak na polovinu puvodniho vykonu.

Vážený pane Lando,
Zasíláme odpověď na dotaz vznesený v souladu se zákonem o svobodném přístupu k informacím č. 106/1999 Sb.

Odpověď na Vaši otázku zní "NE".
Řidičské oprávnění A2 nebude opravňovat k řízení motocyklu s výkonem sníženým na 25 kW, jehož původní výkon byl např. 65 kW, jak uvádíte ve svém dotazu. Na stanovení splnění podmínek lze použít jednoduchý vzorec:

snížený výkon x 2 = hodnota

(např. 25 x 2 = 50 kW, tzn., motocykl z 50 kW původního výkonu sníženého na 25 kW lze řídit od 19.1.2013 s řidičským oprávněním skupiny A2).
Pokud by původní výkon byl vyšší (např. 51 kW) a byl by snížen na 25 kW, je úprava provedena z více než dvojnásobného výkonu, tudíž není naplněna podmínka rozsahu skupiny A2.

Na druhou stranu, pokud byl výkon motocyklu elektronicky nebo jiným způsobem snížen, lze prostřednictvím akreditovaného zástupce výrobce motocyklu, uvést výkon do původního stavu."

S pozdravem,

Ing. Josef Chodora
pověřen řízením
Odbor bezpečnostní

Č.j.: 345/2011-030-Z106/2

"Naposledy editováno 30.11.2011 14:37:17"

Naposledy editováno 29.09.2012 09:25:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist