paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSXR 750 Srad nebo K1-K3
14.9.2012 v 12:30
Ahoj nedávno jsem tu zakládal vlákno kde jsem vybíral mezi V2 a gsxr 750. Rozhodl jsem se že asi půjdu do 750. Chtěl jsem původně i mrknout na K4-K5 ale na tu asi peněz dost nebude a ani se mi do toho moc peněz dávat nechce. V sosnový jsem seděl na sradovi z roku 1999 a moc se mi ta motorka líbila, prostě poctivý bike z 90 let, bylo to docela velký, posez ne o moc horší než na mém fzs. Chci se mrknout na nějaký inzerát tak mi napiště nějaký hlavní problému jak u sradu tak k1-k3. Srad už je přeci jen starší kousek a sehnat ho v origo stavu nebude sranda, většinou mají v inzerci natočeno okolo 40000-50000km ale skutečnost asi bude jiná,nerad bych omylem koupil šrot a pak do toho cpal peníze. Fazera mám v dobrým stavu a měním jen olej a dělám běžnou údržbu tak bych tak rád i pokračoval Vidím to že bych prodal fzs tak za 45000-50000Kč a koupil něco okolo 40000-65000, bud srada nebo k1-k2. Popravdě se mi líbí víc srad, ale nevím jak jsou na tom první modely se vstřikováním a jestli tam nemůže být problém s něčím. Mimochodem mají ty starší gsxr fakt tak mizerný brzdy, já co jsem dal na fazera destičky Bendix tak to brzdí neskutečně, dá se u gsxr s tim něco dělat?

Našel jsem tohoto, napíšu majiteli a asi ho půjdu omrknout, podle mě na pravé straně nejsou originál polepy, tak je možný že to na tu stranu asi padlo, a to zadní eloxovaný ráfek se mi taky moc nelíbi . Ale když je 3 majitel a původ to má v čr tak by to nemusela být špatná koupě. www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-750/suzuki-gsx-r-750-422296.html

Toto taky nevypadá špatně www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-750/suzuki-gsx-r-750-421268.html

Naposledy editováno 14.09.2012 12:32:46
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 12:36 | Nahoru | #1
Jaks přišel na ten eloxovanej ráfek? spíš vypadá že je jen zasranej... jinak jezdil sem obojí, srad je dobrej, k1 je ve všem dál, je i trochu menší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:02 | Nahoru | #2
Davv> Jo je to možný, na fotkách jsem si myslel že je to eloxovaný. Tak oproti mému fzs bude i srad ve všem na míle daleko(až na brzdy)? A spolehlivost u srada bez problému? Kolik jsi na něm najezdil? Jinak jen tak na okraj spotřeba je u těch motorek kolik při klidné jízdě cca 6L?

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:03 | Nahoru | #3
měl jsem obě ale v 600ccm. K1 byla dál, ale zase mi tam jakoby chyběla duše(možná pro někoho nesmysl u japonské motorky, ale srad ji má). brzdy u srada se daj pořešit hadicema a pořádnou směsí desek. K1 taky vo něco líp jela (stříkačka) jinak u 750 je stříkačka tušim od 2.poloviny roku 1998. šel bych do co nejvíc origo srada a dokoupil tuto

edit: spotřeba u 600 v klidovém režimu kolem těch 6l. maximálně 8l.

Naposledy editováno 14.09.2012 13:05:07

2 reakcí na tento příspěvek GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:08 | Nahoru | #4
SRAD nema zadne problemy ani se strikackou ani s nicim jinym krome sponovaku retezu a slabyma brzdama.

Koukni sem.SRAD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:11 | Nahoru | #5
Capt.Spaulding> A kolik stojí ta sranda na kterou jsi mi poslal odkaz? To nějaký kit na zvýšení výkonu? Co si myslíte o těch co jsem vám poslal v odkazu? Četl jsem že suzuki mají hlučnější motory, tak co mám od toho očekávat na rozdíl od fzs?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:12 | Nahoru | #6
Dawe02> Toho jsem si chtěl koupit, vypadá úžasně, domlouval jsem se s majitelem na víkend, ale v pátek ho někdo odvezl v největším slejváku

Naposledy editováno 14.09.2012 13:12:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:13 | Nahoru | #7
Alexandr> skoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:18 | Nahoru | #8
Dawe02> Když dám pancíře a dobrý desky tak by to pak mohlo i brzdit ne ?

GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:20 | Nahoru | #9
srad je super youngtimer
na sradovi jsem jen seděl, K1 jsem několik roků měl.
vzhledově se mi víc líbila k1, ale srad byl taky super.
technicky jsou obě motorky vpohodě, u k1 bývá tuším občas problém se spojkovým ložiskem
já osobně bych si asi trošku přišetřil a šel do k4, protože ta už je o hodně dál. hlavně podvozkem a brzdam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:25 | Nahoru | #10
Alexandr> Bohuzel ne. Pokud nebudes zavodit a nemit srovnani tak ti to treba nebude ani vadit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:27 | Nahoru | #11
Alexandr> kolik to stojí nevim, ale srad se suchou spojkou by byla masařina. jinak ja prodával s 37 najetejma, v 30 jsem měl rozpůlenej motor (byl seškrcenej na 25kw a byl v důsledku nedostatečnýho výplachu zkarbonizovanej celej spalovák a netlačil 2a3válec) po vyčištění motor jak novej, tlaky jako nová motorka když vyjede z fabriky, volej nežrala, jediný co byl problém tak to že se na tom nic nesralo, já se prostě potřebuju v motorce čas od času povrtat.

edit: brzdy v normálnim provozu s pancéřema dostačující, ale nikde neni napsáno že tam nemůžeš dát něco lepšího. jinak na jaře jdu zas do GSX-Ra jen rozhoduju mezi K8-K9

Naposledy editováno 14.09.2012 13:30:33

(reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:29 | Nahoru | #12
Dawe02> Závodit nebudu, ale do Sosnový jezdím docela často a do Mostu bych chtěl taky začít jezdit aspoň 2x do roka. No srovnávat můžu jen s fazerem který má brzdy ze starý R1 a který dávají dodnes na fz1, prý docela brzdí.

(reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:31 | Nahoru | #13
Capt.Spaulding> No jo kdyby ještě člověk věděl kolik ty motorky na prodej mají ve skutečnosti najeto

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:36 | Nahoru | #14
Capt.Spaulding> Já jsem seděl na k6 ta motorka vypadala krásně, ale jak jsem na to sedl tak jsem si připadal oproti sradovi jak na kole, kdybych rok počkal tak bych asi taky našetřil na něco novějšího, ale nemůžu říct že by se mi ty nový gsxr líbily více než srad, ten srad je fakt klasika a na moje ježdění by to stačilo stejně jak ty nový modely. Třeba to nový gsxr s brembama se mi na pohled vůbec nelíbili. Hlavně ty starý motorky nejsou tak radikální a dájí se požít i na delší výlet i do města.

(reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 13:42 | Nahoru | #15
Alexandr> tak s tou radikálností nemáš pravdu. srad a k1-k3 jsou skoro závodní mrootky, docela nepohodlné. třeba k1 má docela dlouhou nádrž, takže se natahuješ na řidítka a hodně bolí zápěstí. má to docela těžkou spojku. měl jsem i k7 750 a ta je oproti tomu cesťák. hádherně uvolněná-rovnější pozice, stavitelné stupačky, lehoučká...
jinak ty brzdy né že by nebrzdily, ale nemají takový nástup. kamarád teď bude dávat na k1 1000 (šestipístek) radiální pumpu, tak jsem zvědavý co to udělá. ono kolikrát stačí jenom ty třmeny pořádně vyčistit, bývá tam brdelu až hrůza

(reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 14:04 | Nahoru | #16
Alexandr> souhlas SRAD je prostě superbiková klasika. stejně byly v těch 90. letech hezčí motorky než ty hmyzáci dnes, 996, TL-R, RSV, VTR-SP, vo závodních GP500 ani nemluvě

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 14:06 | Nahoru | #17
ja mel obe a vystridal je a prsotridal je a K1 je pro me proste lepsi a to hlavne skrz pohodli.srad je spis pro nizsi postavy. jinak oboje brzdi na hovno a na K1 to bylo dvojite hovno. co se tyce motoru nemohu srovnavat protoze K1 jela fakt dobre ale srad mel pripecene ventily takze nejel na 100%. ja osobne bych sel do K1,ale tu sehnat v peknem stavu je uz o jinych penezich nez ten tvuj prvni srad na inzerci,ten vypada paradne.
k pozici tela se podepisuji pod Kubáta co napsal..po 100km na K1 mi upadavali ruce.a i jizda ve dvou byl humus-bohuzel mi nevydrzela tak dlouho abych toho nasbiral vice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 14:39 | Nahoru | #18

Dawe02 píše: SRAD nema zadne problemy ani se strikackou ani s nicim jinym krome sponovaku retezu a slabyma brzdama.

Koukni sem.SRAD



ten už je pryč.... chtěl ho kámoš

edit: aha, už se to řeklo

Naposledy editováno 14.09.2012 14:40:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 14:48 | Nahoru | #19
GRASSEL> Takže ho koupil kámoš nebo to taky nestihl jak já?

GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 14:48 | Nahoru | #20
jinak já bych to řekl asi takhle

SRAD je legenda, jedinečnej bajk kterej zanechá fakt prvotřídní vzpomínky a ve svojí době strčil svojí vymakaností veškerý konkurenční bajky do kapsy. Jako nostalgie na mazlení super bajk....

K1 je ve všem lepší, je super ale SRAD to prostě už není

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 14:51 | Nahoru | #21
Alexandr> taky to nestihnul, je to asi tejden zpátky co jsem se na něj ptal. Protože Mfence bnež ho kupoval mi každou chvíly psal ohledně srada a dokonce jsem mu i radil vybrat tenhle kousek....
takže jsem věděl že tenhle srad za to stojí

Já bych si srada koupil zase, jako druhou motorku jen tak na čumendu a jako mazlíka ale 96-97 karbec a v origo stavu Dodnes mně sere že jsem toho svýho dal pryč...
Na SRADA prostě nezapomeneš a zx7r byla oproti tomu hrozná.... řekněme že byla prostě horší

GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 14:52 | Nahoru | #22
No chtělo by to sehnat fakt něco v původním stavu klidně bych za to zaplatil i trochu víc. Koupit něco a pak na tom dělat opravy za dalších x tisíc to si radši nechám fazera.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 14:55 | Nahoru | #23
enusim2> Jaký byl rozdíl oproti brzd co jsi měl na thundercatovi a sradovi pak, fakt byly tak hrozný? Na fzs jsou stejný brzdý jak na T catu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 15:04 | Nahoru | #24
GRASSEL> No tak oproti fzs musí být i ten srad na míle daleko. Co si myslíš o těch sradech co jsem hodil do odkazu? Ten první nemá určitě pravou stranu originál polepy, chybí tam gsxr a oproti originálu to má trochu jinak vyřízly ten polep jak je tam trn protektor. Krovka má taky jiný polep než originál, ale tak krovka je fakt nejmenší problém. Na toho prvního se půjdu určitě mrknout to mám pár km od baráku, projedu se na tom a zjistím aspoň jestli mě ta motorka nadchne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 15:07 | Nahoru | #25
Alexandr> to je pravda, oproti fazeru je to fakt jinde....

hele abych řekl pravdu tak nevím, ani jeden mně nezaujal.... naposled mně zaujal ten mfencovo

(reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 15:13 | Nahoru | #26
GRASSEL> Jo mfence byl někde jinde, za 50kaček to byla fakt nádhera.

Naposledy editováno 14.09.2012 15:13:44

(reakce na) GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 15:22 | Nahoru | #27

Alexandr píše: Davv> Jo je to možný, na fotkách jsem si myslel že je to eloxovaný. Tak oproti mému fzs bude i srad ve všem na míle daleko(až na brzdy)? A spolehlivost u srada bez problému? Kolik jsi na něm najezdil? Jinak jen tak na okraj spotřeba je u těch motorek kolik při klidné jízdě cca 6L?



No nevím kolik sem najezdil, prodával sem ho s ale 67 tis km, akorát byl trochu hlučnější rozvodák, pak taková bolest co mě potkala u obou gsxr sou vypálený konektory dobíjení, nic co by nešlo opravit... jinak brzdy sou na k1 asi lepší, ale stejně nebrzdí tak jako na předchozí rsv 1000R...

GSXR 750 Srad nebo K1-K3

14.9.2012 v 20:37 | Nahoru | #28
toho sradíka ze sudova hlavna znám je to pěknej kousek a za mě jestli K1 nebo srad tak za mě SRAD. nevim prostě sradík my víc padnul do ruky a je hezčí než K1

GSXR 750 Srad nebo K1-K3

15.9.2012 v 15:46 | Nahoru | #29
Teoreticky, by ten muj srad byl na prodej...
1999, provoz 2000, 41 000 najeto, dovoz Italie, nova retezovka, olej, stavitelny packy + objednany a zaplaceny Yoshimura svody + ladak, K&N filtr, jen dodat PC Commander a nechat odbrzit...

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 750 Srad nebo K1-K3

15.9.2012 v 19:07 | Nahoru | #30
Jo jo vyzvedl si ho kupec v patek kolem 22te hodiny a kurva lilo :)
SRAD co jsem mel byl krasnej a fakt v pohode po prodeji jsem mel smrst telefonatu od kupcu jaka ironie. :) Je me po nem prazdno ale zase dela radost nekde jinde a novej majitel si jen chrochta tak mam radost bal jsem se pak nejakejch veci jak bejva po prodeji ale vse ok.

Naposledy editováno 15.09.2012 19:08:59
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist