DS - výhoda malá velikost, hezčí - takže nebude designově tak vadit, jednodušší montáž -zapojení na jeden konektor. O pár stovek levnější.
ATRE - výhoda kromě ukazatele rychlosti umí částečně upravovat mapy v řídící jednotce a údajně částěčně upravit-zvýšit chod a výkon motoru, hlavně u omezovače vyšších otáček. Ale nevím, zda je to ve skutečnosti pravda a zda to má smysl i u mé motorky nebo jen u závodních. Nevýhoda větší velikost, horší design, složitější montáž.
Víc se líbí jednoznačně DS. Funkce navíc u ATRE vypadají zajímavě, ale nevím, zda to funguje a hlavně, zda by to u introše a mých kochacích jízd mělo smysl.
Máte s tím někdo zkušenost? Díky
jak to funguje (princip) si muzes precist tady : www.motorkari.cz/forum-detail/
takze by se to dalo na chvili do toho atre stavu dostat jen odporem .. nebo atre obvodem co delam jako samostatnej, ten bych ti mohl pujcit i na zkousku.... a videl bys jestli to ma smysl...
Někde na webu v popisu toho DS jsem četl,že podmínkou správné funkce je sepnutá spojka a nastartovaný motor, ale pokud to tahá data o zařazeném kvaltu z řídící jednotky a nevypočítává z rychlosti a otáček, tak by na to ta spojka přece neměla mít vliv.
V podstatě jsem rozhodnut pro něj, ale pořád mi leží v hlavě ty funkce přemapování u ATRE. Nedokáži si stále odpovědět, zda u mé motorky by to mělo nějaký smysl? Nenašel jsem žádnou zkušenost nějakého majitele choppera či cruisera. (např. jsem se dočetl, že u V-Stromu je změna map a chodu motorky více znát u obsahu 1000, než u 650-ky) Spíše se tedy kloním k tomu, že to asi smysl moc mít nebude. Údajně to má větší smysl u motorek s obsahem nad litr.
ruza: ono to prave na plnej plyn nic nedela, ma to vliv na prvni kvalty, v nizsich otackach a mensi otevreni plynu... je tam schvalne "spatne" predstih aby ta reakce na otoceni plynu nebyla moc "ostra" .... tzn zrovna neco co by teoreticky bylo na cruiseru ok...
Je to tak, že na prvních kvaltech není plný výkon motoru a tímhle se to odstraní. Je to tak, neno mám špatný informace? Jde o to, že ta M800 je mašina spíš na pohodu...proto si myslím, že to nemá cenu.
Naposledy editováno 17.09.2012 12:45:31