globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem s baterii (nejspis)
7.9.2012 v 17:59
Zdravim. Po tydnu jsem prisel do garaze a zjistil, ze nestartuju. Baterka byla vybita, akorat se to parkrat protocilo a na nic vic se to nezmohlo. Pritom predtim, kdyz sem jezdil kazdy den, vse fungovalo bez problemu.
Nabiju si baterku a pocitam, ze vsechno bude zase v poradku. Nicmene bych to rad vyresil a zajima me, cim by to mohlo byt. Je to baterkou, mam kupovat novou? Nebo to nekde probiji? Nebo cim by to mohlo byt?
Predem diky za kazdou radu.

Problem s baterii (nejspis)

7.9.2012 v 18:04 | Nahoru | #1
Základní otázka, jak je tam dlouho, ta baterka?

1 reakcí na tento příspěvek Problem s baterii (nejspis)

7.9.2012 v 18:39 | Nahoru | #2
Přesně... stáří baterky leccos napoví, ale může odejít i "náhlou smrtí". Jak je na tom, poznáš dle toho, jak dobře na tom bude druhý den, když byla den předtím nabitá a přes noc v klidu. Hodně by napověděl zátěžový voltmetr, např. FY-64 , i když ten těžko bude mít v garáži každý. Pro klid duše můžeš také odpojit - svorku baterky, zařadit ampérmetr a tím zjistíš, zda motorka má nějaký proudový odběr i v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s baterii (nejspis)

7.9.2012 v 20:06 | Nahoru | #3
J.M.K.> Jo hosi, ampermer napovi, ale.POZOR.NA.ROZSAH, nejlip starej rucickovej a rozsah 50 A. Digitalni udelatko z Baumaxu ma par vterin rozsah 10A.
Spis nabit, na svorky prippjit H4 55 W a merit cas jsk dlouho budd svitit. Ohmuv zakon snad zna.kazdej.

1 reakcí na tento příspěvek Problem s baterii (nejspis)

7.9.2012 v 20:28 | Nahoru | #4

Problem s baterii (nejspis)

7.9.2012 v 21:30 | Nahoru | #5
Stáří baterie, její stav....je to bezúdržbovka, či potřebuje dolívat destilku?
Moc jsi toho nenapsal.
Podívej se na kontakty na baterii, zda jsou pevné a nejsou zoxidované...

(reakce na) Problem s baterii (nejspis)

7.9.2012 v 23:18 | Nahoru | #6
pesastor> To je pravda, ale i těch pár vteřin by stačilo na zjištění, zda motorka nějaký odběr nemá. Nebo místo ammetru použít žárovku 12V/5W, nebo lépe 6V/5W. Ta už také dokáže identifikovat proud dostatečný k tomu, aby baterku znatelně vybíjel.
Nebo si vyrobit přímo měřák s "budíkem" MP-45, MU-45, nebo třeba DH-80 . Málokdy se však takové seženou s větším rozsahem, než 10A a pak nezbývá, než ještě vyrobit potřebný bočník a hlavně zajistit jeho adekvátní chlazení.

Vůbec nejlepší ovšem jest svorky na baterce vůbec nerozpojovat a použít klešťový ammetr. Lepší typy zvládnout i měření ss proudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem s baterii (nejspis)

8.9.2012 v 13:41 | Nahoru | #7
rancher> kdyz uz, tak podle pana Einsteina plati E=mc^2
Pan Ohm tomu E rika R!

(reakce na) Problem s baterii (nejspis)

8.9.2012 v 19:24 | Nahoru | #8
pesastor> Jak jsem googlil, tak jsem prodal...

Problem s baterii (nejspis)

10.9.2012 v 09:58 | Nahoru | #9
Okok, diky za spoustu rad. Baterka rozhodne neni nova, ale presny stari neznam, motorku mam prvni sezonu a baterka prisla s ni. Je to bezudrzbova, kontakty jsou cisty. Zkusim ji nabit, sezenu ampermetr a uvidime.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejde benzín do válce Suzuki VZ 800 Marauder linhic 4 19.5.2024 v 11:18 pepe100
Zadní karburátor Suzuki Marauder VZ... Suzuki VZ 800 Marauder linhic 6 7.5.2024 v 12:56 Dano998
Divný problém s V2 motorom Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 3 7.5.2024 v 07:42 panTerek
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 1 1.5.2024 v 22:14 Faier
Zadní karburátor na VZ800 Marauder ... Suzuki VZ 800 Marauder linhic 2 7.1.2024 v 13:59 1100Virago


TOPlist