globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 900 RR Street neproleze evidencí
Čau,
koupil jsem hondu CBR900RR streeta a na evidenčce mě vyhodil. Dá se to nějak zkoulet abych prošel a přitom nemusel kupovat kapotu?
Poraďte, sem v kélu.

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 11:24 | Nahoru | #31

lukaR1 píše: maš uplnou pravdu , kontroluji vše a ja mela problem že mela motorku s kapotama a on me chtel vyhodit kuli tomu že neni videt na cislo motoru a pozor rypakoval kuli vyfuku , drzaku spz , že nei osviceny a i kuli sjety gume . a velkou pozornost venoval rozmerum pneu co je v tp!! bohužel už to asi neni to co drive že koukli, na stitek s vinkem a jelo se



Holak to ten strep mas pekne v Bordelu Te mel vyhodit na miste.Proste jezdeno zenou
Me pochvalil ze mam motorku jak se patri a s usmevem se slo dale.

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 11:50 | Nahoru | #32

NovR píše: Je to stejně v hajzlu protože mi kamoš tvrdí že pokud neprojdu evidencí tak ji jinde ani dělat nemůžu. Prý musím jet tam kde mi ji nedali.



Není to pravda, evidenčku můžeš udělat jinde ale bohužel ji zaplatíš znova - kdyby jsi jel na stejné místo tak tam máš jenom nějaký doplatek za další kontrolu.

Pro příště když budeš dělat STK nebo evidenčku na streeta tak raději někde kde to znáš

CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 13:20 | Nahoru | #33
pokud děláš STK musíš tam kdes ji dělal... Tak to bylo .. jelikož jsi v databazi že to nesedí je v dnešní době celkem odvaha technika napsat někde jinde že to sedí a když se něco stane (nedejbože ) tak tě oškube pojišťovna , jdou nezřídka i po SKT zvláště pokud se prokáže že na motorce jsou osazený jiný díly než ty co uvádí výrobce /rozměr pneu atd..

jsou případy že pustí na technické, způsobíš nehodu vlivem špatného stavu vozidla .. tak technik jde od válu s nemalou pokutou a tuším zákazem činnosti a nebo podmínkou...

Tohle jsem zažil kdy nechaly projít BENEVOLENTNÍ stk starého prohnilého forda v okolí uchycení nápravy a stala se bouračka ... ejhle stk byla kontrolována z hora z dola...Technik splácí rodině ( 2ma dětem) 750tis kč odškodné ... a má zákaz činnosti v tomto oboru...

Jednoduchá definice ... pokud stav vozidla po STK může způsobit nehodu a je prokazatelné že ta závada nemohla vzniknout až po STK ( koroze nosných prvků) pak bude stíhán ten kdo STK schválil.

U evidenčky ti kontrolují vše ... stavvozidla odpovídající tecnickému popisu výrobce ...

ne tedy jen vin

teoreticky by neměly projít ani miniblinkry ( jsou určité rozměry které musí výrobce kvůli homologaci splnit, moto v odstrojené , podobě )

To že nám pustí laďák je to nejmenší ...tedy pokud není přivařený a omotaný lepící páskou tak že ti upadne...

pokud by se šlo do důsledků tak i TZV upgrade brzd kdy se přehazují brzdiče z jednoho typu na druhý už je zásah do konstrukce vozidla... tedy pokud nebyly výrobcem určeny pro daný typ..

Opravdu záleží tedy na tom co si kdo na STK Lajzne...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 16:12 | Nahoru | #34
Já nechápu co je na tom škarpa tuningu tak zajímavýho. Koupit si motorku kterou někdo roztříská (případně si ju roztřískat sám) a nemá ani na to dát ji do původního stavu a maskuje to tím jak je to strašně krutej husto street
Když rozsekáte oktávku taky na to navěsíte světlo z traktoru a jezdíte bez plechů?
Navíc v době kdy existuje spousta pěknejch a silnejch naháčů...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 16:23 | Nahoru | #35

Danny350 píše: Já nechápu co je na tom škarpa tuningu tak zajímavýho. Koupit si motorku kterou někdo roztříská (případně si ju roztřískat sám) a nemá ani na to dát ji do původního stavu a maskuje to tím jak je to strašně krutej husto street
Když rozsekáte oktávku taky na to navěsíte světlo z traktoru a jezdíte bez plechů?
Navíc v době kdy existuje spousta pěknejch a silnejch naháčů...



Je to prostě styl... Někdo upravuje na kafáče, jinej na bobber... Navíc některý streety jsou pěkný. Škarpatuning je kapitola sama pro sebe, něco jako votuzéři s plastovejma rychlokřídlama na 1.2 HTP.

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 17:00 | Nahoru | #36

FiZzeR píše: Je to prostě styl... Někdo upravuje na kafáče, jinej na bobber... Navíc některý streety jsou pěkný. Škarpatuning je kapitola sama pro sebe, něco jako votuzéři s plastovejma rychlokřídlama na 1.2 HTP.


Samozřejmě že nějaká stavba ze silnice může být i pěkná, ale musí to být stavba a ne že někdo v příkopu zbaví motorku plastů a místo rozbitýho světla tam nacpe "cosi" co vypadá strašně kosmicky a prohlásí to za street. Ještě je možný to vyšperkovat uříznutím podsedláku a převařením k nebesům. A takovejchhle motorek tady jezdí 99%. Nepamatuju si že bych viděl na vlastní oči cokoli pěknýho původem ze silnice (vyjma nějakých custom show).
Navíc bych si tipnul a myslím s dost velkou přesností kolik je lidí co maj ty plasty vpořádku sundaný doma v garáži, protože nahatý se jim to líbí víc

CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 18:18 | Nahoru | #37
a bude hůř

CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 18:35 | Nahoru | #38
Tak jsem přijel na STK čekal jsem tam hodinu přišel dědek 55 letej dal mi nuž ať strhnu nálepku na značce :D kouknul na číslo rámu a motoru a měl jsem po STK(cca 5 minut trvala) , dobrý ne?

Naposledy editováno 05.09.2012 18:36:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 20:01 | Nahoru | #39

agostini79 píše: taky se přidám, na CBR 900 RR je originál kolo 16" takže tam máš jiné a nemusí tě evidenčkou pustit(dávala se 17 kvůli pneu a údajně lepší ovladatelnosti ale nevím, já mám 16). Co se týče kapot a dalších detailů, zajímat by je to nemělo. Já když jsem dělal evidenčku na Blejda tak koukli akorát na číslo rámu a barvu a jestli to má všechno jak má být (akorát měl kecy že to nemělo tachometr a přední blatník). Pokud je u vás takový debil tak bych to zkusil jinde akorát budeš platit znova. U Prahy bych věděl o relativně benevolentní STK když tak dám info do PM



Částečně máš pravdu.
CBR 900 RR jsem měl,r.v.1996 a přední kolo bylo 16".
Tuším od roku 1999 se už dávalo 17".
Záleží na roku výroby.

Velká nevýhoda byla v ceně.Přední stála stejně jako zadní.

Taky jsem se setkal s tím,že na evidenčce kontrolují údaje v TP a stav auta.
Přijde mi to normální.

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 20:56 | Nahoru | #40
Míra> 1999 ma taky 16". Sedmnactka je az od CBR929

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 21:16 | Nahoru | #41
agostini79> Chlapci chlapci. jestliže ho vyhodil z evidenčky, tak je zablokovaný v systému a nikde mu ji neudělají.

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

5.9.2012 v 22:12 | Nahoru | #42

B12 píše: agostini79> Chlapci chlapci. jestliže ho vyhodil z evidenčky, tak je zablokovaný v systému a nikde mu ji neudělají.



taky si to myslim. alespon mne to vzdy takto rikaji.

4 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR Street neproleze evidencí

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2012 v 02:24 | Nahoru | #43
Poprvé koukám sem na forum a koukám že se fakt nudíte a ste natvrdlý, proto řešíte sračky! Konkrétně u tohodle téma sem narazil asi na 3 lidi co maji rozum, jinak vás fakt nechápu.

Evidenční kontrola: Kontroluje se shodnost údajů zapsaných v ORV (TP) s vozidlem.

Takže vadí rozměr pneu, pokud jsou zapsané kapoty, můžou řešit i rozměry vozidla, takže vysoký řidítka na chopperu sou taky špatně... Je toho moc...

Na evidenčce se neřeší technickej stav- Nemůžou vás vyhodit za sjetý pneu, když ale sedí rozměr, nevadí netěsnost atd. Když tam maji bejt kapoty a sou tam , ikdyž trochu popraskaný, nebo uvolněný, je to Ok. Můžou mít keci, ale museji to napsat. Tachometr tam správně musí být pro zapsání stavu ujetých KM.

Když vás vyhoději s evidenčky - daji vám protokol že z hlediska evidenční kontroly nevyhovuje,
tak je to v systému, můžete jít jinam, ale hned v kanceláři když vás zapisujou jim vyskočí, že tohle vozidlo jinde neprošlo a proč.

Takže- když víte, že motorka nejni uplně cajk, tak je lepší se nejdřív slušně zeptat, jestli vám na tom evidenčku udělaji, nebo ne, než si u okýnka necháte zapsat papíry.

To že neprošla motorka evidenčkou kvuli kapotám a kolu asi nejni takovej průšvih. Chce to sehnat rozumnýho technika, radši to tam dovíst na káře a vysvětlit mu, že když to napíše že bylo vše ok tak se dneska nic nestane, protože na tom nejedu domu a kdyby něco, měl sem na motorce kapoty a přední kolo pujčený od kámoše, a když sem přijel z STK, tak sem to zas sundal.

Kdybych dělal na STK, tak bych to nikomu cizímu nenapsal, protože lidi sou zmrdi a sou schopný se před fízlama vymlouvat, že na STK to bylo OK tak proč chtěji pokutu.

Když vás vyhoději z STK - ne evidenčka, ale TK tak máte měsíc na provedení opakované kontroly v místě kde ste byly za sníženou cenu a kontroluje se pozuze závada za kterou vás vyhodlily. To ale neznamená, že hned třeba druhej den po tom, co vás někde vyhoději nemůžete jet jinam, zaplatit plnou cenu a udělat si STK. Ale stejně jak u evidenčky, i u TK je to v sistému a oni vědi, že vás vyhodily jinde tak si to o to víc zkountrolujou.

To že někde někoho nechaji projít evidenčkou a zkouknou jen vin, nejni dobrý kamkoliv psát.
Můžete bejt kurva rádi a čim víc se to řeší, tim to bude horší.

Sem se rozepsal, co? Stejně to zas budete rozebírat furt dokola, ikdyž takhle to je a je to realita.

A na konec:To že někdo má starýho fároše s 16kou kolem neznamená, že všchny fároše maji 16tky. Jak někdo řešil, novější modely maji 17tky. To je jak srovnávat octavii z roku třeba 66 s octavkou z roku 99 a tu zas s octavkou 2 z roku třeba 2010. Jinej rok, jinej model.

Motorky i auta ale můžou mít ve stejnym roce různý rozměry kol podle výrobce a třeba podle toho kam byly vyvážený.

No a kurva, mám rád, když se někdo sere do někoho kvuli tomu na čem jezdí. Kde sou ty časi kdy motorka byla o svobodě? Sme v ČR- Tady je sakra problém jakou koliv úpravu oficialně zapsat do TP takže problém s bengama. To je jiná věc. Ale když někdo buzeruje, že mu vadí strret prostě jen tak je u mě debil. Každej si může jezdit na čem chce a co se mu líbí.
Nesnášim, když někdo s něčim machruje. Vystavovat se s vyleštěnou motorkou na benzínce v nejlevnější zachovalí kombineze a hrád si na motorkáře mě odradilo od toho bejt motorkář
Když chci jezdit v orvanejch hadrech na hromadě šrotu,co je komu kurva do toho? Když si udělám streeta, protože se mi to líbí, proč ne? Když budu mít silnici s posvařovanejma plastama a orvanejma padacíma protektorama, je to moje věc. Enduro celý zasraný od bláta? Proč ne? Takhle si každej užije ježdění víc než zamindrákovaný hňupové na naleštěnejch motorkách který se bojeji o každej minyškrábanec.
Každej si snad může dělat co chce, ne?

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 07:13 | Nahoru | #44

FiZzeR píše: Je to prostě styl... Někdo upravuje na kafáče, jinej na bobber... Navíc některý streety jsou pěkný. Škarpatuning je kapitola sama pro sebe, něco jako votuzéři s plastovejma rychlokřídlama na 1.2 HTP.


hliníkový křídla jsou taky cool

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 07:47 | Nahoru | #45
BlázenStunt> Když jsem dělal poslední 2 evidenčky na auto,tak s tím na Bohdalci musel zajet dovnitř pod kameru (pak jen kouknul na VINko, typ motoru a zas vyjel), tak nevím,nevím, jestli pomůže dovést to na vleku... Leda by ještě všechny STK neměly kamery.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 07:58 | Nahoru | #46
Mě jednou vydusili na evidenčce s mým B12, najet před kamery a už to začlo. Máte jiný světla, jinou podsedlovku, alu podsedlový rám, jiný vidlice, stupačky atd...No měl jsem s sebou papíry z Reichu a naštěstí tam bylo vše zapsáno, evidentně měl technik Bandita doma v garáži

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 09:59 | Nahoru | #47

BlázenStunt píše:
No a kurva, mám rád, když se někdo sere do někoho kvuli tomu na čem jezdí. Kde sou ty časi kdy motorka byla o svobodě? Sme v ČR- Tady je sakra problém jakou koliv úpravu oficialně zapsat do TP takže problém s bengama. To je jiná věc. Ale když někdo buzeruje, že mu vadí strret prostě jen tak je u mě debil. Každej si může jezdit na čem chce a co se mu líbí.
Nesnášim, když někdo s něčim machruje. Vystavovat se s vyleštěnou motorkou na benzínce v nejlevnější zachovalí kombineze a hrád si na motorkáře mě odradilo od toho bejt motorkář
Když chci jezdit v orvanejch hadrech na hromadě šrotu,co je komu kurva do toho? Když si udělám streeta, protože se mi to líbí, proč ne? Když budu mít silnici s posvařovanejma plastama a orvanejma padacíma protektorama, je to moje věc. Enduro celý zasraný od bláta? Proč ne? Takhle si každej užije ježdění víc než zamindrákovaný hňupové na naleštěnejch motorkách který se bojeji o každej minyškrábanec.
Každej si snad může dělat co chce, ne?



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 10:29 | Nahoru | #48

BlázenStunt píše: Každej si může jezdit na čem chce a co se mu líbí
...
Každej si snad může dělat co chce, ne?



Ja chapu, ze "anarchie" je cool, ale zas "vocamcad pocamcad". Kdyz te predjede auto, kteremu kus narazniku bimba na nejakem dratku a cekas kdy ti ulitne do ksichtu (kolo, takze bez integralky) nebo kdyz zastavis na krizovatce a noha jen bezmocne proklouzne, protoze pred tebou tam stal nejaky "muzu si delat co chci" a slintalo mu to olej, tak uz to moc zabavne neni.

CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 13:24 | Nahoru | #49
Co se vám na těch strýtech nelíbí? Dyť je to pastva pro oči

CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 14:25 | Nahoru | #50
Nedavno sme byli na evidencce s kamosem s R6 a tam cumeli na nehomologovanou Yoshimuru a řelk rovnou, že s tim bude mít problem na STK, skontroloval ROZMĚR gum a nikoliv stav kdy byly hodně mizerný už na kontrolních špalíkách, koukal na čísla, na typ motoru jestli sedí a hotovo. Upozornil, že s laďákem bude problém, že STK ho čeká za chvíli ať si sežene original. Myslim, že férovej přístup (nevim jestli je v TP něco o výfuku, max hodnoty dB při určitých ot-to je na štítku na rámu, ale nevim jak by to tam měřil jestli na to něco mají)..

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 14:37 | Nahoru | #51

Petr_VFR píše: stranky soukrome firmy .. ale jestli je to tak, jak pisou, tak to proste postrada logiku, viz priklady s bourackama .. jsem to ted resil s okruhovkou, kterou jsem koupil s papirama, na prehlaseni proste potrebuju evidencku. Ze je technicky nezpusobila provozu na pozemnich komunikacich je vec druha a nehodlam na to menit .. nastesti rozumne STK je v dosahu a staci masinu dovezt na voziku



jj vim, nenasel jsem ale rychle zadnej "oficialnejsi" zdroj a nechtel sem tomu dat zas tolik casu... to ze s vinkem kontroluji i rozmery pneu uz se tu resilo driv a tusim ze virago daval link i na nakej lepsi zdroj informaci...

rozpor kterej vznikne pri prehlasovani havarovaneho vozidla na noveho majitele je jasnej... a nevim jestli ma vubec nejake oficialni reseni, trosku se obavam ze to v praxi lezi na konkretni STK a tudiz nekde to jde lip, nekde hur... klasika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 14:49 | Nahoru | #52

BlázenStunt píše: No a kurva, mám rád, když se někdo sere do někoho kvuli tomu na čem jezdí. Kde sou ty časi kdy motorka byla o svobodě? Sme v ČR- Tady je sakra problém jakou koliv úpravu oficialně zapsat do TP takže problém s bengama. To je jiná věc. Ale když někdo buzeruje, že mu vadí strret prostě jen tak je u mě debil. Každej si může jezdit na čem chce a co se mu líbí.
Nesnášim, když někdo s něčim machruje. Vystavovat se s vyleštěnou motorkou na benzínce v nejlevnější zachovalí kombineze a hrád si na motorkáře mě odradilo od toho bejt motorkář
Když chci jezdit v orvanejch hadrech na hromadě šrotu,co je komu kurva do toho? Když si udělám streeta, protože se mi to líbí, proč ne? Když budu mít silnici s posvařovanejma plastama a orvanejma padacíma protektorama, je to moje věc. Enduro celý zasraný od bláta? Proč ne? Takhle si každej užije ježdění víc než zamindrákovaný hňupové na naleštěnejch motorkách který se bojeji o každej minyškrábanec.
Každej si snad může dělat co chce, ne?


Jak píšeš, každej si může dělat co chce, takže tady klidně můžu diskutovat o tom na jaké sračce jezdíš a jakej si kokot

CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 21:55 | Nahoru | #53
jak uz sem nekdo dal ten odkaz tak tak se to dela:) uz to neni jen o cislech a ramu.
Me prudil za vyfuky, ktery sou nehomologovany, ale nijak extremne nervou.
Asi chtel baksis , ale nedostal ho... nakonec mi to dal s tim ,ze na technicke neprolezu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

6.9.2012 v 21:59 | Nahoru | #54

dewwil píše: Mě jednou vydusili na evidenčce s mým B12, najet před kamery a už to začlo. Máte jiný světla, jinou podsedlovku, alu podsedlový rám, jiný vidlice, stupačky atd...No měl jsem s sebou papíry z Reichu a naštěstí tam bylo vše zapsáno, evidentně měl technik Bandita doma v garáži



To byl určitě ten mladej chytrolín na Černým mostě, že?? .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

7.9.2012 v 12:17 | Nahoru | #55

Danny350 píše: Jak píšeš, každej si může dělat co chce, takže tady klidně můžu diskutovat o tom na jaké sračce jezdíš a jakej si kokot



Připosraný na feratě, lojza v kanoi, trapný tandem, rozklepaný na nádrži....ani se nedivím, že si musíš trochu namasírovat ego... ...ale moc to nejde, že?...akorát se ztrapňuješ

Vím, že je to trochu unfér, ale jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá, že....

Naposledy editováno 07.09.2012 12:18:38

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

7.9.2012 v 12:25 | Nahoru | #56

E-Ryc píše: Ja chapu, ze "anarchie" je cool, ale zas "vocamcad pocamcad". Kdyz te predjede auto, kteremu kus narazniku bimba na nejakem dratku a cekas kdy ti ulitne do ksichtu (kolo, takze bez integralky) nebo kdyz zastavis na krizovatce a noha jen bezmocne proklouzne, protoze pred tebou tam stal nejaky "muzu si delat co chci" a slintalo mu to olej, tak uz to moc zabavne neni.



...tak to je snad trochu mimo diskuzi, néé...ale máš pravdu...

pozn.: je velmi směšné, používat slovo anarchie v hanlivém významu....se člověk jen prozradí, že používá slova, jejichž význam vůbec nechápe.....
....sice se odvažuji připustit, že ty uvozovky,by mohly znamenat, že snad chápeš, ale spíš né.....leč bylo by to krásné

Naposledy editováno 07.09.2012 12:26:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

7.9.2012 v 13:18 | Nahoru | #57

MARIKK píše: Připosraný na feratě, lojza v kanoi, trapný tandem, rozklepaný na nádrži....ani se nedivím, že si musíš trochu namasírovat ego... ...ale moc to nejde, že?...akorát se ztrapňuješ
Vím, že je to trochu unfér, ale jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá, že....


No podívej se, reagoval jsem na příspěvek člověka kterej vlastně tím že ho napsal popřel to co v něm tvrdí.
Na jedné straně sám sebe obhajuje jak si může dělat co chce a jak je do toho každýmu hovno. Takže já zas tvrdím že já si tady tedy můžu psát co chci a každýmu je do toho hovno dle jeho logiky. Nacož on reaguje cit.: "No a kurva, mám rád, když se někdo sere do někoho kvuli tomu na čem jezdí". A nejednou mu teda do toho hovno není když jde o něj. To je nějaká podivná logika ne???
Nehledě k výrokům "Kde sou ty časi", "nejlevnější zachovalí kombineze" a "minyškrábanec"
Normálně se do lidí skrz gramatiku nenavážím, páč i já občas nějakou tu chybu vyplodím, ale co je moc toho je příliš.
Takže by ses místo študování mýho avataru spíš měl podívat na to co a koho tady obhajuješ
A příští rok až pojedu na vodu, na feraty a projet se, můžeš se přidat a ukázat svůj potenciál. Jsem na tebe zvědavej

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

8.9.2012 v 08:00 | Nahoru | #58

Danny350 píše: No podívej se, reagoval jsem na příspěvek člověka kterej vlastně tím že ho napsal popřel to co v něm tvrdí.
Na jedné straně sám sebe obhajuje jak si může dělat co chce a jak je do toho každýmu hovno. Takže já zas tvrdím že já si tady tedy můžu psát co chci a každýmu je do toho hovno dle jeho logiky. Nacož on reaguje cit.: "No a kurva, mám rád, když se někdo sere do někoho kvuli tomu na čem jezdí". A nejednou mu teda do toho hovno není když jde o něj. To je nějaká podivná logika ne???
Nehledě k výrokům "Kde sou ty časi", "nejlevnější zachovalí kombineze" a "minyškrábanec"
Normálně se do lidí skrz gramatiku nenavážím, páč i já občas nějakou tu chybu vyplodím, ale co je moc toho je příliš.
Takže by ses místo študování mýho avataru spíš měl podívat na to co a koho tady obhajuješ
A příští rok až pojedu na vodu, na feraty a projet se, můžeš se přidat a ukázat svůj potenciál. Jsem na tebe zvědavej



Namitka se nepripousti měj se

(reakce na) CBR 900 RR Street neproleze evidencí

8.9.2012 v 08:24 | Nahoru | #59

radi5 píše: To byl určitě ten mladej chytrolín na Černým mostě, že?? .



Nene, ve Stodůlkách, ale už jezdím jinam, tenkrát mi dělal evidenčku stylem STK, prostě mi to prolejzal snad 30min. a ke všemu měl výhrady, tak jsem ho nechal vykecat a pak jsem mu ukázal něm. techničák, kde byly všechny změny zapsány, chvíli na to koukal, byl evidentně nasranej, že mi vyjmenoval všechny věci co tam nemaj bejt a já ho utřel

CBR 900 RR Street neproleze evidencí

8.9.2012 v 13:49 | Nahoru | #60
Jak jsem psal výše. Vyhozen z evidence se rovná bloknutí v sytému. I jinde zadá do počítače a vidí červené STOP! Neudělá nic. Nutné dát moto do přijatelného stavu dle TP. Blade má skutečně 16 kolo do roku 98:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist