globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka v 18ti
Zdravím,

Příští léto si budu rozšiřovat papíry ze 125 a pomalu si začínám vybírat stroj, na který přesedlám. Nejspíš budu vybírat z : Kawasaki ER - 5, Honda CB 500 nebo Suzuki GS 500E. Všechny 3 motorky jsou si podobné, a já nevím, kterou si vybrat..

Nejjednoduší by asi bylo si pořídit Suzuki GS 500 E, protože má v základu 33 kw, takže ji nebudu muset dávat seškrtit

Zato Hondu(43kw) i Kawasaki (37 kw) bych musel seškrcovat/koupit seškrcenou.
Tímto se ptám Vás, kteří máte s motorkami zkušenosti, kterou bych si měl vybrat? Motorku bych chtěl mít do doby, než bych si zase rozšiřoval řidičák. Motorku bych měl na dojíždění do školy a výlety/srazy.

Budu vděčný za jakékoliv rady, a přeji Vám spoustu najetých km bez nehod.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka v 18ti

1.9.2012 v 23:08 | Nahoru | #31
Tak kotoučová brzda se líp chladí a má lepší učinek o proti bubnům a taky výměna je jednoduchá

1 reakcí na tento příspěvek Motorka v 18ti

1.9.2012 v 23:47 | Nahoru | #32
Proč nekoupíš šestku ? Nebo to už bude ten novej zákon ?

(reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 07:19 | Nahoru | #33

SirIndy píše: Joo, to je fakt to nejdulezitejsi Pokud nekdo na takovehle motorce brzdi zadkem tak intenzivne, ze mu bubnova nestaci, dela neco blbe


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 09:13 | Nahoru | #34
Navigator> Na 6tky jsem taky koukal, konkrétně bandit 600 S i N, ale ty mají 57 kw, a já bych je musel podle novýho zákona, který vyjde příští rok nechat seškrtit na 35 kw, a takovýhle škrtící sady sem nikde neviděl.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka v 18ti

2.9.2012 v 09:20 | Nahoru | #35
Měl sem CB 500 v TP 25kw jinak byla otevřená na 43kw. Jela hodně dobře Jela daleko lépe než kámošova ER-5

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 09:29 | Nahoru | #36
killabees> Neměl bys průser, kdyby tě chytli policajti? Ale oni to nepoznají, jestli to máš otevřený, nebo zavřený, ne?

(reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 09:40 | Nahoru | #37
mroe> Klidně ti prodám tu svoji.A ještě ti dám k tomu úplně novou gumu.Všechny informace u mě v profilu.Pevná cena 45000,-.

(reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 09:59 | Nahoru | #38

mroe píše: killabees> Neměl bys průser, kdyby tě chytli policajti? Ale oni to nepoznají, jestli to máš otevřený, nebo zavřený, ne?



Policajti to nepoznaj, ale kdyz se stane dopravni nehoda tak pojistovak muze motorku poslat na expertizu a ses v prdeli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 10:00 | Nahoru | #39

mroe píše: Navigator> Na 6tky jsem taky koukal, konkrétně bandit 600 S i N, ale ty mají 57 kw, a já bych je musel podle novýho zákona, který vyjde příští rok nechat seškrtit na 35 kw, a takovýhle škrtící sady sem nikde neviděl.



A co Kawa Versys? 46kW a je to motorka na uplne jine urovni nez tyhle petky...

Motorka v 18ti

2.9.2012 v 11:09 | Nahoru | #40
bral bych géeso. je to klasika po technické stránce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 11:23 | Nahoru | #41
SirIndy> Ty jsou moc drahé..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 11:26 | Nahoru | #42

mroe píše: SirIndy> Ty jsou moc drahé..



Ok tak jeste je tu XJ 600, taky se vejde do 50kW a bude lepsi nez petky (pokud ti nevadi vysavace ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 12:21 | Nahoru | #43

gugo píše: Myslis tenhle ?



(reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 12:24 | Nahoru | #44
Jezis nic neres a kup si GS 500E, svou budu prodavat v rijnu tak si muzes i pockat

Je nenarocna, bezproblemova, male provozni naklady a jeste to nebudes muset skrtit, a ver ze te minimalne rok ten vykon bavit bude sekrceny Er5 a CB 500 by me nebavilo, pokud je skrceny otackama.....GSko si aspon vytocis kdyz bude treba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 14:01 | Nahoru | #45
SirIndy> co myslis tim - vysavace ?

1 reakcí na tento příspěvek Motorka v 18ti

2.9.2012 v 15:16 | Nahoru | #46
no...nebo taky můžeš koupit papírově zavřený SVčko jako jsem měl já a to je oproti řadovýmu dvouválu jiný poježdění do těch 21 Ti vydrží a nudit se s nim nebudeš tolik jako s GS,CB nebo ER-5

1 reakcí na tento příspěvek Motorka v 18ti

2.9.2012 v 15:27 | Nahoru | #47
GSX 600 f dají se sehnat seškrcený na 25kw jinak otevřená má 63 až 68kw takže ok. příští rok jdu taky do ní ;)

Motorka v 18ti

2.9.2012 v 16:11 | Nahoru | #48
Na GSX 600f jsem jednu chvíli jezdil a moc mě nenadchla.Né že by vyloženě nejela jen se musela strašně držet pod krkem aby jela..ostatně jako všechny jiný čtyřválcový šestky Zastávám názor že když čtyřvál tak jedině od 750 ccm vejš

(reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 16:32 | Nahoru | #49

mroe píše: Danke> TDR otevřený mám, a nudit mě to snad nezačne

Grizzly Luboš> času na rozmyšlení mám hodně, a o hondě sem se dočetl, že to je spolehlivej a nesmrtelnej stroj

Bary.> A kolik to tak žralo? A nejvýkonější nebude, když ji budu muset mít seškrcenou - jinak, ta tvá byla seškrcená? jestli ano, tak jak se chovala? nepustila tě přes určitý počet otáček, nebo jak to je řešené? Díky za info



Kolik to žralo netuším, spotřebu jsem nikdy nějak extra neřešil, ale okolo těch 5 litrů ;). Já ji měl škrcenou jen v TP, jinak byla otevřená, takže netuším jak se škrcená motorka chová

(reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 19:10 | Nahoru | #50

MarcaBiker píše: no...nebo taky můžeš koupit papírově zavřený SVčko jako jsem měl já a to je oproti řadovýmu dvouválu jiný poježdění do těch 21 Ti vydrží a nudit se s nim nebudeš tolik jako s GS,CB nebo ER-5



Nemuze, protoze ma 52kW, coz je vice nez 2x 25kw Bude mit ten novy ridicak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 19:11 | Nahoru | #51

kdyrja píše: GSX 600 f dají se sehnat seškrcený na 25kw jinak otevřená má 63 až 68kw takže ok. příští rok jdu taky do ní ;)



Pokud neudelas ridicak letos, tak do ni jit nemuzes

(reakce na) Motorka v 18ti

2.9.2012 v 19:12 | Nahoru | #52

motomiro píše: SirIndy> co myslis tim - vysavace ?



Tocive ctyrvalce

(reakce na) Motorka v 18ti

3.9.2012 v 06:12 | Nahoru | #53
SirIndy> proč bych jí nemohl mít? vždyt otevřená verze nemá přez 70kw? A když mam řidičák na 35kw tak přece můžu řídit 25KW.

Motorka v 18ti

3.9.2012 v 09:55 | Nahoru | #54
Hele nejsem žádnej velikán (173cm/73kg) a když sem si sedl na GS 500, tak to byla taková Jawa 350, i mě to přišlo, že to je malý a jet na tom ve dvou, tak bych si přišel asi blbě ... proto sem volil Hondu CB 500, je robustnější, má největší výkon.

Jinak co se týče škrcen určitě narazíš na nějakou škrcenou na 25kW jen papírově ... já to tak mám a i přes výkon 24kW mám v TP masimálku 190km/h asi někde nějaká chyba, ale ani mi to nevadí ... takovou určitě seženeš, Z těch 500vek sou asi hondy nejdražší, docela se držej v ceně pořád, já si jel pro tu svojí za 42 a odvážel za 35, takže i ta cena není zse tak drastická. Ta moje byla evidentně padená, zřejmě v menší rychlosti na bok, ale bylo to opraveno dobře, jede rovně, takže se nic buď nehlo a nebo to bylo dobře opravený.

Za mě vede Honda. Jediný co bych vytkl je na v podstatě cestovně-silniční mašinu hrozně tvrdý sedlo, takže ho nechám v zimě přešít ... když sme jeli do Alp tak po 200km bolí prdel, po 300km už koukáš, kdy dojedeš domů a zpátky když sme jeli 560km, tak sem ani nevěděl, že nějakou prdel mám ... byla totálně odumřelá

(reakce na) Motorka v 18ti

3.9.2012 v 11:53 | Nahoru | #55
TC-Def> asi tak no

(reakce na) Motorka v 18ti

3.9.2012 v 19:17 | Nahoru | #56

_Mandel_ píše: Je obrovská škoda, že už tu není jedna z největších osobností tohoto fóra, která by ti sem postla jeden zajímavý obrázek.



Motorka v 18ti

3.9.2012 v 19:54 | Nahoru | #57
Minulý týden jsem GS prodal do dobrých rukou, celkově musím hodnotit motorku na 1, dopřával jsem jí pravidelný servis a za dva roky ježdění se mi odvděčila bezproblémovým provozem, žádná porucha, základní servis zvládne každý sám a moc to nestojí, poslední servis: olejový a vzduchový filtr, náplně, přípravky na řetěz - necelých 2 000 Kč...), nízký posez, jede hezky od spodu, ačkoli to není žádný sporťák, dá se na ní slušně jezdit i ve vyšších rychlostech, koncem minulé sezóny to dokonce nandala cestou do Mýta Hayabuse Závěr: na začátky PERFEKTNÍ !!!

Motorka v 18ti

3.9.2012 v 22:35 | Nahoru | #58
tak ti ještě zamotám hlavu já za mě ER-5 opravíš to za pár šupů jet to jede krásně(není to žádnej sportovec ale na normální ježdění stačí) a to že někdo říkál že má vzadu ,,jen,,buben tak ten ,,jen,, buben nemá problém zablokovat zadní kolo jedna dvě.A stejně jak často brzdíš zadní?!Já teda max na křižovatce zkopečka. Jezdil sem na ni dvě sezóny a kdyby byla větší tak bych ji neměnil(měřím 185 a cca 95kg)jezdili sme na dovolený plně naložení a pohoda zvladala to bravurně. Na dálnice to moc není(teda těch dálnic unás moc není spíš to sou zpevněny komunikace)ale jaká koliv jiná cesta ji nedělala žádnej problém.

Motorka v 18ti

4.9.2012 v 13:53 | Nahoru | #59
Taky jsem se rozhodoval nakonec GSko jsem vyřadil z duvodu že je hrozně malý... koupil jsem si nakonec Kawu GPZ 500 S a neudelal jsem chybu, je to skoro stejná konstrukce i motor jako ma er5

Motorka v 18ti

4.9.2012 v 15:36 | Nahoru | #60
a co kle 500 od 97 to má 35 kw kotouč vepředu i vzadu (a stejne nebrzdí) nesmrtelnej motor (er5 gpz500) nijak zvlášť náročný na údržbu dívat se nato taky dá a sedíš na tom jak člověk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist