tak si pritapkam k motorce po vic jak mesici a zjistim , ze baterka je dead.
Kdyz jsem zmackla starter, protocilo to parkrat a pak uz byla uplne hyn.
Dobila jsem tedy baterku.
Po x hodinach nabijeni jsem zkusila nastartovat.
Otocila jsem klicem, kontrolky sviti jak maji, vse funguje.
Zmacknu starter a nic- jakoze moto vubec nereaguje.
Po chvilce studovani a ticheho dumani jsem zjistila, ze kdyz stisknu start tak ve start. relecku lechce zahrci- je to uplne tichej zvuj- takze reaguje ale neco je spatne...
A ja se ptam- je to na novy relecko nebo mam hledat problem jeste jinde?
dikec moc
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje, ale elektro ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
Zkusit to můžeš připojením jiné baterky přes startovací kabely, klidně to může být baterka z auta. Ale vše svědčí o tom, že baterka v Tvé motorce už dříme na krchově.
Nezapomenu na spolužáka, kterému se nechtělo startovat Zetor 25 klikou, tak připojil svářečku, nastavil 80A a už trachtór blafal. Ale u motorky s elektronickou řídicí jednotkou a reglerem bych to rozhodně nezkoušel.
Rikam, pred vybitim baterky starter vrcel, ale uz byl malej proud. az po dobiti to ani nestekne....zkusim zmerit ten proud, ale fakt si myslim ze baterka bude dobra.
zkusila jsem z auta, vysledek uplne stejny a tam mam baterku uplne novou.....
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje, ale elektro ok
konektory na auto a na motorku nejsou stejny... nestaci jen prilozit konektory z motorky na autovou baterku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
MedWed píše: prosim Te, jak jsi zkusila baterku z auta?
konektory na auto a na motorku nejsou stejny... nestaci jen prilozit konektory z motorky na autovou baterku...
Treba ma kabely ne ??
Za predpokladu ze ti rele cvaka i pri pripojeny autobaterce tak bez po tech tlustejch kabelech az k rele a podivej se jestli nejsou zahnojeny. Odmonovat vycistit smotnovat >>zkusit.
Ale asi by to na testovani chtelo multimetr a nebo zavolat nekoho sikovnyho kdo ho ma.
gugo píše: Treba ma kabely ne ??
Za predpokladu ze ti rele cvaka i pri pripojeny autobaterce tak bez po tech tlustejch kabelech az k rele a podivej se jestli nejsou zahnojeny. Odmonovat vycistit smotnovat >>zkusit.
Ale asi by to na testovani chtelo multimetr a nebo zavolat nekoho sikovnyho kdo ho ma.
no treba... ale ani kabelama (zvlast, pokud jsou to ty nejlevnejsi z tesca) obcas motorku nenatocis...
vzit opravdu ale opravdu kloudne kabely a pripichnout na baterku z auta a uvidi ze zavrci. predtim doporucuju vzit multimetr a zmerit motobaterku pri startovani. jak padne pod 11V je vymalovatno. jestli to nebude ani tim (coz se mi kdysi stalo)nabizi se dalsi problem ktery mi dlouho trvalo objevit. a pak se objevil sam poradnou explozi.
projevy byly stejne jako u mrtve baterky. jen cvaklo rele a nic vic. ovsem multimetr ukazoval ze je ok. ve skutecnosti odesel podtlakovej ventil u nadrze a spolecne s nejakou necistotou v karbci protekl benzin az do valcu az byly plne. tzn starter motorem neotocil ani za zlaty prase neb benzin jest jak znamo nestlacitelny. sel jsem po zavade a objevil to tak kdyz jsem vzndal svicky a zastartoval. ej to byly gejziry benzinu. vse jsem vycistil , slozil a dobry. po case jsem prisel k motorce, dal sytic , zmackl starter a.... PRASK!!
Rumu by se ve me nedorezal jak jsem se lekl. zavada se vratila a nateklo do valcu presne tolik aby to jeste chytlo... fouklo to pod hlavama. nakonec to kluci dali dokupy a GS jezdi vesele dal uz dva roky. to jen tak na okraj ze to nemusi bejt nutne baterka a taky ze to kolikrat je docela "sranda"
edit - tech 11V ber tak nejak s rezervou. kazdopadne kolem deseti a mene voltu je jasno na 100%
Naposledy editováno 07.08.2012 12:57:09
Čiže pro upřesnění, relátko si s nataženým uchem lupne a nic, na druhé svorce bez napěti; moje relé v mašině funguje bez problémů, baterka i při točení taktéž uplně nechcípá - když ji Liška bude vykládat na noc pohádky a vymění relé, tak ještě něco odjezdí Relé kuchat a spravovat nebude mít moc význam...
Naposledy editováno 08.08.2012 21:23:00
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje, ale elektro ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
E-Fox> Relátko přímo na GS500 mají třeba tady , ale možná by stačilo i nějaké skútrové za několik stovek. Konktrétní uvádět nebudu, zkušenost s nimi nemám. Stačí ale dodržet potřebnou proudovou hodnotu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje, ale elektro ok
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
myslela jsem tim postupne opravovani a vymenovani i jinych dilu
relatko je uz na ceste tak uz se nemuzu dockat az dorazi
a pak az to tam dam se uvidi co bude dalsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
ti hned napisu jak jsem dopadla...
hele, jeste dotaz, jak starej benzin je aby byl uz fakt starej? a lepsi jej zlikvidovat a dat novej???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ale elektro ok
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |