![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ale i me se stalo. Ze se blizili hezke zatacky. A chtel jsem kousek pred nima predjet Fabku. Aby me tam nebrzdila. A chtel bojovat. Donutil me vytocit trojku. Zrychlovalo mu to slusne. Jel asi 150-160 . Blázen...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 04.08.2012 23:30:03
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
SVSkritek píše: To nebyla hatapka. Ta je rada kdyz udrzi v kopci 100kh.
Ale i me se stalo. Ze se blizili hezke zatacky. A chtel jsem kousek pred nima predjet Fabku. Aby me tam nebrzdila. A chtel bojovat. Donutil me vytocit trojku. Zrychlovalo mu to slusne. Jel asi 150-160 . Blázen...
To same, ale borec mel Audinu a ja jenom VTR... Takze blazen jsem byl spis ja, ze jsem to radeji nevzdal a misto toho nalitaval do zatacky z protismeru a zaroven se radil pred nej.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
CZDC1 píše: Nejsem znalec, ale rád si nechám vysvětlit proč 2V jo a 4V ne???
projed se na V2 pokud mozno ne 650ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Hejdzzzuk píše: projed se na V2 pokud mozno ne 650ccm a zjistis ze ta jizda je takova jina
a prave ta "jina" se mi libi vic... je to tezke popsat hold to jsou ty veci mezi nebem a zemi
hmm nevim... jezdil jsem na 2v 1670ccm, 100hp, 150nm a 4v 1340ccm, 190hp, 155nm a jiny jsou obe :D tyhle spory 2v x 4v... chce to asi resit 3v :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
I když máš otáčky tak od 180km/h už to jde pomalejc než z 0 na 180km/h, jako by tě něco brzdilo.
Popravdě nikdy jsem s 2V nejel, proto se ptám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
CZDC1 píše: Nejsem znalec, ale rád si nechám vysvětlit proč 2V jo a 4V ne???
Muj dojem z ctyrvalu: prekrocis urcity otacky a ten motor se roztoci takovym divnym zpusobem, ze uplne prestanes citit, ze ho pod sebou mas. Takovy jakoby preruseni pouta mezi jezdcem a motorkou, zustane jen vysavacovej zvuk a motorka leti, ale pro me tak nejak bez pozitku. Na V2 ti ten motor porad dava vedet, co se s nim deje, kazdy otacky maj charakteristicky vibrace a reakci na plyn, zvuk, pripadne cukani a me to proste takhle vyhovuje, citim vetsi vazbu k motorce. A ten zvuk
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
Hejdzzzuk píše: jednoznacne zvuk zadnej vysavac ale bum-bum-bum-bum-bum
a to ze spicky vykonu dosahuje v mensich otackach cili to zrychleni je taky niz... celkove ta okamzita reakce na plyn
nemam rad dalnice a jezdim stylem "brzda-plyn" takze do 2V sem se proste zakoukal
o 4V x 2V je toho tady tri prdele
Jeste uzsi stavba, vetsinou nizsi hmotnost a lepsi vlastnosti v zatackach (pry kvuli nizsimu gyroskopickemu efektu motoru).
SirIndy píše: Muj dojem z ctyrvalu: prekrocis urcity otacky a ten motor se roztoci takovym divnym zpusobem, ze uplne prestanes citit, ze ho pod sebou mas. Takovy jakoby preruseni pouta mezi jezdcem a motorkou, zustane jen vysavacovej zvuk a motorka leti, ale pro me tak nejak bez pozitku. Na V2 ti ten motor porad dava vedet, co se s nim deje, kazdy otacky maj charakteristicky vibrace a reakci na plyn, zvuk, pripadne cukani a me to proste takhle vyhovuje, citim vetsi vazbu k motorce. A ten zvuk U nekoho jineho to bude presne naopak...
Prave jsi popsal to nejkrasnejsi na 4V kdy motor dosahne nejlepsich otacek a motka nejlepsi ovladatelnosti a prej napicu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Tvl uz je mi to jasne, 2V si kupujou masochisti. Nebo vas na tom rajcuje ze kdyz se pak jdete vychcat tak si ho tema vytrepanyma rukama rovnou vyhonite ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
CZDC1 píše: Hejdzzzuk>
I když máš otáčky tak od 180km/h už to jde pomalejc než z 0 na 180km/h, jako by tě něco brzdilo.
Popravdě nikdy jsem s 2V nejel, proto se ptám
Já ve 160 řadím za tři, zkus to taky a uvidíš, že to pojede líp.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 05.08.2012 07:29:49
já myslím že na 2V přechází lidi kvůli adrenalinu, na 4V kvůli bezpečí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
(to si dělám trochu prdel, ale když čtu co píše italšrot tak proč ne..)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: Já ve 160 řadím za tři, zkus to taky a uvidíš, že to pojede líp. Jediné co tě brzdí je ze zvyšující rychlostí houstnoucí vzduch co musíš prorážet. Podlehl jsem pohádkám o V2 a ..... zklamání. I ze zvuku... po pár minutách je ten prdivý zvuk otravný a V2 není vlastně v ničem lepší než Ř4. Pak si majitelé vymyslí ty pohádky o V2 aby si zdůvodnili
proč je mají. Viz blábol co napsal SirIndy
(Ne)jednou tady Bubrak napsal, že není nad zvuk vytočené sportovní šestky.
Měl pravdu předseda. V 16tis. otáčka se dějí věci o kterých majitelé V2 nic neví. Ty prdítka s dávno překonaným krouťákem jim nabízí už jen ty vibrace.
s tvymi obraty v nazorech bych se nedivil kdybys jednou napsal ze nejlepsi je ticho a klid na bicyklu. Ma to brat jeste nekdo vazne?
Respektive neberu ti ze to tak citis, ale v okamziku kdy to hlasas jako jedinou pravdu ... :)
Hejdzzzuk píše: jednoznacne zvuk zadnej vysavac ale bum-bum-bum-bum-bum
a to ze spicky vykonu dosahuje v mensich otackach cili to zrychleni je taky niz... celkove ta okamzita reakce na plyn
nemam rad dalnice a jezdim stylem "brzda-plyn" takze do 2V sem se proste zakoukal
o 4V x 2V je toho tady tri prdele
Věř mi, že ZX12r jako vysavač nezní
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Stev píše: s tvymi obraty v nazorech bych se nedivil kdybys jednou napsal ze nejlepsi je ticho a klid na bicyklu. Ma to brat jeste nekdo vazne?
Respektive neberu ti ze to tak citis, ale v okamziku kdy to hlasas jako jedinou pravdu ... :)
A teď zase já nevím jestli to myslíš vážně. Od tebe bych čekal určitý nadhled a ne dedukce co kdy kdo jednou napíše. Mohl bych tvůj příspěvek stokrát parafrázovat, ale je mi to fuk. Já narozdíl od většiny tady našel tu "odvahu" a koupil koncepci o které si myslím co si myslím abych vyzkoušel jak to je. Teď mám "právo" srovnávat a napsat jak jsem to vnímal. Já to nemám vyčtené z diskusí, ale vyzkoušené tak proč mně nerespektovat milý příteli
Naposledy editováno 05.08.2012 08:53:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |