globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: spojky- problém
Dobrý den...

Dávám do kupy B210 a dnes se mi stala taková věc: včera jsem měnil gufera v obou bubunech s paknami spojek.
Dnes jsem se na Babette opět pracoval a a pak nastartoval.. začala mi spojka stupně 1 prokluzovat. Tak jsem to vyčistil...

Teď na večer jsem bábu projel a za chvilku se ozýval takový rachot- spojky cvakaly a pak to začalo i prokluzovat.. Ve výsledku pak mi začala Babetta oznamovat, že to jaksi i s tím neutrálem bude těžké, a tak než chytla neutrál, tak jsem jí jemně držel pod plynem, aby se neutrál chytl a Babetta mi nezdechla...
Nevím si s tím moc rady. Prosím, aby jste mě neukamenovávali za neodborné výrazy.
Byl bych rád, kdy by mi někdo z vás pomohl vydedukovat chybu a budu případně moc rád, když mi někdo poradíte, jak zamezit úniku převodovkového oleje do spojkového ústrojí, které má být v suchu.

Jsem tu nový, tento web ještě nemám prolezlý a fórum už vůbec ne, takže bych nerad byl obětí nadávek apod...
Za rady budu vděčný....

Hezký den všem, kteří jste byli ochotni toto číst a poradit...

2 reakcí na tento příspěvek spojky- problém

4.8.2012 v 20:17 | Nahoru | #1
jestli chceš aby ti olej nešel přes gufera tak to stačí mít hladinu oleje pod kontrolním šroubem a nehledět na risku
ten popis nějak nechápu

(reakce na) spojky- problém

4.8.2012 v 20:22 | Nahoru | #2
jo a ještě menší vnitřní průměr gufera ak o 1 mm
sice se to troch blbě nasazuje ale těsní líp

(reakce na) spojky- problém

4.8.2012 v 22:02 | Nahoru | #3
babetak55> No jde prostě o to, že mi teče olej do spojkových bubnů i přes to, že jsem měnil gufera a nějak to v těch bubnech divně rachtá... Tak se trochu bojím, co stím...

1 reakcí na tento příspěvek spojky- problém

4.8.2012 v 22:11 | Nahoru | #4
v bubnu nebo ve skříni?
ono to muže byt i špatné ložisko
rozeber to a koukni se možná se ti rozpadlo gufero
a podívej se baterkou
a nebo ti špatně zasedli čelisti s buben

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojky- problém

4.8.2012 v 22:14 | Nahoru | #5
jenom spojky ne skříň to bys jsi s přidal práci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojky- problém

4.8.2012 v 22:19 | Nahoru | #6
jo a rachtato v předním nebo zadním bubnu?
a bez krytu nebo z krytem
tento kryt mislím

(reakce na) spojky- problém

4.8.2012 v 22:52 | Nahoru | #7
babetak55> spise vpredu(vlevo).. nedokaze si zaradit neutral, ale rozjezdy a prerazovani na 2. stupen a zpet zvlada.. nevim, cim to je... take mam problem nastavit otacky pres karbec.. je to nejake divne..

1 reakcí na tento příspěvek spojky- problém

4.8.2012 v 23:31 | Nahoru | #8
to seti po startu točí zadní kolo?
tak se podívej jestli tam nemáš náhodou prasklou nějakou pružinu
otáčky přes karbec se dají vyřešit
tady jsem psal http://www.motorkar...ft=131381&fid=70

(reakce na) spojky- problém

5.8.2012 v 00:07 | Nahoru | #9
babetak55> ono to nastavit jde, ale je to nejake cele podelane... motor ma moc nizke otacky, kdyz to seridim tak, aby s ezadni kolo neotacelo... Ten motor se skoro dusi a pak kdyz jedu a pak zastavim, chcipne- a to uz je zas ten zminovany problem... vse souvisi se vsim a nevim, jak to opravit a hlavne CO opravit..

spojky- problém

5.8.2012 v 09:59 | Nahoru | #10
tak to mas zasrane koleno nebo vyfuk
nebo špatnou jiskru
a když přidáš směs tak drží motor i při zastavení?

spojky- problém

5.8.2012 v 10:15 | Nahoru | #11
anebo máš špatně naštelovány předstih pro jiskru
to hle bys měl nejdřív udělat

1 reakcí na tento příspěvek spojky- problém

5.8.2012 v 18:41 | Nahoru | #12
Jak moc toho oleje v bubnu mas? tece ti tam, nebo se ti tam po chvilce jezdeni objevi jen takovy film po kterym to klouze?

spojky- problém

5.8.2012 v 19:46 | Nahoru | #13
žádný tam nemam těsní jak svina
sice sem měnil dvakrát gufero ale teď ty dražší gufera drží

(reakce na) spojky- problém

5.8.2012 v 20:35 | Nahoru | #14
Scorpioooo> Film..

1 reakcí na tento příspěvek spojky- problém

5.8.2012 v 21:00 | Nahoru | #15
tak to ti možná kroužek netěsní pokud ti o z krytu neteče

(reakce na) spojky- problém

6.8.2012 v 18:58 | Nahoru | #16
babetak55> menil jsem v obou bubnech gufera a gumove krouzky... presto s emi tvori film..

spojky- problém

6.8.2012 v 21:03 | Nahoru | #17
já vím žes je měnil ale já jsem si taky myslel že jsem do gufer vrazil tolik peněz ale po projížďce mi taky tekl olej do bubnu ale jak sem to rozebral tak sem zjistil že gufero se zlikvidovalo už po par metrech já byt tebou tak je zkontroluji
jakmile je ten tenký konec napraskly tak je vriti gufero
nevím proč ale dnešní gufera jsou asi pokus omyl
a ta hladina taky hraje roli troch nižší hladina v skříni a je vše v cacku

spojky- problém

7.8.2012 v 19:07 | Nahoru | #18
No gufera jsem dnes kontroloval- jsou O.K..
Možná bych olej měl upustit.. to udělam.

Dnes jsem rozebiral jak ozubeny buben, tak i ten startovaci a vyčistil vše, co se dalo...
Pak jsem to smontoval a nastartoval...

Babetta sice chytla, ale stale se jakoby dusi a v tech bubnech cinka.
Skousel jsem nastavit karburator tak, aby se zadni kolo netocilo pri neutralu a smes byla takova, aby tolik Babettka necudila (pred timhle problemem takto fungovala..), no a pak kdyz jsem to tedy po stelovani nastartoval, tak po chvilce zdechla. Navic ma motor strasne malo otacek pri volnobeznem chodu pri tomto nastaveni karburatoru (taktez se tak drive nedelo).

Pri jizde tahne, radi, ale bubnech cinka stale.
Kdyz jsem zkusil ji tlacit zdechlou, v pistu to trochu jakoby drelo.
Tak ja uz nevim, co s tim...

Naposledy editováno 07.08.2012 19:14:27

1 reakcí na tento příspěvek spojky- problém

7.8.2012 v 20:31 | Nahoru | #19
tak více směsi a nemáš náhodou špatně nastavený předstih?
jinak výfuk jsi čistil?
ten buben natoč to by mě zajímalo co ti tam cinká
pist se nepohybuje pří tlačení to máš problém v předním bubnu a ten vyfoť
a dej na profil
jinak pružiny u čelistí jsou v cajku?
a jestli jsi měnil píst nebo ho rozebral tak ta šipka musí směřovat dolu jinak ničíš kanálky!!
(nezoufej naštelovat to je vždycky pro začátečníka těžký oříšek)

(reakce na) spojky- problém

10.8.2012 v 00:15 | Nahoru | #20
babetak55> Vyfuk jsem cistil, pruzinky jsou vsechny v cajku, hlavu valce jsem nepulil- nepulil jsem ani prevodovku...
O fotku se pokusim a o video take...
No benzinu je tam porad dost a jak sestelovat predstih? to netusim...
Take jsem si vsiml, ze kdyz se rozjizdim, tak babetta trochu cuka- jako kdyz autu pustis brzo spojku- take se cuka a pak chcipne.

spojky- problém

10.8.2012 v 09:44 | Nahoru | #21
v manuálu na babetta 210 to je napsané a nebo na netu např.
http://www.babeta.es...lanky/Elektryka.html
škubaní bude asi souviset s předstihem skus ho po štelovat a uvidíš

spojky- problém

28.8.2012 v 15:01 | Nahoru | #22
Tak zas po delsi dobe zas neco napisu... Nechal jsem svarit koliky pro rozbehove pakny.

Stale cinka v jednom z bubnu- asi v rozbehovem, nevim co s tim, nedokazu naladit neutral- asi se mi nerozepina spojka, pritom vsechna perka jsou v poradku a je v obou bubnech sucho a cisto...
Nevim, co to cinkani zpusobuje, navic nedokazu naladit neutral a kdyz zabrzdim zadni kolo (roztocene), tak mi babetta chcipne... Ja uz nevim, cim to muze byt... Leda by byl problem v karburatoru, ale ten jsem cistil, vyfuk a podobne jsem taktez cistil... Uz jsem zoufaly....
To cinkani preci neni jen tak z niceho... Ve valci to snad neni, pist beha krasne...

Pokud bude nekdo chtit, mam videa, kde to jeste popisuji slovy, ovsem huhnam a mikrofon od telefonu memu hlasu take moc neprilepsil... Jsou to spise podprumerne nahravky, ale podstata v nich je... Pokud bude zajem, soukromne poslu (chce to ale e-mail..).

Naposledy editováno 28.08.2012 15:06:59

spojky- problém

Skvělá odpověď, děkuji! 28.8.2012 v 20:00 | Nahoru | #23
ještě taková mala věc a to zkus změřit čelisti a potom buben na spojce jestli náhodou tam nemáš malou škvíru
potom by to bylo jasný že když tam bude malá škvíra tak to nesladíš

1 reakcí na tento příspěvek spojky- problém

31.8.2012 v 13:59 | Nahoru | #24
Nerad bych zakládal nové téma tak se zeptám zkušených babeťáků zde. Nezkoušel někdo (s úspěchem) použití menšího gufera kvůli zvýšení těsnosti? Jedná se mi konkrétně o gufero pod svařeným bubnem (to největší gufero). Rozměry 35 x 47 x 7 bych rád zaměnil za 35 x 47 x 6. Proč? Protože po koupi nového svařeného bubnu gufero netěsní dobře a "cáká" mi olejový film na startovací spojky a pak šlapu jak blázen.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojky- problém

31.8.2012 v 14:27 | Nahoru | #25
Kalimerro> proč menší tloušťku ?
jinak menší vnitřní rozměr těsní lepe 34x47x7
a jestli máš novy buben ta ho změř šuplerou

(reakce na) spojky- problém

31.8.2012 v 18:00 | Nahoru | #26
babetak55> Jo jasně, menší vnitřní průměr, jsem to špatně napsal.

spojky- problém

10.9.2012 v 10:59 | Nahoru | #27
Takže klouzání startovacích spojek při startu nakonec vyřešeno výměnou rozběhového bubnu. Ten původní byl již "poladěn" původním majitelem. Zkrátka ikdyž mi gufero od svařeného bubnu (dvojkový) netěsní na 100% (přestože jsou rozměry v pořádku) tak tohle problém nedělalo. Klouzání bylo způsobeno dotykem startovacích čelistí bubnu v místech, kde není ferodo (destička). Díky tomu se spojky nemohly pořádně přitlačit k bubnu a klouzaly. Tak to jen tak zkušenost z praxe, že za klouzání spojek nemusí být vždy vinen olej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 12 4.5.2024 v 21:37 pitbikeros
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 20 4.5.2024 v 08:34 Mira-
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros


TOPlist