Chci se zeptat co je lepší z pětistovek:
1. suzuki gs 500
2. kawasaki er 5
3. honda cb 500
2 reakcí na tento příspěvek jaký pětikylo
2 reakcí na tento příspěvek jaký pětikylo
To je jasná že chci řádit
Nejvíc se mi líbí CBčko je z nich nejhezčí a nejsilnější.
A na víc na stavu km a roku mi nezáleží protože přez zimu to chci udělat podle sebe
hlavně barvu (černá mat)
Já jen kdo který dává větší náklonost
1 reakcí na tento příspěvek jaký pětikylo
Mozna by ti prospelo pouzit tlacitko hledat cekam az sem hodi Plamínek ten svuj legendarni obrazek
1 reakcí na tento příspěvek jaký pětikylo
Pokud jsi měl, nebo máš ZR7, tak ti 500stovka stejnak vydrží jen chvilku a po 2 měsících, budeš pokukovat po něčem silnějším.
Tak to bylo i u mě.
Naposledy editováno 03.08.2012 22:00:21
A hlavní výhodou této motorky je její dojezd a hospodárnost - pokud je motor dobře seřízen, spotřeba se pohybuje při klidné jízdě 95 - 110km/h kolem 3.5l/100km. Takže u novějších ročníků s větší (19l) nádrží je možné ujet i 400km bez nutnosti přepnutí na rezervu.
Ale pozor na mazání!!! Motor je dost citlivý na správnou hladinu oleje a když se za jízdy rozsvítí kontrolka mazání, je téměř vždy pozdě - v tu chvíli jsou při nejmenším už přidřené vačky. Dalo by se říct, že toto Japonci moc nevychytali a kontrolka tlaku oleje je dobrá spíše k signalizaci zastavení motoru za jízdy (třeba při řazení), než k včasnému varování před poruchou mazání. Osobně jsem kontroloval hladinu před každou jízdou a pro jistotu stále vozil v kufru flašku s půllitrem oleje.