Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 08.11.2014 00:30:51
Mileek píše: Jasek> to bylo to první, co jsem udělal každopádně titan jsou jen ty mezisvody a koncovky, jinak normálně nerez. 2236g jsou svody + 800g oba titan mezisvody, takže lehce přes 3kg. Oproti origo svodům je přesně kilo dole, a na to, že to jsou roury jak prase a není to celotitan, tak je to slušné
Tak 3kila váží Jaškovi komplet systém i s koncovkama, když mi podal do ruky celý svody bez laufů tak jsem tomu nevěřil, i z papíru by snad byly těžší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: Nikotýn> ty výfuky jsem dal za pětikilo Jindřejovi a svody vyhodil, páč byly vařené a to tak, že ten svár protekl až do svodů a minimálně z 1/3 je ucpal! Taky byly v několika místech promáčklé a prasklé... no prostě na hovno Jinak po tobě měli tu motorku ještě 2 lidi a nakonec dožila v klidu a pokoji u mě no ještě se teda proletěla v Brně, v první pravé po cílovce a pak ještě jednou na hungáči a to už fakt neměl smysl opravovat
a taková to byla krásná motorka, já kupoval výfuky komplet nový přes ebay kdysi, tak o ten hnus se postarali majitele po mě :(. Tak to nevyjde koukám :( a já si myslel, že jí dohledám a koupím někdy zpátky safra :( si mě zkazil ideje :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Kolda RSV
dewwil> tak ty 3kg komplet bych chtěl vidět Věřil bych s jednou koncovkou, ale ne se dvěma... hoďte to na váhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: Nikotýn> tak ti nevím, jestli mluvíme o stejné motorce myslíš bývalou Koldovic RSV, že? Páč že by byla zrovna pěkná... po tolika pádech už na ni nebyla jediná neodřená věc. Já ji kupoval lehnutou, bez pumpy, řidítka, bez předních kapot a pléga, každý šroubek byl jiný, řetěz rezavý, kotouče taky, výfuky pokroucené, pobité atd. Jinak ty výfuky si určitě nekupoval, páč je tam měl už Kolda a to už u něj byly v nic moc stavu...
Kolda RSV
dewwil> tak ty 3kg komplet bych chtěl vidět Věřil bych s jednou koncovkou, ale ne se dvěma... hoďte to na váhu
neeee já myslím tu před Koldovou, to byla obyč RSV a já na ní kupoval právě komplet Akrapa 2-2 :D tak to mám ještě naději :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
http://www.motorkari...riliarsv-720573.html
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Nebo teda moc nejsem, a pokud by někdo projevil zájem, nejpozději hned mezi dveřma ho s brekem pravděpodobně pošlu do řiti, ale prostě chci nějakej cestovní edvenčr bajk, jelikož mě celkem baví objevovat neznámé končiny v sedle motorky a tudíž bych rád něco pořídil.
Jenže živit další motorku společně s rozpočtovkama jako je Corsaro + Amann a ještě auto, který spolkne víc peněz než obě motorky dohromady, se už moc nedá.
Takže jsem se rozhodl Vám to sem zkusit nabídnout a budu rád, pokud nikdo zájem neprojeví
Tudíž: Je to RSV 1000 Factory – už veterán 12/2003, koupený v D-Motu p. Kejdušem, který ho měl až do doby, než ho prodal mě. Místní okruhoví borci z éry Amann úprav tu motorku znají a jistě poreferují. Na okruhu RSV najelo s Amann motorem 1000 km a pak šla na dva roky do kouta.
Při koupi měla motorka najeto necelých deset tisíc. U mě je od podzimu 2012 do teď, najel jsem celých 6tkm. Z toho letos 1500 km.
Cena: 130.000 Kč, nešpekuluji.
Víc informací v profilu, nebo přes sz.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Letos vůbec nevyjela ,je na prodej. Total km cca 11000.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: Jindřej> co to mas za blaznive napady??? Mit kapital, tak to od tebe koupim
Žádný takový, přijít hned k hotovýmu, odladěnýmu a zajetýmu... koukej si to převrtat a doladit hezky sám
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |